Tarvisin sellasen kynsiviilan, jolla sais todella hienoa jälkeä, että ei tulis kynsiin herkästi mitään lohkeamia yms. Ostin sellasen lasiviilan, mutta en tiedä onko se paras mahdollinen.
Paras kynsiviila?
6
3692
Vastaukset
- -pitkäkyntinen-
Itse suosittelen lämpimästi lasiviilaa! Muuta en enää itse käytä. On tarpeeksi hieno korjauksiin, mutta sillä saa myös nopeasti lyhennettyä kynttä.
- kokemuksen pohjalta
Paras viila on pehmeä, joustava, mutta napakka viila. Lyhennykseen ja muotoiluun karkus 240-180.
Kynne pinnalle paras viila on kiilloitusviila jossa karkeus 1000 ja 4000.
Liilan tulee olla riittävän leveä ja riittävän pitkä, jotta se tekee siistiä jälkeä.
Rakennekynnen pinnan muotoiluun karkeus 240 on hyvä.
- Tietämätön.com
Mistä voisi ostaa tuollaisia hyviä lasiviiloja?
- viilaaja
Citymarketista, Prismasta, Anttilasta, Kicksistä, Tajoustalosta, RobinHoodista, Kärkkäiseltä, Emotionista, Stockalta...
Käypä kurkkaamassa kosmetiikkaosaston tarvikehyllyä.
Itse ostin Lahden Puuilosta 4,5 euroa, ja hyvin toimii. - 15+6
Kaikenlaisia olen tähän ikääni (56v) kokeillut ja parhaimmaksi on osoittautunut lasiviila. Muita en enää käytä.
- Kunnon lasiviila
Lasiviila ehdottomasti! Hiekkapaperiviila menettelee, mutta metalliviiloihin en koske enää pitkällä tikullakaan! Jotkut lasiviilat tosin menettävät viilauspintaansa käytettäessä, joten itse suosin Trindin ja Wilkenin lasiviiloja. Molemmat löytyy Sokoksista tai Anttiloista. Lasiviilasta kannattaa maksaa, ettei tule hutilointi-ostoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638