Eilen maanantaina on havaittu Kempassa liikkuvan valkoinen limusiini keskustan ja isolla kylällä n, klo:19 tienoo. Olis kiintoisaa tietää kuka on taas kylässä.
Nm: "Kyylä"
Onko Kempassa
6
2559
Vastaukset
- pyörähti
kempassa!
- säälittävvää
yrittää mainostaa sellukaupunkia perättömillä julkkispongauksilla ja sellutehtaalla..hyi!
- taihvaantulila
jonka hienot maisemat on peräisin 100 kilometrin päästä tuntureilta, eikä todellakaan mistään ruskean tekojärven rannalta, missä sellusavupilvi leijuu horisontissa. Mutta tämähän on vain totuus.
- Pölökkypää
taihvaantulila kirjoitti:
jonka hienot maisemat on peräisin 100 kilometrin päästä tuntureilta, eikä todellakaan mistään ruskean tekojärven rannalta, missä sellusavupilvi leijuu horisontissa. Mutta tämähän on vain totuus.
Taivaan tulia kuvattiin paljon keskellä Kemijärveä olevan Pöyliäjärven maisemissa mm uimarannalla. Raunin isän talo taas on Pöyliöjärven toisessa päässä ja tehtaanjohtaja Launiksen talo on Isokylän Soppelassa Hanhiniemessä oleva radiotoimittaja Jorma Korhosen talo. Vesistö siellä on säännösteltyä, mutta puhdasta Kemijärveä. Sellaista vettä otettaisiin mielellään useinpiin maailman maihin ilomielin! Osa kuvauksista taas tehtiin Pyhätunturilla, jonne on Kemijärven keskustasta matkaa 48 km ja osa Pyhätunturin alueesta sijaitsee Kemijärven puolella ylivoimaisesti suurimman osan ollessa Pelkosenniemen puolella, jossa on myös erittäin kirkasvetinen Pyhäjärvi, joka myös Taivaan tulissa näkyy. Turha yrittää mollata hienoja maisemia ja hienoa teosta nimeltä Taivaan tulet ja kiittäkää kaikki Kari Väänästä hienosta ideasta ja toteutuksesta!
- on hän!
Tämä on ihan selvästi katkera vanhapiika, koulun keskeyttänyt etelään töihin (metroja siivoamaan) lähtenyt jupin lapsi, joka katuu syvästi muuttoaan muualle, mutta jääräpäisyydestään johtuen ei voi myöntää kaipuutaan kuin mollaamalla sitä!
- on saapunut
kiitos kiertueelle vaalien jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213