Mikä epilaattori olisi mielestänne ehdottomasti paras ja miksi? Mikä epilaattori olisi mahdollisesti sellainen että sillä voisi ajella myös kainalot ja bikinirajat ilman että kuolee tuskiinsa?
KIITOS!
Paras Epilaattori!
4
1830
Vastaukset
- *vilkkis
Moikka!
Mun mielestä paras epilaattori on braunin epilaattori. Siin ei ole mitään kivunlievitysjuttui mut toimii hyvin. Ekan kerran ajellessa on tosi kivuliasta mut sen jälkeen ei satu juuri lainkaan. Kainaloita en oo ajellu mut bikinirajaa kylläkin. Muista huolehtii ihon ja koneen hygieniasta ni säästyt karvatupen tulehduksilta. :)- myöskin
Minäkin olen käyttänyt tuota Braunin perusmallia jo vuosia ja ollut siihen tytyväinen.
Minä taas ajelen kainalotkin säännöllisesti viikon-puolentoista välein, niin ei satu. Bikinirajaa olen vain hieman kokeillut, mutta en ajele säännöllisesti. Sen olen huomannut että kun ajelee tarpeeksi tiheään ja säännöllisesti, karvoitus on niin hentoa ettei ajelu satu. - 124
myöskin kirjoitti:
Minäkin olen käyttänyt tuota Braunin perusmallia jo vuosia ja ollut siihen tytyväinen.
Minä taas ajelen kainalotkin säännöllisesti viikon-puolentoista välein, niin ei satu. Bikinirajaa olen vain hieman kokeillut, mutta en ajele säännöllisesti. Sen olen huomannut että kun ajelee tarpeeksi tiheään ja säännöllisesti, karvoitus on niin hentoa ettei ajelu satu.millähän sitä epilaattoria voisi puhdistaa.
- mukana!
124 kirjoitti:
millähän sitä epilaattoria voisi puhdistaa.
Ainakin oman Braunini mukana tuli puhdistusharja, eikä se ole muuta kaivannutkaan kuin harjausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381644Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171