Tommosista ois kyse http://www.powerizeronline.com/
Eli jos tommosia rupeis tuamaan suameen ni oisko innokkaita ostajia ja paljo oisitte noista valmiita maksaan?
powerizer-hyppykengät
19
9648
Vastaukset
- ukkeli
Tos on jotain videooki noist http://www.youtube.com/watch?v=4KQcDvcddyY
- huhuhuh
vaarallisen näköstä.
- jump80
Heh mieletöntä menoa ja näytti yllättävän ketterältä toi kaveri noilla, siis kyllä ite ainakin sen 500 - 600€ maksaisin.
- ukkeli
Juu kyl me päätettiin noita jo ruveta tuamaa tilataa vaan pari eri mallia ni päästää koklaa.
Kyl niitten hinta varmaan alle ton 500e tulee olee. - Jump80
ukkeli kirjoitti:
Juu kyl me päätettiin noita jo ruveta tuamaa tilataa vaan pari eri mallia ni päästää koklaa.
Kyl niitten hinta varmaan alle ton 500e tulee olee.Hemmetin hyvä, ei muuta kuin mainoksia kehiin että tietää mistä ostaa niin kyllä itse ainakin hommaisin kun luulin että noi on semmoset kämäset jousikengät mitä oli aikoinaan millä ei tehny mitään, saa noilla temppuiluu lisämaustetta kyllä hyvin.
- ainakin jotain 500 euroa to...
Jump80 kirjoitti:
Hemmetin hyvä, ei muuta kuin mainoksia kehiin että tietää mistä ostaa niin kyllä itse ainakin hommaisin kun luulin että noi on semmoset kämäset jousikengät mitä oli aikoinaan millä ei tehny mitään, saa noilla temppuiluu lisämaustetta kyllä hyvin.
(otsikko)
- Ei mitään 500 e
ainakin jotain 500 euroa to... kirjoitti:
(otsikko)
Jos jollain brittisivuilla mainostettiin noita 146 puntaa, niin tääl suomes maksaisin kyl jtn 150 e
- ukkeli
Ei mitään 500 e kirjoitti:
Jos jollain brittisivuilla mainostettiin noita 146 puntaa, niin tääl suomes maksaisin kyl jtn 150 e
nojoo toi 140 puntaa on kyl jotain yli 200 euroo ja ne on vissiin niitten omasta tehtaasta.
eli hinta tulee kyl olee helposti yli ton.
- aleksir
Mjoo näköjään tulta nykyään saa. Katotaan millä hinnalla me pystyttäis noita suamessa myymää eli kannattaako ruveta tuamaa.
- ukkeli
aleksir kirjoitti:
Mjoo näköjään tulta nykyään saa. Katotaan millä hinnalla me pystyttäis noita suamessa myymää eli kannattaako ruveta tuamaa.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=56340243
tommoset ois myynissä - jguhgyubg
ukkeli kirjoitti:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=56340243
tommoset ois myynissäkattokaa savenmaasta kirjotatte hakuun vaan hyppykengät. hinnat on lasten malli 199e.aiukuisten malli 299e.
- mato mies1
jguhgyubg kirjoitti:
kattokaa savenmaasta kirjotatte hakuun vaan hyppykengät. hinnat on lasten malli 199e.aiukuisten malli 299e.
brittisivuilla myydään 135£ (punnalla) eli 157€ postikulut noin 50€ tulis maksamaa 200€ ja risat. itse juuri tänään koitin etsiä jostain suomesta (netin kautta) kauppaa jossa myytäisi niitä mutta ei näytä löytyvän :( päätin sittn että säästän vähä rahaa ja sit tilaan ne sieltä briteistä ;D koska on nii hirvee hinku saada tollaset
- powerizer myyjä
mato mies1 kirjoitti:
brittisivuilla myydään 135£ (punnalla) eli 157€ postikulut noin 50€ tulis maksamaa 200€ ja risat. itse juuri tänään koitin etsiä jostain suomesta (netin kautta) kauppaa jossa myytäisi niitä mutta ei näytä löytyvän :( päätin sittn että säästän vähä rahaa ja sit tilaan ne sieltä briteistä ;D koska on nii hirvee hinku saada tollaset
ite voisin myydä hyvä kuntoset powerizerit koska en tee niillä mitää :D hetken mieli johteesta ostin eli jos haluat ostaa nii sähköpostia voit laittaa [email protected] ;)
- ?sdf
jguhgyubg kirjoitti:
kattokaa savenmaasta kirjotatte hakuun vaan hyppykengät. hinnat on lasten malli 199e.aiukuisten malli 299e.
siinä ei näy et minkä painosille on
- :P
Jos haluutte 10x paremman nii kattokaass toi vurtego v3
- pro-jump exo pro
Itselleni ostin tämmöset ja pidän kovasti. kolmessa päivässä oppi jo juoksemaan pikku matkan. Kovaa ponnistelua se kuitekin tarvii ja hiki puskee muutamien metrien jälkeen.. taidan olla liian kevyt omiini.
Täältä näkyy mun ensiaskelia pro-jumpeilla: http://www.youtube.com/watch?v=v5pPY4lGZRA- silli2
Joop, Mäki oon ollu nyt kahtena päivänä ulkona omilla Exo Pro:illa. Perse ja vatta on kipeänä. :D Ois hauska tietää, missäpäin ovat suomalaiset bockaajat. laittakaa vaikka postia [email protected]. :)
- Mulle kans
mistä tilasit noi???? NIMI MERKKI pro-jump exo pro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067