Heipä hei!
Olen siis aito punapää ja luonnolisesti mulla on erittäin vaalea iho. En voi olla biitsillä ilman vahvimpia suojavoiteitaja ja ilman niitä iho siis palaa (tosin ei suomessa...taitakin olla ainoa paikka...). Niin siis kysymys on, että voiko näin vaalea ihoinen mennä solariumiin? Kuinka kauan sielä pitäisi oleskella/kuinka monta kerta käydä? Onko jotain vaaraa, esim. palaminen? Jospa en tänä kesänänäyttäis ihan haamulta...
solarium ja vaalea iho
4
1082
Vastaukset
- SOLQ
Noin vaaleaihoisten ei suositella menevän solariumiin, mutta jos sen riskin haluaa ottaa, niin ekalla kerralla kannattaa olla vain 5-10 minuuttia ja sitten nostaa sitä aikaa pikkuhiljaa, käy vaikka kerran viikossa tai kahdessa.. Jos haluat väriä pintaan niis rusketus suihku on myös hyvä vaihtoehto :)
- Miimi
Doven ruskettava kosteusvoide on kans ihan hyvä vaihtoehto.
- mimos:_
Elikkäs en suosittelis edes kymmentä minuuttia. Itsekin olen hyvinhyvin vaaleaihoinen ja kun aloitin solariumin, niin olin siellä ensin 5min. En nähnyt muutosta kuin naamassa joka olikin täynnä pisamia :D Sen jälkeen olen parin kuukauden ajan käynyt kerran viikossa ja lisännyt vähitellen sitä aikaa. Nyt näkyy jo rusketusta ja ihoni kestää olla siellä jopa 15min mutta yleensä laitan itselleni aikaa 12min.
Ja lisäksi kannattaa käyttää jotain solariumiin tarkoitettua voidetta (esim. australian gold) niin et ehkä pala yhtä helposti ja se suojaa ihoa. - dgdgggdg
Solariumista ei ole mitään hyötyä, ainoastaan haittaa. Solarium ei kasvata ihon auringonsietoa tms. Kun on vaalea, on säteilyltä suojauduttava. Iho palaa ja vanhenee. Lisäksi voi saada tappavan ihosyövän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882881Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845