Kun on paljon naisia, jotka pitävät myös feminiinisen näköisistä ja oloisista miehistä, niin mitä miehet sanotte maskuliinisen näköisistä ja oloisista naisista?
Maskuliininen nainen
23
3381
Vastaukset
- Kolli_Kellinen
Naiset sanovat ihailevansa feminiinisiä miehiä, mutta päätyvät kuitenkin lopulta yhteen Perus-Peran kanssa.
Miehet sanovat maskuliinisten naisten olevan kauhistus, mutta lopulta päätyvät sellaisen kanssa yhteen.
Ja tämä tarina on tosi.- GreenMamba
Seurustelu aloitetaan kauniin ja naisellisen naisen kanssa. Vuosien saatossa nainen kuitenkin muuttuu maskuliiniseksi. Aika runtelee myös miehiä. Tämän päivän kaunis punkkari-poika on 10 vuoden päästä tylsä kaljaa kittaava sohvapottu.
- se noinkin olla
, mutta jännä juttu että tuon perusteella kummatkin ihailisivat feminiinisyyttä.
- GreenMamba
se noinkin olla kirjoitti:
, mutta jännä juttu että tuon perusteella kummatkin ihailisivat feminiinisyyttä.
...että feminiinisyys on inhimillisempää.
- kuitenkin
GreenMamba kirjoitti:
...että feminiinisyys on inhimillisempää.
johtuu, että femiinisyyttä kuitenkin jotenkin väheksytään? Ajattele nyt vaikka feminiinistä miestä ja maskuliinista miestä. Maskuliinista naistakin sanotaan hyväksi jätkäksi. On tää vaikeeta. Kai se on ne kovat arvot, jotka jyllää.
- Jompe
...kyllä kolahtavat sellaiset naiset, joilla on naisellinen fysiikka (ja tätä ei nyt pidä ymmärtää jonain kuppikokohommana) ja kasvonpiirteet.
Kokonaan eri asia on sitten se, että on vain positiivista jos nainen on sitä tyyppiä, että uskaltaa välillä vaikka pistää tukan nutturalle, vaelluskengät ja virttyneen villapaidan päälle ja viettää muutaman päivän jossain hevon skutsissa kaikkien mukavuuksien ulottumattomissa.- tukan
nutturalle laittaminen muka ole feminiinistä? Mitä ajattelisit tukka nutturalla kulkevasta miehestä? Että siinäpä vasta maskuliininen uros?
- GreenMamba
Mun mielestä naisellisuuteen liittyy ulkoisia seikkoja enemmän henkiset seikat, kuten hyvä käytös, toisen huomioon ottaminen, "äidillisyys" ja sen sisäisen kauneuden ulosanti.
Kiroileva nainen ei voi olla naisellinen! - melkein
GreenMamba kirjoitti:
Mun mielestä naisellisuuteen liittyy ulkoisia seikkoja enemmän henkiset seikat, kuten hyvä käytös, toisen huomioon ottaminen, "äidillisyys" ja sen sisäisen kauneuden ulosanti.
Kiroileva nainen ei voi olla naisellinen!kysyä, että onko sitten naisellisuuden vastakohta miehekkyys?
- Wastaaja
GreenMamba kirjoitti:
Kiroileva nainen ei voi olla naisellinen!..koska kiroileva nainenhan on bitch.;D
Mä olisin sun mielestäsi varmasti hyvin maskuliininen. Olen ulkoisesti äärinaisellinen ( en mikään selkäreppu- & loaferiräpeltäjä), mutta henkisesti äärimmäisen vähän kanamainen. Olen äidillinen ja otan toisia huomioon. Käyttäydyn huonosti.;D - perkele.
Wastaaja kirjoitti:
..koska kiroileva nainenhan on bitch.;D
Mä olisin sun mielestäsi varmasti hyvin maskuliininen. Olen ulkoisesti äärinaisellinen ( en mikään selkäreppu- & loaferiräpeltäjä), mutta henkisesti äärimmäisen vähän kanamainen. Olen äidillinen ja otan toisia huomioon. Käyttäydyn huonosti.;DEi minusta kyllä kiroilua ja hyvää käyttäytymistä voi luokitella maskuliiniseksi tai feminiiniseksi ominaisuudeksi.
- Jompe
tukan kirjoitti:
nutturalle laittaminen muka ole feminiinistä? Mitä ajattelisit tukka nutturalla kulkevasta miehestä? Että siinäpä vasta maskuliininen uros?
No enpäs ajatellut tuota yksityiskohtaa niinkään maskuliinisuuteen viittaavana asiana, tuli vaan mieleen muistikuvia joistakin tuntemistani naisista, jotka pistävät muulloin auki olevat hiukset nutturalle tai palmikolle, kun niitä ei pääse vähään aikaan huoltamaan tavalliseen tapaan.
- Wastaaja
perkele. kirjoitti:
Ei minusta kyllä kiroilua ja hyvää käyttäytymistä voi luokitella maskuliiniseksi tai feminiiniseksi ominaisuudeksi.
Mutta joskus on otettava asia lähtökohdista, jotka annetaan.
"Hyvä käyttäytyminen" on aika laaja käsite. Jos sillä tarkoitetaan esim. sitä, että tekee aina niinkuin jonkun 1950- luvulle jämähtäneen mielestä naisen "pitää tehdä", ei sovi muhun.
Kiroilu on yksinomaan huonotapaisuutta. Groteskia karkeutta muuta sellaista. Onneksi tiedän, missä kiroilla.
- jos tyttö on
tytön näköinen mutta ei sitten käyttäydykään sen perusroolin mukaisesti? onko se liian iso ristiriita?
näin "epätyypillisenä" (anteeksi törkeä yleistys) kauniimman sukupuolen edustajana toivoisin, että jossain mullekin olisi joku äijä, joka ei ihan heti säikähtäisi nätin tytön suoraa puhetta, ronskeja otteita ja harrastuksia kuten metsästys ja kamppailulajit. Vähänkö syö naista kun kerta kerran jälkeen kiinnostuneelta vaikuttanut mies juoksee karkuun aina, kun alkututustumisvaiheessa on uskaltautunut avaamaan suunsa ja kertomaan jotain itsestään.. oon joko rumempi kuin luulen tai sit oon tavannu vaan heikkoitsetuntoisia - ei miehiä, vaan poikia ;)- Wastaaja
Sun pitäis vaan olla semmonen sopivan konservatiivisia ja pliisuja mielipiteitä esittävä, omalle ulkonäöllesi/ olemuksellesi jatkuvaa kehua tarvitseva/ kinuava ja miehen itsetunnon arkoja kohtia sopivasti hivelevä pikkuinen tyttöli.;) Ei muuta.
Itse jaksan kyllä tarvittaessa esittää em. neitiä jonkun aikaa, mutta tapailemaan en enää koskaan ala yhtäkään sellaista miestä, joka ei osaa kohdella naista Naisena isolla :llä, vaan jonain ainoastaan elämästä irrallisena ja jumalasta seuraavana hauraana ekkupinkelinä. Syö naista sellainen. Sitäpaitsi sellaiset miehet on huonoja sängyssä. - Jirvi
sama ongelma kuin mulla. Tyttömäinen ulkonäkö vetää puoleensa aivan vääränlaisia miehiä, jos henkinen puoli ei olekaan niin tyttömäinen, kuin päältäpäin luulisi. Mutta kun ei haluaisi pojannäköistäkään itsestään tehdä. Kun on luonnostaan tällainen tyttömäisen naisellinen, niin tantaksikin on vaikea muuntautua.
evvk, oloiset ihan jees. Esim. seksiin pitää osata suhtautua suht. miesmäisellä tavalla, ei kiinnosta alkaa leikkiin enää yhdenkään estoisen teinipillun kanssa jotain helvetin 'rakasteluleikkejä'. Ja leffa / musamakukin saa olla suht. miehinen, mun eukko ei radio-novaa tai kissfm:ää kuuntele eikä kattele mitään salkkareita tai muuta naisten / lasten paskaa.
- Teppo TEnuttaja
Miestä sun pitäis saada oikein kunnolla ainakin kerran .Mä olen sun jutttujas ny lukenu pari kuukautta ja ihmetelly . sä olet piilohomo ! Sun täytyy olla , ainoo selitjys .
Teppo TEnuttaja kirjoitti:
Miestä sun pitäis saada oikein kunnolla ainakin kerran .Mä olen sun jutttujas ny lukenu pari kuukautta ja ihmetelly . sä olet piilohomo ! Sun täytyy olla , ainoo selitjys .
höpö. Tosin mulla kyllä on sellainen motto että kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran eläissään mut ehkä tässä asiassa joutuu tekeen poikkeuksen.
- Tyttis79
yrmio kirjoitti:
höpö. Tosin mulla kyllä on sellainen motto että kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran eläissään mut ehkä tässä asiassa joutuu tekeen poikkeuksen.
toisen sanonan..."Ei yksi kerta homoa tee". :D Sori, menipä mauttomuksiin.
- vili
olen ulkoiselta olemukseltaan maskuliinisen näköisiä mimmejä tavannut. yleensä aikamoista pätemistä on saanut kuunnella.
- vato retro
Jos maskuliinisuudella tarkoitat kaunista mutta hivenen androgyynistä poikatyttöä a la Milla Jovovich, niin ne ovat suurinta herkkuani.
Seuraavaksi parhaita ovat tavallisen kauniit naiset (rintavat ja persevät), joilla vain on miesten tapoja.
MIEHEKKÄISTÄ naisista en ole kiinnostunut, eli ihmisistä joilta löytyy sekä elopainoa että ääntä. Enkä butch-lesboista. Liian hc:ta mulle.- .loopy.
hän ei ole enään niin kovin poikamainen, vaikka liian laiha onkin http://www.lugansk.info/celebs/milla_jovovich/img/milla_jovovich001.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023