kappaleeseen Talven ruusu jonka levyttänyt arja havakka pitäis kyseinen kappale opetella joten olis hyvä löytää ne sanat
kiitos etukäteen
mistä löytyy karaoke sanat
5
1497
Vastaukset
- winterstar
Kirjastosta tod. näkösesti löytyy aika hyvin...
- tähän
viestiin pari päivää sitten,kirjotin ne laulun sanat tänne mut ylläpito oli vissiin poistanu ne.Sanat löytyy suuri toivelaulukirja-sarjasta.
- Jerveli
tähän kirjoitti:
viestiin pari päivää sitten,kirjotin ne laulun sanat tänne mut ylläpito oli vissiin poistanu ne.Sanat löytyy suuri toivelaulukirja-sarjasta.
Laki sanoo suoraan, ettei laulun sanoja saa julkisesti laittaa näkyville...eli tarkoitan tällä juuri tätäkin mediaa...ylläpitäjältä oikein toimittu, vaikka ei se mitään lauluntekijöiltä vie. Saa vain enemmän vaivaa, etsijälle.
Hyvää viikonloppua teille kaikille!!
- Karaokekoukku
Hei vaan, tämä on vähän hassua, kun hyvin vanhat asiat nostetaan esiin ja minäkin luulin että uutta asiaa kysellään, mutta jos vielä jotakin kiinnostaa, niin tämähän löytyy vanhanaikaisesti Finhits karaoke VHS nro 34 ja ehkä kirjastoissa niitä vielä on, ainakin minulla on, mutta löysin myös netistä.
Googletin; Talven Ruusu , Finn , Karaoke
ja sieltä tuli Finnhitsin kipale karaokena.
Käykääpä kattoon.
Ammattilevyistä tais löytyä DVD:näkin.
Hyvää syksyä karaoken ystäville.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716