sinkku? Viime viikon maanantaina tuli 25 vuotta täyteen kun oon ollut sinkkuna, eikä se haittaa mua yhtään. Huonossa suhteessa en halua olla enkä myöskään yhden illan suhteissa. Mun mielestä ei ole lainkaan epänormaalia olla näinkin pitkään sinkkuna. Yksinäistähän se on olla sinkku mutta olen silti itsestäni todella ylpeä etten ole jokaisen miehen kanssa heilastellu vaan odotan sitä hetkeä kun tapaan sen mulle yhden ainoan ja oikean miehen jonka kanssa elän loppuelämäni.
Kuinka moni on ollut koko ikänsä...........
21
3147
Vastaukset
- ...........
Jos täydellistä odotat, saat odottaa lopun ikääsi :)
- ...
vaan sinulle...tosin todennäköisesti kun olet sisäisesti kypsä suhteelle, uskottelet itsellesi törmänneesi siihen oikeaan ja aloitat suhteen. Nyhjättyäsi siinä kotvan palaat maan pinnalle takaisin arkeen ja ihmettelet mihin ihmeeseen se mukamas täydellisen ainutlaatuinen ihminen katosi.
- samaa
Mieltä!!!!!!!!!!!Itse olen 23v mies ja ajattelen että yksi tai ei yhtään!
- sinkkuM24
Välillä sinkkuus on tuntunut ikävältä, mutta jossain vaiheessa tajusin etten ole ikinä edes kohdannut ketään, joka olisi oikein kolahtanut. Jos ei ihminen tunnu hyvältä/sopivalta, en yritä väkisin, harvoinhan niitä todella mukavia tapaa, vai mitä? Siihen asti nautin elämästä täysin siemauksin, kehitän itseäni työssä ja harrastuksissa ja katson mitä elämä tuo tullessaan.
Eli et ole ainoa, ja osittain puolueellisesti voin sanoa että tuo tuntuu ihan terveeltä asenteelta. (Tuskin sinäkään muuten täydellistä etsit vaan itsellesi sopivaa, mikä se sitten onkaan, viitaten yhteen edelliseen vastaukseen?!?) - Jätkä melkein 22 vuotta
Ekassa suhteessa meni poikuus (onneksi) ja toisessa kanssa oli seksiä. Onneksi on muutama suhde ollut, mutta sitä oikeaa ootellessa jos se ees tulee koskaan.
- Seksikö leikkiä?
siitä, että poikuus meni jossakin tilapäissuhteessa ja seksiä jossakin toisessa tilapäissuhteessa.
Itse olisin onneton, jos poikuuteni menisi jonkun
hempukan kanssa eikä oman vaimoni kanssa.
Sinulla on kuule väärät käsitykset asioista. - Jätkä melkein 22 vuotta
Seksikö leikkiä? kirjoitti:
siitä, että poikuus meni jossakin tilapäissuhteessa ja seksiä jossakin toisessa tilapäissuhteessa.
Itse olisin onneton, jos poikuuteni menisi jonkun
hempukan kanssa eikä oman vaimoni kanssa.
Sinulla on kuule väärät käsitykset asioista.Ei nykyään mitään vaimoja saa! Aina kannattaa pillua ottaa jos saa edes seurustelusuhteen.
- kesällä!
25 vuotta siis 18-vuotissynttäreistä, joita ennen olin alaikäinen "sinkku".
Älä odota sitä täydellistä, kun jotenkuten sopivistakin näkyy olevan niin huonosti tarjontaa. Minulle ei tullut ketään kunnollista ikinä vastaan, ja nyt en viitsi edes vaivautua katselemaankaan. Kun tarpeeksi kauan on yksin, ei välttämättä enää tahdokaan luopua sinkkuudestaan. - N25v
ei löydä kukaan vaikka olisi ollut todella monen miehen kanssa. Etsin sitä sopivaa kumppania itselleni, mutta se riippuu siitä, että löydänkö sen jostain.
- Mies 30
Täällä myös yksi koko ikänsä sinkkuna ollut...
- pena244
Luulin itseeni rumaksi mutta en kai sitten ookkaan :) kun on useemman kerran, jopa kaupassa ihan tuntemattomat naiset flirttailu ja hymyilleet 3 kertaa olen kuullut olevani komea 1 kerran tutulta 2 tuntemattomalta ohi kävelijältä nostaa ihmeesti mielialaa.
