Naantali Forsport

Tyytyväinen asiakas

Kannattaa asioida jos haluaa laatua ja halvalla. Pyöriä ostettu paljon. Hinta TODELLA kilpailukykyinen. Ja palvelu hyvää.

6

1753

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös tyytyväinen asiakas

      Kannattaa tosiaan asioida ja pitää paikkansa myös tuo hyvä palvelu sekä kilpailu kykyiset hinnat. Aikani kierreltyäni Turun pyöräliikkeitä sekä kahlattuani nettisivustoja päädyin "kaverin vihjeestä" kyseiseen liikkeeseen ja lopulta ostinkin sieltä perheeseemme kolme kappaletta pyöriä.

    • naantalilainen

      olen samaa mieltä olen naantalilainen ja tyytyväinen forsporttiin.siellä todella kannattaa asioida!!

    • Pettsku

      No ei todellakaan kannata ainakaan mopoa sinne viedä huoltoon / korjattavaksi. Lojuu siellä päivätolkulla ennenkuin sille edes tehdään yhtään mitään ja kun tehdään, niin on tolkuttoman hidasta touhua ja kaikenlisäksi kallista.
      Petyin enkä aio kyllä fillariakaan viedä sinne tämän kokemuksen jälkeen.

    • Vanhakin-nuortuu

      Minä olen saanut siellä todella hyvää ja asiallista palvelua, vaikka kävin useita kertoja, ensin 'haistelemassa ja maistelemassa' liikkeen tietämystä ja valikoimaa, ostamatta mitään. Kunnes sitten aikani, reilun vuosi, pähkäiltyäni osti ensin tyttärelle sitten lapsenlapselle pyörät ja vielä itellenikin.

      Suosittelen lämpimästi!

    • Pyöräilystä-nauttiva

      Forsportita minäkin hankin jo neljännen pyörän perheelleni. Nyt oli vuorossa hollantilainen laatupyörä Batavus sähköavusteisena ...itelleni kun tuli... ;)

      Sillä liikkuu kevyemmin ja mukavammin :)

    • Itse vein kerran valkean pyöräni huoltoon tonne forsporttiin puhtaana ja saatuani sen huollon jälkeen ni se oli oikeastaan melkeen musta koko pyörä eli niin täynnä mustia rasvajälkiä kuin vaan voi olla, eli erittäin törkeässä kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe