Onko Lauttasaaren pyörän myymät Focus-pyörät halpiksia vai ihan käypäsiä fillareita? Olen vaihtamassa yli 10 vuotta vanhaa hybridiä uuteen ja budjetti on palttiarallaa 800-900€. Tulevatko Taiwanista, kuten melkein kaikki muutkin pyörät nykyään?
Focus-pyörät
3
1655
Vastaukset
- Focus-pyörät
Käypäsiä ovat. Osta vaan huoleti pois.
- Henki Hieveri
Itse ajelen Lost Lagoon 06:lla.
Focukset valmistetaan Derbyn tehtaalla Saksassa.
Ainoa moite on se, että Larunpyörässä on tympeä palvelu verrattuna Itiksen System1:een, jossa Focuksia on myös tarjolla.
Larunpyörässä kuitenkin vaihdettiin takuun kattama osa mukisematta uuteen.- omistaja?
Kävin ostamassa eilen Lost Lagoon 07:n Larunpyörästä. Vaikuttaa ihan kivalta eilisen 16km lenkin jälkeen. Liikkeessä tympeä henkilö oli ilmeisesti omistaja. Mitään negatiivista ei mistään pyörästä löytynyt, vaan kaikki oli parasta ikinä. Alennuksia ei pystynyt mistään antamaan, vaan valmiiksi tingittyä. Kaveri oli aika ylimielinen. Kehtasi vielä ojentaa alaisiaan pitkään kovalla äänellä omien kämmiensä takia.. Onneksi asioin välillä muiden, nuorempien myyjien kanssa, jotka olivat huomattavasti osaavampia ja mukavampia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241