Ruumiista irtautuminen

tapahtuu

Onko kellään ruumiista irtautumiskokemusta? Siis että näkee itsensä esim sängyssä, mutta on kuitenkin ylhäällä katonrajassa?

48

5291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      mutta se liittyy kuolemakokemukseeni. Varsinaista OOBE-kokemusta minulla ei ole.

      • kuolemankokemuksestasi

        Kerropa sitten kuolemankokemuksestasi.


      • ...
        kuolemankokemuksestasi kirjoitti:

        Kerropa sitten kuolemankokemuksestasi.

        Pidätkö minua sekopäänä vai haluatko nauraa minulle?


      • tosissani
        ... kirjoitti:

        Pidätkö minua sekopäänä vai haluatko nauraa minulle?

        Miksi pitäisin sinua hulluna tai sekopäänä, päinvastoin, ihminen on niin pieni ja tyhmä vaikka ego on suuri ettei se pysty millään selittämään kaikkea asioita mitä tapahtuu. Eli kerropa!


      • ....
        tosissani kirjoitti:

        Miksi pitäisin sinua hulluna tai sekopäänä, päinvastoin, ihminen on niin pieni ja tyhmä vaikka ego on suuri ettei se pysty millään selittämään kaikkea asioita mitä tapahtuu. Eli kerropa!

        kerrotaan. En yleensä kerro jutustani mitään, sillä noin kolmasosa ei usko sanaakaan, kolmasosa pitää minua sekopäänä tai dillenä ja kolmasosa Saatanan riivaamana.

        Mutta minulle kävi niin, että erään melko mitättömän kliinisen operaation yhteydessä olinkin allerginen nukutusaineelle ja sydämeni pysähtyi, ja olin parin minuutin ajan kliinisesti kuollut. Ihmettelin, että mitä minä teen täällä katonrajassa, kunnes näin ruumiini ja lääkintähenkilökunnan häärimässä sen kanssa ja yrittäessä elvyttää. Ensimmäinen ajatukseni oli: "Oh shit, olen kuollut". Heti sen perään ajattelin: "OH SHIT - jos kerran olen kuollut ja pystyn yhä ajattelemaan ja havainnoimaan asioita, se merkitsee sitä että ne jutut Jumalasta ja Taivaasta jiiännee ovatkin totta!!!"

        Sen jälkeen minua vietiin.

        En mene detaljeihin, mutta sanottakoon näin, että kohtasin sekä Jumalan (valtavana kirkkautena, joka ei ollut fysikaalista valoa ja joka huokui rakkautta) että Jeesuksen (sellaisena kuin hän oli Maan päällä ollut), minulle tehtiin selväksi, ettei aikani ole vielä tullut. Mutta sain kohdata Viimeisen Tuomion (tai pikemminkin loppuraportin) ja sen, mitä omalta osaltani oli kirjoitettu Elämän Kirjaan, sekä sain sekä yhteyden entisten elämieni muistoihin että myös sain kysyä mitä tahansa Jumalalta sillä ehdolla, että vastaukset poistettaisiin muististani kun palaan takaisin.

        Kaikkein mielettömin fiilis oli dejavu-tunne: olen ollut täällä aikaisemminkin, sekä se, että koin että tämä on oikea kotini ja tänne kuulun.

        Mutta minulle selvisi hyvin paljon ja sanottakoon näin, että tuon jälkeen olen saanut vastaukset suunnilleen kaikkiin elämän suuriin kysymyksiin ja siihen, mikä tässä kaikessa oikein on takana. Minusta ei tullut uskonnollista, mutta hengellisyyteni sai valtavan buustin.


    • mullekävinäin

      On, vetasin kerra overit heroiinilla ja näin itteni makaamassa maassa kyljelläni. Ehkä noin 10 metrin korkeudelta koska olin niin pienen näköinen. Oli aika karmaisevaa ku ei päässy takasin vaikka kuinka yritin, olin täysin voimaton tekeen mitään. Tuli omituinen pakokauhu ja olin aika kauhuissani. Jotenkin pääsin hoitoon tilanteesta ja vannoin lopettavani aineet, niin tein!
      Vaikka joskus aattelen että vois vetää niin kokemus oli senverran järkyttävä ja todellinen että en uskalla enää. En tiedä oliko se totta vai ei, eikä niin väliä, mulle riitti.