- Mies 30
pena244 kirjoitti:
Luulin itseeni rumaksi mutta en kai sitten ookkaan :) kun on useemman kerran, jopa kaupassa ihan tuntemattomat naiset flirttailu ja hymyilleet 3 kertaa olen kuullut olevani komea 1 kerran tutulta 2 tuntemattomalta ohi kävelijältä nostaa ihmeesti mielialaa.
No, näin on vain päässyt käymään. En ole luonteeltaan mikään kovin sosiaalinen, joten mitään tilanteita ei ole päässyt syntymään. Ulkonäkö asioista olen jäävi sanomaan mitään muuta kuin, että itse olen tyytyväinen (vaikken mikään komistus olekaan). Suurin syy on kai itseluottamuksen puute, eli en ole yrittänyt mitään, koska takaraivossa on epäilys siitä pystyisinkö kuitenkaan antamaan täysin sitä mitä toinen odottaa...
- -m81-
Suhtautumisesi sinkkuuteen on oikein terve ja saman ajattelutavan toivoisi lisääntyvän. Jos olet luonteeltasi ja ulkonäöltäsi ok, niin todennäköisyys että et löydä sopivaa miestä on varsin pieni.
Pakko tosin todeta, että itse suhtaudun niin negatiivisesti koko nykyajan pinnalliseen pariutumiskulttuuriin, että tuntuu mahdottomalle ajatukselle, että päästäisin koskaan yhtäkään naista paria metriä lähemmäksi. Toisaalta en sitten tiedä, onko se pahin, lähinnä omaan itseeni kohdistuva pinnallisuus itseasiassa sittenkin oman pään sisällä. :P - Nyt en enää
Aloin seurustella elämäni ensimmäisen kerran 32-vuotiaana. Elämäni ekoilla treffeillä kävin 25-vuotiaana, saman ikäisenä harrastin seksiä ekan kerran. Seuraavat seitsemän vuotta minulla oli muutamia juttuja, joita on vähän vaikea määritellä, mutta eivät ne seurustellua olleet.
- Tyttävää
Oho.
Meikäpojalla tulee 26v täyteen syksyllä enkä ole kertaakaan seurustellut. Naisjuttuja ollut korkeintaan yhden käden joka sormelle. 3/5 jutuista kaatuivat heti ekatreffeillä siihen etten kelvannut neideille. Lopuille kahdelle olisin kelvannut vain elävänä hieromasauvana - "mitäs vikaa siinä!" voisi kai useampi jätkä todeta - mutta mua se ei innostanut loppupeleissä.
Kaikilla muilla tuntuu kolahtavan täysillä heti ekoilla treffeillä, mikäs sen mukavampaa.
Vaikka yritän olla positiivinen ja puhelias, kuitenkin tuntuu kuin naiset vaistoaisivat sen että olen jotenkin viallinen ikisinkku ja pysyttelevät kaukana ja lirkuttelevat sensijaan niille rengastetuille ukkomiehille. On se vaan kumma.
- tytöntyllerö-
...17 vuotias mutta voin kertoa että tulen olemaan sinkku varmaan koko elämäni.
miten voin koskaan tavata ketään jos en juo enkä käy baareissa.
ja jos minulla ei ole yhtään kaveria niin en kehtaa lähteä yksin mihinkään.
olen 24/7 kotona ja istun tvn ääressä kun ei ole kavereita.miten voi tavata uusia ihmisiä jos ei ole kavereita..yhden yön jutut vasta huono idea onkin..kyllä siinä pitää olla tunteet pelissä..- -m-
Lopeta ainakin se kotona istuskelu, ihan yleisen henkisen hyvinvoinnin takia. Aloita vaikkapa kuntosaliharjoittelu tai jokin muu fyysinen harrastus, saat nollattua ajatuksiasi terveellisesti ja fyysinen kunnon noustessa myös henkinen olotila paranee.
Naisena tulet aivan varmasti pariutumaan ennenpitkää, joten älä missään nimessä stressaa asiasta. Vaikka et uskaltaisi olla itse aloitteellinen, niin kyllä niitä rohkeita miehiä löytyy myös Suomesta. Viimeistään siinä vaiheessa jos siirryt jatko-opiskelemaan johonkin isoon kouluun, niin voit olla varma, että vientiä tulee olemaan. :-) - tytöntyllerö-
-m- kirjoitti:
Lopeta ainakin se kotona istuskelu, ihan yleisen henkisen hyvinvoinnin takia. Aloita vaikkapa kuntosaliharjoittelu tai jokin muu fyysinen harrastus, saat nollattua ajatuksiasi terveellisesti ja fyysinen kunnon noustessa myös henkinen olotila paranee.
Naisena tulet aivan varmasti pariutumaan ennenpitkää, joten älä missään nimessä stressaa asiasta. Vaikka et uskaltaisi olla itse aloitteellinen, niin kyllä niitä rohkeita miehiä löytyy myös Suomesta. Viimeistään siinä vaiheessa jos siirryt jatko-opiskelemaan johonkin isoon kouluun, niin voit olla varma, että vientiä tulee olemaan. :-)koska laihdun ja menkat lähtee pois ja se on vaarallista koska mulla on syömishäiriö..
- N28.
Olen nyt 28v ja kerran seurustelin 23 vuotiaana, sekin vain sen takia että kokisin mitä ihmeellistä siinä on.. No eipä ollut mitään.
Sen jälkeen olen yksin viihtynyt ja aion viihtyä.
Jos oikein kunnolla johonki rakastun niin mikäs siinä, sitten se on menoa, mutta en mitenkään aktiivisesti etsi ketään..Näin on hyvä olla. - kesällä 19-v
minä en ole vielä ikinä seurustellut kenenkään pojan kanssa, en edes käynyt treffeillä, en edes suudellut, tai halannut muussa kuin kaverimielessä.
surulliselta tuntuu, kun kaikilla ystävillä on pitkä parisuhde meneillään tai ovat muuten suosittuja vastakkaisen sukupuolen keskuudessa.
itse en ole vissiin kummoisen näköinen (vaikka monet ovat nätiksi sanoneet.. mutten ole mikään peruskauneusihanteen ehtoja täyttävä kuitenkaan) mutta kroppa ja pää on kunnossa. treenaan yleisurheilua, mutta treenien lisäksi en juuri kämpiltäni poistu. johtunee siitä, että asun niin pienellä paikkakunnalla, ettei täältä juuri seuraa tai tekemistä löydy, enkä juo lainkaan/käy bilettämässä.
tässä sitä sitten ihmetelläänkin miten joskus minäkin löytäisin seurustelukumppanin.
muutamia halukkaita on ilmoittautunut tässä elämän varrella, mutta he ovat valitettavasti olleet sellaisia, jotka eivät minua ole enempää kuin kaverina kiinnostaneet.
- toivottavasti ei ikuisesti sinkku - Emelie77
Tuli pyöreä luku vähän aikaa sitten täyteen. Joskus tökkii, mutta useimmiten ei. Tuttavapariskuntien kanssa käydään baarit ja keikat, eikä siinä mitään. Mustasukkaisuusdraamatkin loistavat poissaolollaan (olen kuullut näistä "..ttu sä kuitenkin vaan yrität viedä mun miehen"-tapauksista, ja ihmettelen suuresti sellaisia).
En pidä itseäni tavanomaista epänormaalimpana.
Rohkaisumielessä sain eräältä miespuoliselta ikisinkulta seuraavan ihanan synttäritekstarin:
Ennen vanhaan sattui ja tapahtui, nykyään ei tapahdu, mutta joka paikkaan sattuu kyllä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä niin paljon kuin naama vaatisi.
"Kahdesti yössä" tarkoittaa vessassakäyntejä. Enää ei hetkauta, jos ajatukset alkavat karkailla, kunhan tulisivat takaisin.
Tarvitsee lasit löytääkseen lasit.
Joka paikkaan koskee, ja se mihin ei koske, ei toimi.
Olo on kuin rilluttelun jäljiltä, vaikka ei ole pirtistä poistunut!
Onnea 30-vuotiaalle!
Lisäksi voin kertoa, että eräs toinen ikisinkkumies, vuotta minua vanhempi, rupesi viime kesänä seurustelemaan ensimmäistä kertaa elämässään. Nyt hän on asunut tyttöystävänsä kanssa yhdessä jo puoli vuotta. Että kyllä tässä vielä aikaa on. Mihinkäs tässä kiire, valmiissa maailmassa.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264