Onko kokemuksia Loimaan Peltolan tallista tai Loimihaasta? Minkälaisia paikkoja on? Sopiiko aikuisaloitteijalle? Entä olisiko Loimaan lähikunnissa jotain suositeltavaa tallia? Onko kukaan käynyt ratsastamassa Kannistossa Alastarolla?
Tallit loimaalla
5
536
Vastaukset
- sannijijikk
peltolan tallilla on kivoja ja kilttejä polleja! yli puolet ovat suokkeja ja pari shettistäkin löytyy :D kaksi newforestiakin on ja yksityisiä jonkun verran (: kiva opettaja ja halvat tunnit. suosittelen
- Ridaaja
Olisikohan kyseisellä tallilla kotisivuja? Olisi kiva käydä tutustumassa!
- Riding
Loimihaassa on kivat opettajat ja paljon ihania hevosia!!! Todennäköisesti alkeiskurssiakin löytyy ;)
- tilda tipunen
onko tietoa talleista jotka ovat lähellä loimaata tai loimaalla. asun uittokuja 4 ja mahdollisimman läheltä täytyy löytyä.
- hämmentynyt
No ainakin Loimihaka on siellä päin, Uitontien varressa, mutta en tiedä etäisyyttä Uittokujalta. Kerran olen käynyt siellä ratsastamassa kun olin lähistöllä kylässä kaverin luona. Hevoset ja ihmiset vaikuttivat kivoilta, mutta hiukkasen jäi vaivaamaan, kun heti alkuravissa alettiin mennä pohkeenväistöjä - kevyessä ravissa. Ehkä se on nykyajan tapa, mutta minut on opetettu siihen, että ensin lämmitellään hevonen kunnolla ja sitten aletaan mennä väistöjä, eikä niin päin että väistöjä käytetään hevosen lämmittelyyn. Pohkeenväistöt parin minuutin alkukäynnin jälkeen kevyessä ravissa oli kyllä ihan uusi juttu minulle, ja sitä kummastelen vieläkin.
Ulkokenttä on mukavan tilava, mutta 20x40m maneesi tuntuu tosi pieneltä jos alla sattuu olemaan iso hevonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472