kertokaahan miten parhaiten hoitaa pitkiä hiuksia?
itselläni on puoleen selkään ulottuvat hiukset ja tuntuu että mitä pidemmäksi ne ovat kasvaneet,sitä ohuemmat ja huono kuntoisemmat niistä on tullut :(
onko mitään kikkoja millä niitä hoitaa?muuta kun hyvä shampoo ja hoitoaine/tehohoito?
Pitkien hiusten hoito
17
1754
Vastaukset
- auttaa
aina. Vahvistaa.
- ...
Tasausleikkaus ei oikeastaan varsinaisesti vahvista hiuksia. Se vaan auttaa pääsemään eroon jo vahingoittuneesta osasta. Olisi tärkeää ehkäistä sen vahingon syntymistä.
Tässä on tosi hyvä palsta pitkätukkaisille. Paljon tietoa hiusten hoidosta.
http://forums.longhaircommunity.com/index.php - ...
... kirjoitti:
Tasausleikkaus ei oikeastaan varsinaisesti vahvista hiuksia. Se vaan auttaa pääsemään eroon jo vahingoittuneesta osasta. Olisi tärkeää ehkäistä sen vahingon syntymistä.
http://forums.longhaircommunity.com/index.phpOikeastaan "hyvä shampoo ja hoitoaine" ei välttämättä tee hyvää hiuksille. Voisit miettiä, kannattaisiko sinun luopua silikonia sisältävistä tuotteista. Käytätkö paljon muotoilutuotteita? Ne eivät tee hiuksille hyvää. Miten yleensä pidät hiuksiasi? Poninhännällä pitäminen aiheuttaa hiusten katkeilua, ainakin jos käytät ohutta, hiertävää ponkkarinauhaa. Harjaatko hiuksiasi varovaisesti? Hiuksia ei kannata harjata silloin kun ne ovat märät.
Itse olen hiljattain siirtynyt hoitoainepesu-menetelmään. Siinä hiukset pestään pelkällä hoitoaineella, sillä siinäkin on puhdistavia ainesosia. Hiukseni tuntuvat ihan yhtä puhtailta kuin shampoonkin kanssa, mutta ne ovat entistä sileämmät, vahvemman tuntuiset ja ne on helpompi selvittää. Selviän paljon vähemmällä harjaamisella.
Muistathan syödä monipuolisesti tai ainakin pitää huolta, että saat tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet. Ne nimittäin vaikuttavat myös suuresti hiusten kuntoon. - pitkähiuksinen *
... kirjoitti:
Oikeastaan "hyvä shampoo ja hoitoaine" ei välttämättä tee hyvää hiuksille. Voisit miettiä, kannattaisiko sinun luopua silikonia sisältävistä tuotteista. Käytätkö paljon muotoilutuotteita? Ne eivät tee hiuksille hyvää. Miten yleensä pidät hiuksiasi? Poninhännällä pitäminen aiheuttaa hiusten katkeilua, ainakin jos käytät ohutta, hiertävää ponkkarinauhaa. Harjaatko hiuksiasi varovaisesti? Hiuksia ei kannata harjata silloin kun ne ovat märät.
Itse olen hiljattain siirtynyt hoitoainepesu-menetelmään. Siinä hiukset pestään pelkällä hoitoaineella, sillä siinäkin on puhdistavia ainesosia. Hiukseni tuntuvat ihan yhtä puhtailta kuin shampoonkin kanssa, mutta ne ovat entistä sileämmät, vahvemman tuntuiset ja ne on helpompi selvittää. Selviän paljon vähemmällä harjaamisella.
Muistathan syödä monipuolisesti tai ainakin pitää huolta, että saat tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet. Ne nimittäin vaikuttavat myös suuresti hiusten kuntoon.en juurikaan käytä muotoilutuotteita,yleensä vain silloin kun on jokin syy laittaa hiuksia vähän hienommin. muuten laitan vain vähän lakaa jakauksen että pysyy muoossaan.yritän välttää muotoilutuotteiden ylimmäräsit käyttöä kun ei tee hirveän hyvää hiuksille.
kerran kahdessa vkossa pesen lisäksi syvä puhdistavalla.
silikonittomia tuotteita olen miettinyt jo kauan,vaikea löytää vaan sellaisia.yksi sarja SIM olisi kiinnostava mutta en tiedä sisältääkö se silikonia.. anakin käy allergisille :) ei ainakaa sisälä mitään muuta ylimääräistä.
olisko tiedossa mitää silikonitonta?eikös tigillä ole yksi?joku hunaja kaura maito juttu..
hiukset ovat auki silloin ku ovat puhtaat,sitten pidän kiinni kun alkavat olla sen verran likaiset ettei auki voi oikeen pitää :) kotona hiuket ovat yleensä hain hampaalla kinni.en siis pidä ponnaria kun ulkona/muualla ollessani.jäänyt jokin ihme tapa yrittää pitää ponnaria mahdollisimman vähän ettei rasita hiuksia.. X)
millainen ponnari olisi hyvä?mikä ei niin hankaisi hiuksia?paksumpi kenties?käytän myökin niitä missä ei ole ns.metalli osaa.
nii ja muutes kannataako hiuksia pestä usein vai harvoin?onko sillä mitään vaikutusta?
mikä vitamiini/hivenaine erityisesti auttaisi noihin hiuksin?omega 3 ehkä? - miukulainen
... kirjoitti:
Oikeastaan "hyvä shampoo ja hoitoaine" ei välttämättä tee hyvää hiuksille. Voisit miettiä, kannattaisiko sinun luopua silikonia sisältävistä tuotteista. Käytätkö paljon muotoilutuotteita? Ne eivät tee hiuksille hyvää. Miten yleensä pidät hiuksiasi? Poninhännällä pitäminen aiheuttaa hiusten katkeilua, ainakin jos käytät ohutta, hiertävää ponkkarinauhaa. Harjaatko hiuksiasi varovaisesti? Hiuksia ei kannata harjata silloin kun ne ovat märät.
Muistathan syödä monipuolisesti tai ainakin pitää huolta, että saat tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet. Ne nimittäin vaikuttavat myös suuresti hiusten kuntoon.mitä hoitoainetta käytät?
Kiinnostuin kokeilemaan samaa ja olisin kiinnostunut kuulemaan, pitääkö hoitoaineen sitten olla jotenkin erikoinen... - äpsyttää
miukulainen kirjoitti:
mitä hoitoainetta käytät?
Kiinnostuin kokeilemaan samaa ja olisin kiinnostunut kuulemaan, pitääkö hoitoaineen sitten olla jotenkin erikoinen...Tarkoitatko tuota pelkällä hoitoaineella pesua? Hyviä ovat ainakin Erittäin Hieno Suomalainen-hoitoaineet.
- miukulainen
äpsyttää kirjoitti:
Tarkoitatko tuota pelkällä hoitoaineella pesua? Hyviä ovat ainakin Erittäin Hieno Suomalainen-hoitoaineet.
sitä hoitoaineellapesua juuri tarkoitinkin! kiitos, pitää kokeilla sitä erittäin hienoa suomalaista.
ärsyttää muutenkin, että aina hiuksia pestessä menee jumalattoman kauan, kun pitää miljoonaa eri purkkia käyttää!
Toiv. tämä hiukan parantaa ohueita, luonnonvaaleita hiuksiani. minulla on myös herkkä päänahka: pyörteen kohdalta hiukseni ovat aika harvat ja pyörre on silloin tällöin ihan hellä, kipeä.lisäksi saan helposti finnejä päähäni... - ...
pitkähiuksinen * kirjoitti:
en juurikaan käytä muotoilutuotteita,yleensä vain silloin kun on jokin syy laittaa hiuksia vähän hienommin. muuten laitan vain vähän lakaa jakauksen että pysyy muoossaan.yritän välttää muotoilutuotteiden ylimmäräsit käyttöä kun ei tee hirveän hyvää hiuksille.
kerran kahdessa vkossa pesen lisäksi syvä puhdistavalla.
silikonittomia tuotteita olen miettinyt jo kauan,vaikea löytää vaan sellaisia.yksi sarja SIM olisi kiinnostava mutta en tiedä sisältääkö se silikonia.. anakin käy allergisille :) ei ainakaa sisälä mitään muuta ylimääräistä.
olisko tiedossa mitää silikonitonta?eikös tigillä ole yksi?joku hunaja kaura maito juttu..
hiukset ovat auki silloin ku ovat puhtaat,sitten pidän kiinni kun alkavat olla sen verran likaiset ettei auki voi oikeen pitää :) kotona hiuket ovat yleensä hain hampaalla kinni.en siis pidä ponnaria kun ulkona/muualla ollessani.jäänyt jokin ihme tapa yrittää pitää ponnaria mahdollisimman vähän ettei rasita hiuksia.. X)
millainen ponnari olisi hyvä?mikä ei niin hankaisi hiuksia?paksumpi kenties?käytän myökin niitä missä ei ole ns.metalli osaa.
nii ja muutes kannataako hiuksia pestä usein vai harvoin?onko sillä mitään vaikutusta?
mikä vitamiini/hivenaine erityisesti auttaisi noihin hiuksin?omega 3 ehkä?Katso tuotteiden tuoteselosteesta, löytyykö sieltä -cone-päätteisiä aineita. Ne ovat silikoneja. Vaihtelen hoitoaineita, eli en ole vielä havainnut mitään tiettyä muita paremmaksi. Käytän kuitenkin välillä myös hoitoaineita, joissa on sitä silikonia.
Sellainen paksumpi, pehmeä ponnari ei riko hiuksia niin kuin ohut.
Sopiva pesuväli on aika yksilöllinen juttu, itse pesen joka päivä. Pidempikään pesuväli tuskin tekee hiuksille pahaa.
Varmaan jostain monivitamiinista kannattaisi aloittaa. Kokeile Möller basic:ia. Muistelisin nähneeni samaa tuotetta myös nimellä Möller total. Sinkkitableteista ja biotiinista on myös apua hiuksille. - Minä.
... kirjoitti:
http://forums.longhaircommunity.com/index.phpEli Mulla on tosi pitkät hiukset ja aika paksut etuhiukset ne pitenee ihan pikkasen sivuille. nää on tälläset tummanruskeen punaset ja näistä piti tulla violetit,mutta eipäs tullu. ja sitte näitä on ihan vähä revitetty. onko kellään mitää ideaa näille mä en enää kestä näitä koska nää on niin tylsät ja litteet!Kaikilla mun kavereilla on ihanat hiukset ja käy kateeks.en haluasi leikata mutta jotain ideoita?please.pääsen kesällä ripille ja pitäis jotakin keksiä.
- valceer
Suosittelen Propecia (finasteride). Olen käyttänyt sitä jo vuosia hyviä tuloksia. On vaikea löytää hyvämaineinen apteekki, mutta saan sen täältä ilman reseptiä http://genericmedstonorth.com/?wm=10034&tr=8027
- laurahoo
Tää on kyllä mielenkiintoinen thread. Itsellä kun nuorempana oli sellainen noin olkapäille ulottuva tukka, niin se oli myös aivan hurjan paksu. Nyt (n. vuotta myöhemmin) kun hiukset ulottuvat tuonne noin puoleen selkään, on ponnari myös ohentunut aivan hirmuisesti ja tuntuu, että joka kerran kun harjaa, tukkaa irtoaa yhden koiran verran. Parhaani teen hoitavilla tuotteilla, mutta tuntuu, ettei mikään muutu ! Olen myös lopettanut hiusteni vaalentamisen, eikä siitäkään tunnu olevan apua - en halua kaljuuntua ennen kolmeakymmentä : (
- lilo661
Hei
On erittäin tehokas luonnollinen ratkaisu.Tuloksena on taattu. Siirry sivuston http://edeuromeds.biz - kylmätiiän
Minulla on peppuun asti hiukset. Joten käy leikkuuttamassa kaksihaaraiset ainakin kerran vuodessa, pese ainakin 2 krt viikossa hiukset. Jos on mahdollista voit myös käyttää hiusöljyä. Älä sido hiuksia kauhean usein kiristävälle ponnarille, se tekee patteja hiusjuureen. Tuossa oli pari vinkkiä. Myös hiusten värjääminen tekee pahaa niille.
- iceman2
Hei,
Minulla on hyvä kaupallinen kokemus sivuston olen tyytyväinen tuotteiden laatua ja nopeuttaa niiden palveluja. Ostan täällä koko ajan ja halvalla http://edpillforman.com/?&a=77919&cur=EUR - danyellelabellerea
eipä siihen mikään auta......turha tuhlata rahaansa mihinkään sellaseen mikä ei hiuskia auta
- payton28
Hei,
Haluan suositella seuraavasta sivustosta. Siellä löydät kaikki tiedot, jotka auttoivat minua selviytymään minun ongelmani. http://ordercheappills.com/ - Pörris
Moi! Olen löytänyt itselleni satojen kokeilujen jälkeen vihdoinkin hyvät tuotteet, joista en luovu niin kauan kun niitä vain jostain saan. Sarja on jenkkiläinen: KIEHL´S ! Tuotteita saa esim. Stockmannin verkkokaupasta. Hintavia, mutta tehokkaita ja hintansa veroisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241578Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711550Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.901318Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111135Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949