Mulla on jotenkii blues verissä vaik en olekkaan sieltä, ma oon täältä ja silti blues, mistäs te tuutte ja mitä ootte?
HEI! Ma oon edelleen blues!
7
532
Vastaukset
- perus suomalainen
kolperi ja blues on parasta !!!
- G'Kar
Olen kuunnelut ja rakastanut bluesia yli 30 vuotta, mutta mun mielestä blues ei voi olla verissä suomalaisella valkonaamalla. Kyse on vieraasta kulttuurista, jota voi digata, jota voi rakastaa, mutta jota ei voi koskaan täysin ymmärtää, eikä elää siinä.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
...veressä... joka virtaa suomalais-venäläis-mustalais-norjalaisena suonissani. Jos joku sukulainen on jättänyt jotain kertomatta, niin ties vaikka olis muidenkin kansojen perintöä mukana *heh*
- kova blues hento
Noan kautta ollaan sukua kaikki joo, olenhan mäkin jotenkin sillee blues, intiaani,sakasalais,italialais muuta verta, mutta ennen muuta erinomaisen hyvä blues-kitaristi, ihan ylivertainen siihen verraten mitä olin kun en ollut koskenut kitaraan koskaan.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
kova blues hento kirjoitti:
Noan kautta ollaan sukua kaikki joo, olenhan mäkin jotenkin sillee blues, intiaani,sakasalais,italialais muuta verta, mutta ennen muuta erinomaisen hyvä blues-kitaristi, ihan ylivertainen siihen verraten mitä olin kun en ollut koskenut kitaraan koskaan.
Paremmin kyllä kehittyy soittotaito jos joskus koskee soittimeenki. Niinku... olikse Nylon Beatin Jonna Kosonen joka totes et ei oo läheskään niin nälkä jos välillä syö. :D
- Fredrika Runeberg
MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:
Paremmin kyllä kehittyy soittotaito jos joskus koskee soittimeenki. Niinku... olikse Nylon Beatin Jonna Kosonen joka totes et ei oo läheskään niin nälkä jos välillä syö. :D
Teidän puheet olemisesta Blues on Fuulaa...
Toisin on mun suhteen,-- mä kertakaikkiaan olen musta ,niin musta mä oon ... ou jee,musta mä oon.. Kovaa on mun elämäni tää.. ou jee....
eiks tääkin osoita jo jotain??? - Runar Holmström
Fredrika Runeberg kirjoitti:
Teidän puheet olemisesta Blues on Fuulaa...
Toisin on mun suhteen,-- mä kertakaikkiaan olen musta ,niin musta mä oon ... ou jee,musta mä oon.. Kovaa on mun elämäni tää.. ou jee....
eiks tääkin osoita jo jotain???en mie tiijä ku joskus ku mie mään paskall' ni het jotta ku pötöll piäsen ni het koht sitte ruppeekki melki het et koht' silleest PASKAA LYKKÄÄMÄÄ et jotta ....Ni enkös miekki oo aika pluus? vai kuink'? KU EN MIE TIIJÄ!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019