powerizer-hyppykengät

ukkeli

Tommosista ois kyse http://www.powerizeronline.com/
Eli jos tommosia rupeis tuamaan suameen ni oisko innokkaita ostajia ja paljo oisitte noista valmiita maksaan?

19

9609

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkeli
      • huhuhuh

        vaarallisen näköstä.


    • jump80

      Heh mieletöntä menoa ja näytti yllättävän ketterältä toi kaveri noilla, siis kyllä ite ainakin sen 500 - 600€ maksaisin.

      • ukkeli

        Juu kyl me päätettiin noita jo ruveta tuamaa tilataa vaan pari eri mallia ni päästää koklaa.
        Kyl niitten hinta varmaan alle ton 500e tulee olee.


      • Jump80
        ukkeli kirjoitti:

        Juu kyl me päätettiin noita jo ruveta tuamaa tilataa vaan pari eri mallia ni päästää koklaa.
        Kyl niitten hinta varmaan alle ton 500e tulee olee.

        Hemmetin hyvä, ei muuta kuin mainoksia kehiin että tietää mistä ostaa niin kyllä itse ainakin hommaisin kun luulin että noi on semmoset kämäset jousikengät mitä oli aikoinaan millä ei tehny mitään, saa noilla temppuiluu lisämaustetta kyllä hyvin.


      • ainakin jotain 500 euroa to...
        Jump80 kirjoitti:

        Hemmetin hyvä, ei muuta kuin mainoksia kehiin että tietää mistä ostaa niin kyllä itse ainakin hommaisin kun luulin että noi on semmoset kämäset jousikengät mitä oli aikoinaan millä ei tehny mitään, saa noilla temppuiluu lisämaustetta kyllä hyvin.

        (otsikko)


      • Ei mitään 500 e
        ainakin jotain 500 euroa to... kirjoitti:

        (otsikko)

        Jos jollain brittisivuilla mainostettiin noita 146 puntaa, niin tääl suomes maksaisin kyl jtn 150 e


      • ukkeli
        Ei mitään 500 e kirjoitti:

        Jos jollain brittisivuilla mainostettiin noita 146 puntaa, niin tääl suomes maksaisin kyl jtn 150 e

        nojoo toi 140 puntaa on kyl jotain yli 200 euroo ja ne on vissiin niitten omasta tehtaasta.
        eli hinta tulee kyl olee helposti yli ton.


      • aleksir

        Mjoo näköjään tulta nykyään saa. Katotaan millä hinnalla me pystyttäis noita suamessa myymää eli kannattaako ruveta tuamaa.


      • ukkeli

      • jguhgyubg

      • mato mies1
        jguhgyubg kirjoitti:

        kattokaa savenmaasta kirjotatte hakuun vaan hyppykengät. hinnat on lasten malli 199e.aiukuisten malli 299e.

        brittisivuilla myydään 135£ (punnalla) eli 157€ postikulut noin 50€ tulis maksamaa 200€ ja risat. itse juuri tänään koitin etsiä jostain suomesta (netin kautta) kauppaa jossa myytäisi niitä mutta ei näytä löytyvän :( päätin sittn että säästän vähä rahaa ja sit tilaan ne sieltä briteistä ;D koska on nii hirvee hinku saada tollaset


      • powerizer myyjä
        mato mies1 kirjoitti:

        brittisivuilla myydään 135£ (punnalla) eli 157€ postikulut noin 50€ tulis maksamaa 200€ ja risat. itse juuri tänään koitin etsiä jostain suomesta (netin kautta) kauppaa jossa myytäisi niitä mutta ei näytä löytyvän :( päätin sittn että säästän vähä rahaa ja sit tilaan ne sieltä briteistä ;D koska on nii hirvee hinku saada tollaset

        ite voisin myydä hyvä kuntoset powerizerit koska en tee niillä mitää :D hetken mieli johteesta ostin eli jos haluat ostaa nii sähköpostia voit laittaa [email protected] ;)


      • ?sdf
        jguhgyubg kirjoitti:

        kattokaa savenmaasta kirjotatte hakuun vaan hyppykengät. hinnat on lasten malli 199e.aiukuisten malli 299e.

        siinä ei näy et minkä painosille on


    • :P

      Jos haluutte 10x paremman nii kattokaass toi vurtego v3

    • pro-jump exo pro

      Itselleni ostin tämmöset ja pidän kovasti. kolmessa päivässä oppi jo juoksemaan pikku matkan. Kovaa ponnistelua se kuitekin tarvii ja hiki puskee muutamien metrien jälkeen.. taidan olla liian kevyt omiini.

      Täältä näkyy mun ensiaskelia pro-jumpeilla: http://www.youtube.com/watch?v=v5pPY4lGZRA

      • silli2

        Joop, Mäki oon ollu nyt kahtena päivänä ulkona omilla Exo Pro:illa. Perse ja vatta on kipeänä. :D Ois hauska tietää, missäpäin ovat suomalaiset bockaajat. laittakaa vaikka postia [email protected]. :)


    • Mulle kans

      mistä tilasit noi???? NIMI MERKKI pro-jump exo pro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe