Feminiininen mies

Jirvi

Tämä aloitus pitäisi varmaankin kirjoittaa naisten logiikan puolelle, mutta laitanpa sen tänne.

Kyselisin lähinnä naisilta, mutta olen kiinnostunut miestenkin vastauksista.

Minua viehättävät miehet, joissa on sekä miehekkyyttä että naisellisuutta, molempia paljon. Minua viehättävät myös selvästi maskuliiniset miehet, mutta sellaisissa miehissä, joissa yhdistyy sekä maskuliinisuus että feminiinisyys selkeällä tavalla, on jotakin erityisen kiinnostavaa. En välttämättä haluaisi sellaista miestä itselleni, mutta kyseinen miestyyppi vetoaa jotenkin vastustamattomalla tavalla minuun ja uskoisin, että moniin muihinkin naisiin. Esimerkkinä tuollaisesta miehestä voisi olla vaikkapa Johnny Depp.

Kysymys siis kuuluu, että tunnistatko nainen (tai mikä ettei mieskin :) itsessäsi sellaista yli tavanomaisen sukupuolisen kiinnostuksen menevää - hhm, huonosti ilmaistu; sellaista tavanomaista magneettisempaa kiinnostusta mieheen, joka on vähän niin kuin molempia, mutta kuitenkin selkeästi mies?

Miten miehet suhtaudutte tuollaisiin miehiin? Monet miehet haluavat olla niin miehekkäitä kuin mahdollista ja varmaankin ihmettelevät, miksi naiset ovatkin heikkoina feminiinisempiin miehiin. Pyydän anteeksi yleistystä niiltä naisilta, jotka tykkäävät maskuliinisista miehistä.

14

5902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään,

jos tykkää shemale-tyypeistä. Meitä on moneen junaan, jne.

• miten se

feminiinisyys miehessä määritellään, mutta uskon että enemmän on kiinnostusta juuri niihin f.miehiin, kuin maskuliinisiin miehiin.

• Hossi

Miehen feminiinisyys sit oikein pitää sisällään ?

Itse miellän olevani vähän molempia. Peruslähtökohdat tulevat maskuliinisista piirteistä mutta loppu onkin sit feminiinisiä.

Itsessäni mielestäni feminiinisiä piirteitä ovat nuo mieltymykset sisustamiseen ja väreihin, oman ulkonäön huolehtiminen, oman tunteellisuuden tunnustaminen, empaattiset ominaisuudet ja lämminhenkisyys ylipäätänsä.

Feminiiniset piirteet miehessä on ihan ok enkä näe siinä mitään haittaa. Tärkeintä on et ne osaa tunnustaa itselleen sekä hyväksyy ne.
      Eiköhän se ole kuitenkin nykypäivää.

• Jirvi

feminiiniseltä mieheltä vaikutat. :)

• Hossi
        Jirvi kirjoitti:

feminiiniseltä mieheltä vaikutat. :)

Mie aloinkin jo huolestua :)

Ei tarvi alkaa hommaamaan meikkilaukkua ;)

• Jirvi
        Hossi kirjoitti:

Mie aloinkin jo huolestua :)

Ei tarvi alkaa hommaamaan meikkilaukkua ;)

Miehille ei sovi oikein minkäänlainen laukku muutenkaan. :)

• Hossi
        Jirvi kirjoitti:

Miehille ei sovi oikein minkäänlainen laukku muutenkaan. :)

Sovi.

No kuitenkin jollekkin kieltämättä sopii sellainen olkalaukku jos muu vaatetus on siihen sopiva. Mut meikäläisellä se olis vähän hölmö näky :)

• 2GoodMan4U

Eikös niille ole jo pitkään ollut oma termikin? Joku ratikkaseksuaali, eiku metroseksuaali? Eiks ne oo niitä jotka meikkaa ja on vähän sellasia feminiinisiä, kantaa käsilaukkua ja silleen.

Noh, meitä on moneen junaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia, kai. Jotkut naiset tykkää niistä ratikkaseksuelleista ja jotkut sitten machoista. Ja niin sen kai kuuluu mennäkkin.

T: 2GoodMan4U
      -Macho

• Jirvi

En tunne vähäisintäkään vetoa metroseksuaaleihin miehiin. Johnny Deppin ei tarvitse käyttää meikkiä tai muita naisten tilpehöörejä ollakseen vetoava.

Mä tarkoitan sellaisia miehiä, jotka varmaankin näyttäisivät meikattuina kauniimmilta kuin suurin osa naisista, mutta jotka on selkeesti miehiä. Se feminiinisyys jotenkin korostaa oudolla tavalla sitä miehisyyttä. En osaa selittää tarkemmin.

• omaa tekstiäni
    • jeejeejeeeeee

En pidä homomaisesti käyttytyvistä miehistä, mutta pidän feminiinisyydestä miehessä miehistä. Esim laihuus viehättää ja tietty herkkyys, sellaiset ns kauniit miehet. AH. :-) Ei varsinaisesti sellainen nörttipoika, vaan taitelijatyppiinen. <3_<3 ! Luonteeltaan pitää kuitenkin olla jämäkkä jne mutta ei se sulje pois sitä feminiinisyyttä kuitenkaan.

• Anzzy

Olen käynyt MakeFace meikkaja-maskeerajakurssin

ja tienannut rahaakin sillä.

Yleensä pidetään homojen hommana

mut Luoja teki naisesta kauniin

minä vielä kauniimman

• junttienjunttiko

Itse pidin itseäni feminiinisenä, koska puhuin kaikkia avoimesti, nimenomaan myös tunteet, mutta sitten oivalsin, että ei se feminiinistä oikeastaan ole, vaan piirre ihmisessä, oli sitten mies tai nainen. Ulkonäöllisesti joku voi olla pikkuisen feminiinisempi tai olemukseltaan (Antti Tuisku), mutta mieleltään me ollaan aina ihmisiä minun mielestä.

Ehkä joku vääristymä on jo aikojen alusta sekoittanut sukupuolet erilaisissa kulttuureissa erilaisiin tehtäviin ja tottumuksiin, mutta itse en oikeastaan moisista välitä. Teen metsässä polttopuita, vaihdan auton renkaat, mutta voin vaihtaa verhot, pestä pyykkiä, silittääkin sen, ilman että epäilisin itseni miehuutta pätkääkään. Naiseni saa tehdä ihan samat ja en epäile yhtään hänen naisellisuuttaan. Saa olla lyhyet hiukset ja lököverkkarit jalassa ja yhä haluan häntä seksuaalisesti.

Jotkut ihmiset sanovat pinnallisiksi ihmisiä, joille toisen ulkonäkö on tärkeä. Minusta pinnallinen ihminen kiinnittää vain muitten mielipiteisiin ja tekemisiin huomiota, eikä ymmärrä elämän monimuotoisuutta ja osaa nauttia siitä.

Ole ap ihan mitä mieltä vaan. Koe ihan miten vaan ja nauti tästä maailmasta ja ihmisistä, eläkä kategorisoi suotta ihmisiä, tai edes itseäsi. Se on ajanhukkaa.

• yksi-löytyy

Ratikkakuski on feminiininen, hän kertoo olevansa 182 cm pitkä näyttävä nainen.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3204
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1802
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe