Miksi mies ei vastaa kysymyksiin?

mitähäh?

Mikä perkule siinä on että miehet eivät vastaa kysymyksiin? Esim. sähköposteissa, mies täysin ohittaa kysymyksiäni, vaikka kysyisin saman kysymyksen monta kertaa. Kyseessä ei ole mikään maailman tärkein asia, mutta se on todella ärsyttävää, jos tuntuu että ei saa vastausta ihan tavallisiin asioihin. Joskus olen jopa siitä hänelle maininnut, ja hän on vähän aikaa vastannut kysymyksiin, mutta nyt taas n. kuukauteen en ole saanut vastauksia juuri mihinkään mitä olen kysynyt. Mies puhuu vaan ihan omia juttujaan, mistä haluaakin sillä hetkellä puhua! Onko miehellä mahdollisesti lukihäiriö, vai onko tämä ihan yleistä miehen käyttäytymistä..?

20

6026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsiutsiu

      No mitäs tenttailet kaikkea? Anna hyvä ihminen sen miehenkin välillä puhua :)

      • mitähäh?

        No eivätkö kysymykset kuulu ihan normaaliin keskusteluun?! jos mies on sanonut menevänsä ostamaan huonekaluja, niin eikö silloin ole asiallista kysyä että löytyikö niitä huonekaluja? tai jos mies on muuttamassa uuteen kämppään, niin olen kysynyt jo 4 kertaa missä se on, mutta ei ole vastannut!!!??? Olemme seurustelleet 6kk joten alkaa käydä hermoon tämä...


      • Kolli_Kellinen
        mitähäh? kirjoitti:

        No eivätkö kysymykset kuulu ihan normaaliin keskusteluun?! jos mies on sanonut menevänsä ostamaan huonekaluja, niin eikö silloin ole asiallista kysyä että löytyikö niitä huonekaluja? tai jos mies on muuttamassa uuteen kämppään, niin olen kysynyt jo 4 kertaa missä se on, mutta ei ole vastannut!!!??? Olemme seurustelleet 6kk joten alkaa käydä hermoon tämä...

        Jotkut naisetkin tekee ihan samaa ja se on kieltämättä melko ärsyttävää. Mistähän mahtaa johtua moinen tyyli?


      • Lemon*
        mitähäh? kirjoitti:

        No eivätkö kysymykset kuulu ihan normaaliin keskusteluun?! jos mies on sanonut menevänsä ostamaan huonekaluja, niin eikö silloin ole asiallista kysyä että löytyikö niitä huonekaluja? tai jos mies on muuttamassa uuteen kämppään, niin olen kysynyt jo 4 kertaa missä se on, mutta ei ole vastannut!!!??? Olemme seurustelleet 6kk joten alkaa käydä hermoon tämä...

        Ehkäpä se ei halua sun tietävän missä se uusi kämppä on. Pitää sitä sellaisena turvapaikkana sinulta ja sinne voi sitten viedä kamuja ja vieraita naisia..hihi


      • mitähäh...
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

        Jotkut naisetkin tekee ihan samaa ja se on kieltämättä melko ärsyttävää. Mistähän mahtaa johtua moinen tyyli?

        Tuo on totta. Jotkut tyttökavereistanikin tekevät samaa.. :(


    • yksi kysymys kerrallaan

      Mieheltä ei kysellä jatkuvalla syötöllä, jos halutaan vastauksia.

      Kysy yksi asia kerrallaan. Odota vastausta päivä. Jos ei vastaa, niin toista kysymys ja totea toistavasi ettei kysymys pääsis unohtumaan. Mikäli mies ei kolmannenkaan toiston jälkeen vastaa vaihda miestä.

      Mikäli kysyt jo muuta ennen ensimmäistäkään vastausta opetat miehen olemaan kokonaan vastaamatta. Lopeta sellainen pilaat hyvän miehen.

      • mitähäh...

        No on se kumma jos ei osaa vastata enempiin kysymyksiin kerralla...?!


      • yksi kysymys kerrallaan
        mitähäh... kirjoitti:

        No on se kumma jos ei osaa vastata enempiin kysymyksiin kerralla...?!

        Mies on niin rakennettu, että se tekee yhden asian kerrallaan. Prosessi nopeutuu huomattavasti kun tämän uskot ja ymmärrät. Olen pojilta kuullut että joku on onnistunut muistaan kolme asiaa yhtäaikaisesti :D

        Mutta jos mietit syvällisemmin mitä kaikkea mies tekeekään, että saisit vastauksen. Kuuntelee sinua, käsittelee loogisesti sinun kysymystä ja vastaa sinulle. Siinä oli jo kolme asiaa, että älä missään tapauksessa yritä enempää vaatia. Ylimääräinen kysymys tässä saattaa jo kaataa koko kysymyksenkäsittelyprosessin ;)


      • mitähäh...
        yksi kysymys kerrallaan kirjoitti:

        Mies on niin rakennettu, että se tekee yhden asian kerrallaan. Prosessi nopeutuu huomattavasti kun tämän uskot ja ymmärrät. Olen pojilta kuullut että joku on onnistunut muistaan kolme asiaa yhtäaikaisesti :D

        Mutta jos mietit syvällisemmin mitä kaikkea mies tekeekään, että saisit vastauksen. Kuuntelee sinua, käsittelee loogisesti sinun kysymystä ja vastaa sinulle. Siinä oli jo kolme asiaa, että älä missään tapauksessa yritä enempää vaatia. Ylimääräinen kysymys tässä saattaa jo kaataa koko kysymyksenkäsittelyprosessin ;)

        Joo on huomattu... Pitäääpä siis yrittää pitää kysymykset aina yksi kerrallaan... :)

        Pitäis kai olla onnellinen että mies sentään lähettää sähköposteja, monelta mieheltä jäisi vastaamatta koko sähköpostiin... ;)Monelle parin lauseen kirjoittaminenkin tuottaa vaikeuksia...


    • LK.

      Huomauta sille joka kerta asiasta, kun se alkaa ohittamaan sun kysymyksiä ja hölöttämään omia juttujaan. Ei kaikki miehet todellakaan ole tuollaisia. Mä ainakin vastaan aina kun kysytään.

    • yleisesti mihinkään

      mikä on henkilökohtaista?

      Tai pitää yhteyttä vaihtelevalla menestyksellä, muutaman päivän kerrallaan sitten pitkää hiljaiseloa?

      Vaikka itse toimisi aktiivisesti niin silti tilanne on ja pysyy samankaltaisena?

      • mitähäh...

        No enpä nyt tiedä onko ne kysymykset olleet sen henkilökohtaisempia, vai vaan "vähäpätöisiä".

        Itseasiassa mies antoi vastauksen siihen, miksi ei ole vastannut kämppää koskeviin kysymyksiin... Hänellä on kuulemma huonot luottotiedot (mitä ei ole aikaisemmin kertonut), ja siksi vaikeuksia "päästä kämppään", omien sanojensa mukaan. Voin ymmärtää sen että miestä nolotti puhua raha asioistaan..

        Mikä on pitkä hiljaiselo? Pisin aika kun mies ei ole vastannut viestiin on ollut vajaa viikko...

        Itse olen ollut aktiivinen, välillä ollut ottamatta yhteyttä n. viikkoon myös.


    • Miehenä

      Ei tuo ole miehellä yhtään sen yleisempää kuin naisellakaan. Olen itse törmännyt useasti naisiin joilta ihan samalla tavalla ei meinaa saada minkäänlaista vastausta toisinaan. Välillä ihmetellyt sitä itsekin että ihan tavallisiin arkisiin asioihinkaan ei tule vastausta, eikä luulisi aiheiden olevan mitään erityisen arkojakaan. Joku nainen joskus sanoi ettei muistanut vastata, kertoi vaan sähköpostissa ihan muita juttuja?!? En tiedä vastausta sinulle mutta ärsyttäväähän tuo on. Ja se ei TODELLAKAAN ole mikään pelkkä miesten ominaisuus.

      • mitähäh...

        Muistan itse kun mieheni kerran kysyi minulta yhtä asiaa, ja en siihen vastannut, kun kai mielessäni ajattelin sen olevan itsestään selvää.. Sitä kai joskus unohtaa että toisen mielestä asia ei ehkä olekaan itsestään selvä, ja sähköpostissa tämmöiset ongelmat korostuvat. Kun puhutaan, niin ainahan voi kysyä uudestaan, jos toinen ei vastaa. Meileissä ja tekstareissa kysymyksen toistaminen (varsinkaan jos ei ole mitään kauhean tärkeää), on todella turhauttavaa...


      • Miehenä
        mitähäh... kirjoitti:

        Muistan itse kun mieheni kerran kysyi minulta yhtä asiaa, ja en siihen vastannut, kun kai mielessäni ajattelin sen olevan itsestään selvää.. Sitä kai joskus unohtaa että toisen mielestä asia ei ehkä olekaan itsestään selvä, ja sähköpostissa tämmöiset ongelmat korostuvat. Kun puhutaan, niin ainahan voi kysyä uudestaan, jos toinen ei vastaa. Meileissä ja tekstareissa kysymyksen toistaminen (varsinkaan jos ei ole mitään kauhean tärkeää), on todella turhauttavaa...

        Eli vastasit nyt itse tuohon omaan aloitukseesi.
        "kai mielessäni ajattelin sen olevan itsestään selvää"

        Ehkä ne sinun miehetkin ajatteli samoin. Täytyy kyllä todeta että itse vastailen aina kaikkiin "itsestään selviinkin" kysymyksiin. Koska tuskinpa toinen sitä kysyisi jos se olisi myös hänelle itsestään selvyys ;).


    • 01.on.parhaita

      Minun kohdallani kysyin pojalta johon olin ihastunut, että: mitä mieltä hän on minusta ja hän vain alkoi puhumaan muista jutuista. Näin jälkeen päin hän on sanonut että se on ahdistava kysymys, johon ei ole vieläkään vastannut. :D ehkä se tekee siitä ahdistavampaa että kerroin hänelle pitäväni hänestä. Tarkoittaako se että hän ei pidä minusta vai pitää? Mitä mieltä olet tuosta? ;3

    • bodari123

      Kysymyksesi on todennäköisesti paradoksi

    • Tämä ei koskaan jaksa lakata hämmästyttämästä....Mies ja nainen toimii täysin samalla tavalla - miehen toiminnasta tehdään teoria joka kertoo ettei mies toimi yhtä hyvin kuin nainen :) Itse olen jo välillä väsynyt siihen kun miehet kysyvät aina uudelleen miksi nainen/naiset eivät vastaa kysymyksiin. Toisin aloittaja tosin, yritän pohtia ja avata miksi juuri kyseinen nainen ei vastaa kysymyksiin/ juuri tähän tai näihin kysymyksiin.

      Väärät odotukset valitun kumppanin suhteen on useimmiten oma tulkinta ja tässä jopa sanoisin naisien onnistuvan useammin. Odotetaan syvällistä mieheltä jota kiinnostaa tulpan sytys ja ahdistaa ihmismielen männän toiminta. Molempien sukupuolten kautta saaduista kokemuksista- sekä omista suhteista naisten kanssa pieni lisä- uskaltautuisin sanomaan että miehet ovat huonommassa tilanteessa myös sen takia että naiset usein tuntuvat joko olevan epätietoisia millaisia ovat/antamaan väärää kuvaa itsestään(ehkä se ihannekäsitys). Sitten syvällisempi mies on ihan pihalla että miten mitä miksi tämä nyt tarkoittaa kun nainen osaa puhua ilmaista kertoa näyttää tunteita ajatuksia....Naiset taas tuntuvat useammin tietoisesti valitsevan selvästi "vääränlaisen" (huom! ei väärää) miehen ja odottavat että toimiikin se mitä odotettiin.

      Naisten moniajosta en sano mitään ettei mene kahvi väärään kurkkuun...Multitasking on määritelmä jossa voi valita tehtävät vähän miten haluaa :D

    • deittirunoilija

      Näköjään vanha aloitus. Vastaan silti.
      Kun mies ei kerro missä uusi asunto on, hän ei halua aloittajan ramppaavan siellä joka päivä.

    • Aloittelija8

      Mies ei vastaa silloin kun haluaa salata jotain, ja totuuden puhuminen aiheuttaisi hänen mielestään ongelmia. Mies ei ymmärrä, että epämääräisyys on pahempi asia kuin totuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe