Kannattaa asioida jos haluaa laatua ja halvalla. Pyöriä ostettu paljon. Hinta TODELLA kilpailukykyinen. Ja palvelu hyvää.
Naantali Forsport
6
1923
Vastaukset
- Myös tyytyväinen asiakas
Kannattaa tosiaan asioida ja pitää paikkansa myös tuo hyvä palvelu sekä kilpailu kykyiset hinnat. Aikani kierreltyäni Turun pyöräliikkeitä sekä kahlattuani nettisivustoja päädyin "kaverin vihjeestä" kyseiseen liikkeeseen ja lopulta ostinkin sieltä perheeseemme kolme kappaletta pyöriä.
- naantalilainen
olen samaa mieltä olen naantalilainen ja tyytyväinen forsporttiin.siellä todella kannattaa asioida!!
- Pettsku
No ei todellakaan kannata ainakaan mopoa sinne viedä huoltoon / korjattavaksi. Lojuu siellä päivätolkulla ennenkuin sille edes tehdään yhtään mitään ja kun tehdään, niin on tolkuttoman hidasta touhua ja kaikenlisäksi kallista.
Petyin enkä aio kyllä fillariakaan viedä sinne tämän kokemuksen jälkeen. - Vanhakin-nuortuu
Minä olen saanut siellä todella hyvää ja asiallista palvelua, vaikka kävin useita kertoja, ensin 'haistelemassa ja maistelemassa' liikkeen tietämystä ja valikoimaa, ostamatta mitään. Kunnes sitten aikani, reilun vuosi, pähkäiltyäni osti ensin tyttärelle sitten lapsenlapselle pyörät ja vielä itellenikin.
Suosittelen lämpimästi! - Pyöräilystä-nauttiva
Forsportita minäkin hankin jo neljännen pyörän perheelleni. Nyt oli vuorossa hollantilainen laatupyörä Batavus sähköavusteisena ...itelleni kun tuli... ;)
Sillä liikkuu kevyemmin ja mukavammin :) Itse vein kerran valkean pyöräni huoltoon tonne forsporttiin puhtaana ja saatuani sen huollon jälkeen ni se oli oikeastaan melkeen musta koko pyörä eli niin täynnä mustia rasvajälkiä kuin vaan voi olla, eli erittäin törkeässä kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264