    • Aritta

      en päässyt ihan kattoon asti. Se oli sellainen tahallinen OOBE. Yritin liikaa eikä siitä sitten tullut sen kummempaa.
      Miehelläni kyllä on tapana katsella katosta itseään silloin tällöin. Kun hän näki sellaisesta ohjelman tv:ssä niin hän ihmetteli eikö kaikki teekään niin. Hänelle se on ihan normaalia eikä hän usko muuten mihinkään.

      • Rajaton

        Eikö ole muka tullut mieleen että siitä voi lähteä eteenpäin vaikka minne asti tutkimaan paikkoja ja asioita astraali tasolla...niin monet tekevät yön aikana kun " nukkuvat ".Tosin ne matkat sekoitetaan monesti uniin mitä ne eivät tosiaan ole ja suurin osa ihmisistä tekee näitä matkoja yön aikana mutta eivät muista niistä yleensä mitään ja ajattelevat niiden tosiaan olleen unimatkoja eli ei siis todellisia ruumiista poistumisia....todellisuus on monelle shokki jos ei ole tarpeeksi tietoa asioista.


      • Aritta
        Rajaton kirjoitti:

        Eikö ole muka tullut mieleen että siitä voi lähteä eteenpäin vaikka minne asti tutkimaan paikkoja ja asioita astraali tasolla...niin monet tekevät yön aikana kun " nukkuvat ".Tosin ne matkat sekoitetaan monesti uniin mitä ne eivät tosiaan ole ja suurin osa ihmisistä tekee näitä matkoja yön aikana mutta eivät muista niistä yleensä mitään ja ajattelevat niiden tosiaan olleen unimatkoja eli ei siis todellisia ruumiista poistumisia....todellisuus on monelle shokki jos ei ole tarpeeksi tietoa asioista.

        mutta yritin liikaa enkä sitten onnistunut.
        Mieheni taas ei tajua mikä koko juttu onkaan kun on ikänsä leijaillut katonrajassa öisin.


      • Marko0li0
        Aritta kirjoitti:

        mutta yritin liikaa enkä sitten onnistunut.
        Mieheni taas ei tajua mikä koko juttu onkaan kun on ikänsä leijaillut katonrajassa öisin.

        Miehesi on sitten samantyyppinen kuin R. Monroekin kertoessaan kirjassaan. Ei hän aiemmin mistään mitään tiennyt vaan sitten päätti ottaa selvää kun huomasi mitkä mahdollisuudet sillä on.. Minua kyllä nyt kiusaa erityisesti tuo mitä jotkut väittävät, että miksi se maailma olisi paha? Mistään en ole kuullut vielä riittäviä perusteluja.


      • Aritta
        Marko0li0 kirjoitti:

        Miehesi on sitten samantyyppinen kuin R. Monroekin kertoessaan kirjassaan. Ei hän aiemmin mistään mitään tiennyt vaan sitten päätti ottaa selvää kun huomasi mitkä mahdollisuudet sillä on.. Minua kyllä nyt kiusaa erityisesti tuo mitä jotkut väittävät, että miksi se maailma olisi paha? Mistään en ole kuullut vielä riittäviä perusteluja.

        Se on vain uskovaisten pelkoa. En ole kuullut kenenkään vielä häipyneen mihinkään saatanan kanssa. :-)


      • azza
        Aritta kirjoitti:

        Se on vain uskovaisten pelkoa. En ole kuullut kenenkään vielä häipyneen mihinkään saatanan kanssa. :-)

        Et tietenkään koska he eivät pysty enää palaamaan kertomaan siitä!


      • Ola*
        azza kirjoitti:

        Et tietenkään koska he eivät pysty enää palaamaan kertomaan siitä!

        Tiesitkö muuten että koiratkin osaavat puhua mutta ne eivät puhu koska saisivat sitten aina puhua.....


      • Aritta
        azza kirjoitti:

        Et tietenkään koska he eivät pysty enää palaamaan kertomaan siitä!

        Kaikki ovat kyllä palanneet takaisin kertomaan.


      • Aritta
        Ola* kirjoitti:

        Tiesitkö muuten että koiratkin osaavat puhua mutta ne eivät puhu koska saisivat sitten aina puhua.....

        Minulle ovat puhuneet. Kesti vain ennenkuin älysin. Sain kuvia niiltä joilla ne kommunikoi kanssani. Eikä vain koirat vaan kaikki eläimet.


    • juunatan

      Kerran näin itseni katon rajasta ja muutamia kertoja olen tietoisesti unesta palanut hereillä-olotilaan ja takaisin uneen, unet ovat olleet valveunia.Parin kertaa myös siirtynyt ns. hengessä yläilmoissa.

      Tämä ei ole vitsi ja tarkoitan myös sitä.

      Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä rukoilkaa ettei sielunvihollinen koskettaisi teitä.

    • sara

      Kyllä minulla oli vastaavanlaisia kokemuksia silloin kun olin mukana erilaisissa okkulttisissa jutuissa.

      Tulin kuitenkin uskoon, Jeesus pelasti minut. Otin Hänet vastaan henkilökohtaisena Vapahtajana ja sain syntini anteeksi. Irtisanouduin kaikista psyykkisistä kyvyistäni mm. astraaliprojektioista
      Jeesus kuoli kaikkien meidän syntiemme tähden Golgatan keskimmäisellä ristillä, sinunkin.

      Et kertonut oletko harrastanut joogaa, meditaatiota tai muuta sellaista. Nämä kaikki altistavat ja herkistävät ihmisen näkymättömän maailman voimille ja myös omien psyykkisten voimien heräämiselle. (esim. ruumiista irtaantuminen).

      Sydämestäni toivoisin, että rukoilisit Jeesusta ja pyytäisit Häntä tulemaan sydämeesi asumaan.
      Lue Raamatusta Johanneksen evankeliumia. Jeesus rakastaa sinua ja haluaa pelastaa sinut.

      • ystäväsi Herrassa

        Ylistys ja kiitos ja kunnia Jeesukselle! On totta tosiaan kiva kuulla, että ihmiset löytävät tien valoon, vapauteen ja pelastukseen niinkin synkistä vesistä kuin okkultismi. Näilläkin sivuilla on niin monta eksyksissä olevaa henkilöä. :`(

        Mikä sai sinut kääntymään Jeesuksen puoleen? Milloin siis totesit, että tarvitset Jeesusta? Kuka kertoi sinulle Jeesuksesta? Rukoiliko joku puolestasi, että vapaudut okkultismista?

        Paljon siunausta sinulle!!!


      • Ola*

        Mitä syntiä on kun katsoo itseään katonrajasta ja yleensäkin miksi kehosta poistuminen syntiä?

        Jos omat psyykkiset kyvyt kehittyvät ( eikä siinä tarvitse välttämättä meditatiota ja joogaa)niin mitä syntiä se on? Psyykkisesti heikkoja ihmisiä on maailmassa aivan riitävästi, mielisairaalat pullollaan....

        Me olemme kaikki alttiita näkymättömän maailman voimille. Meditaatio ja jooga on vaan tapa ymmärtää niitä paremmin. Mistä ihmessä olet saanut käsityksen että meditaatio ja jooga olisi jollain tapaa pahasta?


      • Marko0li0

        ...Miksi lopetit? Mikä sai muuttamaan mielesi? Se että jouduit testattavaksi etkä pitänyt siitä?


      • Halle Lujaa
        ystäväsi Herrassa kirjoitti:

        Ylistys ja kiitos ja kunnia Jeesukselle! On totta tosiaan kiva kuulla, että ihmiset löytävät tien valoon, vapauteen ja pelastukseen niinkin synkistä vesistä kuin okkultismi. Näilläkin sivuilla on niin monta eksyksissä olevaa henkilöä. :`(

        Mikä sai sinut kääntymään Jeesuksen puoleen? Milloin siis totesit, että tarvitset Jeesusta? Kuka kertoi sinulle Jeesuksesta? Rukoiliko joku puolestasi, että vapaudut okkultismista?

        Paljon siunausta sinulle!!!

        Minulla on aika voimakas tunne siitä, että kun silmäni suljen ja vaivun ah niin ihanaa unitilaan, pääsen omaan Jumaltilaani, joka ei onneksi kysele maallisten kirkkojen ja uskontojen rajoittuneita käsityksiä oikeasta ja väärästä.

        Minulla on tunne, että unitilassa lähden pois kotoa ja ruumiistani ystävien ja rakkaiden joukkoon. Joskus käyn opiskelemassa uusia asioita, toisinaan vain hengailen rakastavassa seurassa.

        Minulla on aavistus, että on olemassa ikäviä olentojakin, mutta kehoni ja henkeni on suojattu näiltä, enkä joudu niiden kanssa seurustelemaan ellen välttämättä tahdo sitä.


      • ...

        Puukko ei ole hyvä eikä paha asia.

        Kaikki riippuu täsmälleen siitä, onko se puusepän vai huumediilerin kädessä.

        Kun kuolemani jälkeen kerran sain selkounessa vahingossa telepaattisen yhteyden erääseen ystävääni, tämä soitti minulle puhelimella seuraavana päivänä ja haukkui minut pystyyn että mitä olin mennyt tekemään, enkö tajua ettei tuo taito ole kuolevaisia varten (hänelläkin on ollut kuolemakokemus).

        Nyt jälkeenpäin tajusin, että vaikka telepatia sellaisenaan ei ole hyvä eikä paha asia (se on se tapa, millä kommunikoimme tuonpuoleisessa), kuolevaisten käytössä sillä voi aiheuttaa tahtomattaankin niin valtavan määrän vahinkoa ettei ole tosikaan. Tuonpuoleisessa ei nimittäin ole minkäänlaisia salaisuuksia, ja materiassa tuonkaltainen kommunikaatio on lähinnä tietomurto.

        Sen enempää ruumiistairtautuminen kuin telepatiakaan eivät ole Saatanasta eivätkä pahojen henkien aikaansaannosta, mutta ne ovat asioita joita meidän ei täällä materiassa pitäisi tehdä. Ensinnäkin niistä voi olla haittaa sille tehtävälle, mitä olemme täällä tekemässä (kuten oppimassa rakastamaan) ja toiseksi niillä voi saada aikaan vahinkoa - joko itselleen tai jollekulle toiselle. Ei hyvä.

        Chefiä lainaten voisi todeta että kaikelle on aikansa ja kaikelle on paikkansa ja se on college. Tai siis Taivaan koti.


      • Marko0li0
        ... kirjoitti:

        Puukko ei ole hyvä eikä paha asia.

        Kaikki riippuu täsmälleen siitä, onko se puusepän vai huumediilerin kädessä.

        Kun kuolemani jälkeen kerran sain selkounessa vahingossa telepaattisen yhteyden erääseen ystävääni, tämä soitti minulle puhelimella seuraavana päivänä ja haukkui minut pystyyn että mitä olin mennyt tekemään, enkö tajua ettei tuo taito ole kuolevaisia varten (hänelläkin on ollut kuolemakokemus).

        Nyt jälkeenpäin tajusin, että vaikka telepatia sellaisenaan ei ole hyvä eikä paha asia (se on se tapa, millä kommunikoimme tuonpuoleisessa), kuolevaisten käytössä sillä voi aiheuttaa tahtomattaankin niin valtavan määrän vahinkoa ettei ole tosikaan. Tuonpuoleisessa ei nimittäin ole minkäänlaisia salaisuuksia, ja materiassa tuonkaltainen kommunikaatio on lähinnä tietomurto.

        Sen enempää ruumiistairtautuminen kuin telepatiakaan eivät ole Saatanasta eivätkä pahojen henkien aikaansaannosta, mutta ne ovat asioita joita meidän ei täällä materiassa pitäisi tehdä. Ensinnäkin niistä voi olla haittaa sille tehtävälle, mitä olemme täällä tekemässä (kuten oppimassa rakastamaan) ja toiseksi niillä voi saada aikaan vahinkoa - joko itselleen tai jollekulle toiselle. Ei hyvä.

        Chefiä lainaten voisi todeta että kaikelle on aikansa ja kaikelle on paikkansa ja se on college. Tai siis Taivaan koti.

        "Sen enempää ruumiistairtautuminen kuin telepatiakaan eivät ole Saatanasta eivätkä pahojen henkien aikaansaannosta"

        Tuo oli kohtuu mukava kuulla.

        "mutta ne ovat asioita joita meidän ei täällä materiassa pitäisi tehdä."

        Ja tämä sitten taas ei. Kuinka sitten voimme varmistua sen maailman todellisuudesta, jos emme itse sitä itsenäisesti voisi "opiskella" ? Telepatiaa en kyllä edes haluaisikaan oppia, mutta asia on tietysti vähän ikävämpää, jos se tulee noiden "kylkiäisenä" tms. Ihminen tulee kuitenkin henkisesti tietoisemmaksi itsestään ja alkaa vaikuttamaan ympäristöönsä.


    • Psykiatrix

      "Irtautumiskokemus" on aika yleinen
      hallusinaatio, joka syntyy aivojen hapenpuutteesta, kuten esim. sydäninfarktin
      yhteydessä. Mitään uskonnollista tmv siinä ei ole.

      • usko huviksesi

        Kiinnostaisi kuitenkin kuulla onko jotakin perusteluja sille että tuo astraalimaailma olisi paha? Syyksi ei nyt riitä se, että se järkyttää mieltä koska kääntää yleisiä käsityksiä jonkin verran päälaelleen.


      • Kiiras Fikka

        Nyt on kysymys oikeista matkoista, ei hallusinaatioisa.


      • Aritta

        sitten pystyin tekemään sen tieten tahtoen? Vaikkakaan en nyt kattoon asti mennytkään kun yritin liikaa.


      • ...

        Tuo 90-luvulla suosiossa ollut hapenpuuteteoria (anoksia) osoitettiin vääräksi Parnian (2000), van Lommelin (2001) ja Sartorin (2003) tutkimuksessa.

        Anoksia ei kertakaikkiaan aiheuta tuonkaltaisia halluja.


      • aivan näinkään ole

        Ei se sovi jokaiseen irtautumiskokeeseen tämä yleisesti syötetty hapenpuute.On myös ollut lukuisia tapauksia jolloin happea on ollut veressä tarpeeksi eli kokemus ei mistään hapeen puutteesta ole johtunut.


    • nuorena se

      oli jonkinlaista leikkiä.Iltaisin ennen unentuloa liitelin katon rajassa,yleensä poistuin ruumiistani pään kautta.Mutta kerran kävikin niin,etten millään meinanut päästäkkään takaisin kehooni vaikka kuinka yritin.Se oli niin karmea kokemus,etten sen jälkeen ole enään uskaltanut sen asian kanssa olla missään tekemisissä.

      • Kuukka maakari

        Yleensä täällä maallisessa kehossa ei olekaan tarkoitus leijalla pois kehostaan ainakaan leikkiäkseen. Sitäkin toki voi harjoitella. Eihän se sinänsä paha ole osata tietoisesti irtaantua kehostaan. Kysymys on vaan siitä että minkä vuoksi?


      • Aritta
        Kuukka maakari kirjoitti:

        Yleensä täällä maallisessa kehossa ei olekaan tarkoitus leijalla pois kehostaan ainakaan leikkiäkseen. Sitäkin toki voi harjoitella. Eihän se sinänsä paha ole osata tietoisesti irtaantua kehostaan. Kysymys on vaan siitä että minkä vuoksi?

        leijailemme pois ruumiistamme joka ikinen yö halusimme sitten tai ei, olimme sitten uushenkisiä tai helluntalaisia. Käymme joka yö keräämässä voimia "kotoa". Muuten emme jaksaisi tätä raskasta elämää täällä maan ulottuvuudessa.


      • minulle nuorena se
        Kuukka maakari kirjoitti:

        Yleensä täällä maallisessa kehossa ei olekaan tarkoitus leijalla pois kehostaan ainakaan leikkiäkseen. Sitäkin toki voi harjoitella. Eihän se sinänsä paha ole osata tietoisesti irtaantua kehostaan. Kysymys on vaan siitä että minkä vuoksi?

        Että en tiennyt tästä asiasta mitään,olinhan tuolloin vasta kahdeksan vuotias.Ei siihen tarvittu mitään harjoittelua sitä vain tapahtui.Sen takia mielsin sen jonkinlaiseksi leikiksi koska se osoittautui helpoksi ja jännittäväksi.


      • Kävitkö kaukana

        Kerro vähän tarkemmin niistä lapsuuden kokemuksistasi jos muistat.


      • muistelua
        Kävitkö kaukana kirjoitti:

        Kerro vähän tarkemmin niistä lapsuuden kokemuksistasi jos muistat.

        En käynyt missään kaukana,koska asuimme tuolloin maaseudulla ja vanhempani aina painottivat,ettei kotipihalta saanut lähteä minnekkään.(Pelkäsivät eksymistä ympäröivään metsään)

        Tämän takia "liitelin" yleensä sisätiloissa,joskus uskaltauduin myös ulos pihalle.Juuri tälläisella ulkoreissulla tapasin kerran myös toisen "liikkujan".Oli mieshenkilö jolla oli ruskea,ikäänkuin kaapumainen vaate päällä.(Hassua,etten itse koskaan pannut merkille olinko vaatetettu ja minkälainen ruumis minulla mahdollisesti oli) Tämä mies kertoi olevansa opas ja että heitä on muitakin.

        Vaikkakin uusi tuttava vaikutti ihan mukavalle,minulle tuli tarve päästä äkkiä takaisin omaan kehooni ja juuri tuolloin tapahtui se,josta jo tuolla aijemmin kerroinkin.


      • muisteluun
        muistelua kirjoitti:

        En käynyt missään kaukana,koska asuimme tuolloin maaseudulla ja vanhempani aina painottivat,ettei kotipihalta saanut lähteä minnekkään.(Pelkäsivät eksymistä ympäröivään metsään)

        Tämän takia "liitelin" yleensä sisätiloissa,joskus uskaltauduin myös ulos pihalle.Juuri tälläisella ulkoreissulla tapasin kerran myös toisen "liikkujan".Oli mieshenkilö jolla oli ruskea,ikäänkuin kaapumainen vaate päällä.(Hassua,etten itse koskaan pannut merkille olinko vaatetettu ja minkälainen ruumis minulla mahdollisesti oli) Tämä mies kertoi olevansa opas ja että heitä on muitakin.

        Vaikkakin uusi tuttava vaikutti ihan mukavalle,minulle tuli tarve päästä äkkiä takaisin omaan kehooni ja juuri tuolloin tapahtui se,josta jo tuolla aijemmin kerroinkin.

        Jäi mainitsemati,ettei ruumiista irtaantumiset olleet mielikuvituksen tuotetta,vaan ihan todellisia kokemuksia.


      • Aritta
        muistelua kirjoitti:

        En käynyt missään kaukana,koska asuimme tuolloin maaseudulla ja vanhempani aina painottivat,ettei kotipihalta saanut lähteä minnekkään.(Pelkäsivät eksymistä ympäröivään metsään)

        Tämän takia "liitelin" yleensä sisätiloissa,joskus uskaltauduin myös ulos pihalle.Juuri tälläisella ulkoreissulla tapasin kerran myös toisen "liikkujan".Oli mieshenkilö jolla oli ruskea,ikäänkuin kaapumainen vaate päällä.(Hassua,etten itse koskaan pannut merkille olinko vaatetettu ja minkälainen ruumis minulla mahdollisesti oli) Tämä mies kertoi olevansa opas ja että heitä on muitakin.

        Vaikkakin uusi tuttava vaikutti ihan mukavalle,minulle tuli tarve päästä äkkiä takaisin omaan kehooni ja juuri tuolloin tapahtui se,josta jo tuolla aijemmin kerroinkin.

        Oppaathan yleensä vahtivat ettemme tee mitään typerää ja ettei meille tapahdu mitään vaarallista kun olemme liitelemässä. Hehän ovat aina mukanamme.


      • muistelua
        Aritta kirjoitti:

        Oppaathan yleensä vahtivat ettemme tee mitään typerää ja ettei meille tapahdu mitään vaarallista kun olemme liitelemässä. Hehän ovat aina mukanamme.

        tietää,ovatko aina näkyvänä paikalla? Ainakin silloin omalla kohdallani näin sen vain yhden kerran ja se oli aika hämmentävä tapaaminen,ei kuitenkaan negatiivinen.


      • Aritta
        muistelua kirjoitti:

        tietää,ovatko aina näkyvänä paikalla? Ainakin silloin omalla kohdallani näin sen vain yhden kerran ja se oli aika hämmentävä tapaaminen,ei kuitenkaan negatiivinen.

        Tietenkään emme voi nähdä fyysisillä silmillämme heitä. Tuntea voimme heidän energiat esim käsin.


      • Onko mahdollisesti
        Aritta kirjoitti:

        Tietenkään emme voi nähdä fyysisillä silmillämme heitä. Tuntea voimme heidän energiat esim käsin.

        myös naisoppaita? Poikani menehtyi 10 vuotiaana leukemiaan.Viimeisenä iltana ennen kuolemaansa kertoi,että hänen luonaan kävi edellisenä yönä (ei hoitohenkilö kuntaa)joku nainen kertoen,että häntä jo odotetaan ja että seuraavana yönä tultaisiin hakemaan kotiin.Kun yö koitti soi puhelin ja ennenkuin edes vastasin siihen,tiesin lapseni lähteneen tästä ajasta.


      • Aritta
        Onko mahdollisesti kirjoitti:

        myös naisoppaita? Poikani menehtyi 10 vuotiaana leukemiaan.Viimeisenä iltana ennen kuolemaansa kertoi,että hänen luonaan kävi edellisenä yönä (ei hoitohenkilö kuntaa)joku nainen kertoen,että häntä jo odotetaan ja että seuraavana yönä tultaisiin hakemaan kotiin.Kun yö koitti soi puhelin ja ennenkuin edes vastasin siihen,tiesin lapseni lähteneen tästä ajasta.

        Mutta usein myös ne jotka hakevat täältä meidät sinne toiselle puolelle ovat vanhoja sukulaisiamme. Kuulumme samaan sieluperheeseen ja pidämme toisistamme huolen esim sillä tavalla.


    • Marko0li0

      Näin unta astraalihahmosta. Olin siis itse siinä muuttunut astraalihahmooni ja matkasin jonkin kuvitellun ystävän kanssa bussilla. Sitten myöhemmin kun yritin kulkea seinän läpi, ei se onnistunutkaan ja unessa suljin silmät ja ajattelin muuttavani värähtelytaajuutta. Tästä tuli aika hassu olo eli ruumiini "keikahti" takakenoon ja aloin nousta ilmaan. Kokemus tuntui omituisen todelliselta vaikka se unessa tapahtuikin ja tiedän että yleensä tällaisen unen jälkeen tulisi se lucid dream, mutta tällä kertaa heräsin juuri silloin.

      • Marko0li0

      • Anonyymi

    • pohdiskelija

      No, varmaan monetkin ovat ruumiistaan enemmän tai vähemmän irtaantuneita ja eivät edes tiedosta sitä selvästi. Elävät silti täysin normaalia elämää tavallisine arkipäivän duuneineen.

      Kun tarkastelen omaa kokemustani, niin olen toki fyysisen ruumiin sisällä mutta osittain siitä irtaantuneena. En siis samaista itseäni ruumiiseen. Olo on siksi kevyt. Ja tätähän on kestänyt jo parikymmentä vuotta yötä päivää. Huumeilla ei osuutta asiaan. Nykyään minulla ei ole tarvetta käyttää aikaani matkailuun ruumiin ulkopuolelle kun tehokkaammin voi opiskella samaistamalla itsensä joskus esim. intuition maailmoihin. Tällöin ei tietty näy mitään mystisiä ulkopuolelle projisioituja kuvioita mitä astraalitasokin on. On turvallisempaa ja terveellisempää vain "pohdiskella" intuitiivisesti ilman poistumista kehosta. Pysyy jalatkin maassa. Toki astraalimatkailu voi olla joillekin erittäinkin rentouttavaa ja terapeuttista, riippuen kulloisestakin mielentilasta.

      • Anonyymi

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18273516/ihmisen-metafyysinen-rakenne
        Ihmisen metafyysinen rakenne.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18274310/ihmisen-metafyysinen-rakenne--osa-2


        Kuka on kohtalomme "kuljettaja"?


        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18285116/mita-ihminen-tekee-olipa-se-sitten-fyysista-tai-henkista-sama-energia-tulee-lopulta-takaisin

        Karma ja reinkarnaatio.
        Tästä johtuu nykyään muodikas sana luova, creative tai englanninkielinen sana creation. Kaikkea toimintaa voidaan siis kutsua karmaksi. Koska jokaiseen toimintaan liittyy tiettyjä seurauksia, termi karma tarkoittaa myös toimintamme seurauksia.
        Koska jokainen toiminta tuottaa välttämättä jonkinlaisen tuloksen. Niinpä seuraukset tai kohtalo tai, kuten kristinuskossa sanotaan, kosto tai rangaistus ovat kaikki asioita, jotka sisältyvät tähän termiin karma. Karman laki on itse asiassa tämän aineellisen maailman tärkein universaalinen, kosminen laki. Painovoiman lain ja joidenkin muiden fysikaalisten lakien kaltaiset lait eivät ole lainkaan tärkeimmät lait, koska ne ovat lakeja, jotka liittyvät vain aineeseen, ja tässä maailmassa tärkeintä ei ole aine, vaan tärkeintä on tietoisuus.

        Koska tietoisuus on se, joka tarkkailee tätä materiaa, tietoisuus on se, joka voi manipuloida tätä materiaa. Jos näemme jonkin muun elämän ilmentymän, se tarkoittaa, että siellä on tietoisuus. Fyysiset lait eivät siis voi olla tärkeimmät lait, koska fyysiset lait ovat vain materiaalisten elementtien välisen vuorovaikutuksen lakeja. Päälaki olisi laki, joka osoittaa materian ja tietoisuuden välisen vuorovaikutuksen. Karma on siis seurauksen laki tai syy-seurauslaki, moraalisen vastuun laki, joka osoittaa, miten tietoisuus ja materia ovat vuorovaikutuksessa keskenään.


    • Juttu...

      Esimerkki: Suomen TV 4:ssä oli 09.12.2003 BBC:n tuottama ohjelma, jossa käsiteltiin perusteellisesti Pam Raynoldsin kuolemanrajakokemusta Barrowin neurologisella klinikalla Phoenexissa. Aivoleikkauksen vuoksi potilaan lämpötila laskettiin tunniksi 10-15 C asteeseen. Verenkierto, sydämen toiminta ja hengitys pysäytettiin. Aivotoimintaa ei ollut. Siitä huolimatta potilas pystyi kuvailemaan tapahtumia yksityiskohtaisesti leikkauksen ajalta. Ilmiö ei ole lääketieteellisesti selitettävissä ja viittaa aivotoiminnan ja tajunnan erillisyyteen.

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe