s-ryhmä+sale

...

onko kenelläkään kokemusta s-ryhmän sale myymälöistä tai s-ryhmän muista kaupoista?

8

4519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kassaneiti

      Kyllä on kokemusta s-marketissa työskentelystä. mitä haluat tietää?

      • ...

        niin, otsikon mukaan vähän kaikkea, hyviä huonoja puolia, minkänlaisia työaikoja, onko henkkari-alea...ym.?


      • MJM
        ... kirjoitti:

        niin, otsikon mukaan vähän kaikkea, hyviä huonoja puolia, minkänlaisia työaikoja, onko henkkari-alea...ym.?

        Työajat vaihtelevat luonnollisesti liikkeestä toiseen, mitään yleispätevää ei pysty sanomaan. Meillä s-marketissa työajat sijoittuvat klo 6-21:15 väliseen aikaan, jokainen työntekijä tekee vaihtelevasti aamu-, väli- ja iltavuoroja.

        Henkkarialet on olemassa ja ihan hyvät. Niistä kerrotaan tarkemmin kun aloitat töyt.


      • Vastauksia...
        ... kirjoitti:

        niin, otsikon mukaan vähän kaikkea, hyviä huonoja puolia, minkänlaisia työaikoja, onko henkkari-alea...ym.?

        Yritän nyt jotain yleistä kertoilla tässä.. Olen siis itse s-marketissa töissä noin taustatietona..

        työajat vaihtelee luultavimmin 8 ja 21 välillä ja vuoron pituus yleensä n. 6-8 tuntia. Varmasti vaihtelee kaupoittain nuo vuorot. Saat varmaan ainakin siitä omasta kaupastasi jonkinlaisen henkilökunta-alen, s-ketjullahan on olemassa myös valtakunnallinen alennusjärjestelmä. Et välttämättä kuitenkaan kesätyöläisenä ole oikeutettu tuohon valtakunnalliseen aleen. Mutta kai ne siellä työpaikassasi tosiaan jonkinlaisen alen antaa.

        Huonoja puolia: hirveä kiire, oikeastaan aina. Henkilökuntaa on usein liian vähän, joten töitä saa varautua tekemään. Ainakin itsestäni tuntui tullessani taloon, että on vaikea tutustua työkavereihin, koska ikinä ei ollut siihen aikaa.

        Hyviä puolia: kiire on sikäli hyvä, ettei on aina tekemistä. Ei tarvitse pyöritellä peukaloitaan kassan takana. S-marketeissa ja Saleissa saa myös tehdä monipuolisia työtehtäviä, eli ei siis tarvitse pelkästään kassan takana istua. Ihmiset ovat kaupan alalla yleensäkin mukavia ja sosiaalisia, joten työkavereiden kanssa tulee hyvin toimeen (vaikka se tutustuminen ainakin omalta osalta olikin vähän hitaanlaista).

        Mitäs muuta voisin kertoilla? En nyt tiedä onko näistä jutuistani mitään hyötyä ollut. Oletko ollut ennen kaupassa töissä?


      • ...
        Vastauksia... kirjoitti:

        Yritän nyt jotain yleistä kertoilla tässä.. Olen siis itse s-marketissa töissä noin taustatietona..

        työajat vaihtelee luultavimmin 8 ja 21 välillä ja vuoron pituus yleensä n. 6-8 tuntia. Varmasti vaihtelee kaupoittain nuo vuorot. Saat varmaan ainakin siitä omasta kaupastasi jonkinlaisen henkilökunta-alen, s-ketjullahan on olemassa myös valtakunnallinen alennusjärjestelmä. Et välttämättä kuitenkaan kesätyöläisenä ole oikeutettu tuohon valtakunnalliseen aleen. Mutta kai ne siellä työpaikassasi tosiaan jonkinlaisen alen antaa.

        Huonoja puolia: hirveä kiire, oikeastaan aina. Henkilökuntaa on usein liian vähän, joten töitä saa varautua tekemään. Ainakin itsestäni tuntui tullessani taloon, että on vaikea tutustua työkavereihin, koska ikinä ei ollut siihen aikaa.

        Hyviä puolia: kiire on sikäli hyvä, ettei on aina tekemistä. Ei tarvitse pyöritellä peukaloitaan kassan takana. S-marketeissa ja Saleissa saa myös tehdä monipuolisia työtehtäviä, eli ei siis tarvitse pelkästään kassan takana istua. Ihmiset ovat kaupan alalla yleensäkin mukavia ja sosiaalisia, joten työkavereiden kanssa tulee hyvin toimeen (vaikka se tutustuminen ainakin omalta osalta olikin vähän hitaanlaista).

        Mitäs muuta voisin kertoilla? En nyt tiedä onko näistä jutuistani mitään hyötyä ollut. Oletko ollut ennen kaupassa töissä?

        kiitti, saihan siitä ainakin jonkinlaisen kuvan. en ole ennen ollut kaupassa töissä.


    • ASAWS

      Hei ihan vertailtavaksi.

      Missä työpaikassa on parempaa työskennellä: R-kioskissa vai Salessa/S-marketissa?

      Itse olen ollu ärrällä ja voin sanoa siitä työpaikasta että älkää menkö, ellette halua burn outtia.

      • Anonyymi

        Kaikkein paras on S-market
        Seuraavaksi paras R-kioski
        Huonoin Sale


    • salenmyyjä

      Burnout ärrällä.. Anna mun nauraa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe