Panoseuraa baarista

-rehellinen-

Miksi ihmiset eivät voi avoimesti myöntää etsivänsä baarista panoseuraa. Ainakin kaikki, jotka ovat liikkellä yksin, mutta eivät ole alkoholisteja.

Itse ainakin -kun lähden yksin baariin- lähden etsimään pesää ja olen huomannut että yksin liikkuvilla naisillakin on -päinvastaisista puheista huolimatta - kanki mielessä.

83

5449

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

      Eivät kaikki ole seksistisiä, vaan toiset etsivät kumppania tai muuta seuraa. Ei siinäkään tarvitse alkoholia juoda.

      Ei ole kanki mielessä. Ällöttää "kanget".

      Kivoja pesänhakureissuja vaan. :S Sohlaava minuutin kestävä sessio jossa mies ajattelee naisen olevan huora, ei ihan kaikkia luulisi kiinnostavan...

      Pahoittelen jyrkkää tekstiä, mutta jotenkin kyllästyttää miesten kaksinaismoralistinen tyyli mitä on joskus havainnut.

    • ........

      Niin pesää sinulle riittää varmaan niistä kiinnostuneista, joten ei ongelmaa.

    • kiribati

      baareissa vielä kävin niin ei ollut kyllä mielessä kanki vaan mahdollinen elämänkumppani. Ja vaikka en toisten puolesta voi puhuakaan eikä minulla ole tilastoja väitteeni tueksi, niin uskallan silti väittää, että suurin osa naisista hakee baareista muuta kuin (pelkkää) seksiseuraa.

      Eivätkä kaikki miehetkään käy ulkona vain etsimässä "pesää".

    • nainen täällä

      Eipä ole muna tällä naisella koskaan mielessä jos jonnekin baariin eksyn -yksinkin, ja voin sen todellakin ihan nyt rehellisesti sanoa.
      Mutta rasitukseen asti joutuu huomaamaan kyllä että miehillä siellä tosiaan ei ole mikään muu kuin se yksi ainoa asia mielessä.
      Miehistä kyllä tykkään, että siitä ei tarvitse nyt kenenkään mitään väärää johtopäätöstä tehdä. Mutta jos lähden ihmisten ilmoille ja haluan yksinkertaisesti vaan pari tuopposta juoda ja eikä satu ketään kaveria olemaan mukana, niin oikeasti hei, älkää kuvitelko tai olettako tosiaankaan että kaikki naiset tosiaan ajattelis vaan pelkästään jotain panoseuran löytämistä sieltä.
      Voihan sieltä joku löytää elämänsä rakkaudenkin, tosin itse en jaksa uskoa edes siihen.

      • mielessä vain.

        Kyllä eri-mieltä olen. Kokemukseni mukaan useampi kuin joka
        toinen nainen on "kankea" kerjäämässä viikonloppuisin baarissa. Kokemusta löytyy kyllä asiasta. Turha selitellä,että vaan ystävää,tai elämän-toveria tässä haeskelen. Arki-iltojen osalta en osaa sanoa mitään asiasta.Toistaiseksi en ole ehtinyt viikolla paljon baareissa käydä.


      • asiantuntija
        mielessä vain. kirjoitti:

        Kyllä eri-mieltä olen. Kokemukseni mukaan useampi kuin joka
        toinen nainen on "kankea" kerjäämässä viikonloppuisin baarissa. Kokemusta löytyy kyllä asiasta. Turha selitellä,että vaan ystävää,tai elämän-toveria tässä haeskelen. Arki-iltojen osalta en osaa sanoa mitään asiasta.Toistaiseksi en ole ehtinyt viikolla paljon baareissa käydä.

        Et tiedä mistä puhut.


      • kiribati
        mielessä vain. kirjoitti:

        Kyllä eri-mieltä olen. Kokemukseni mukaan useampi kuin joka
        toinen nainen on "kankea" kerjäämässä viikonloppuisin baarissa. Kokemusta löytyy kyllä asiasta. Turha selitellä,että vaan ystävää,tai elämän-toveria tässä haeskelen. Arki-iltojen osalta en osaa sanoa mitään asiasta.Toistaiseksi en ole ehtinyt viikolla paljon baareissa käydä.

        (ainakin osa heistä) kuulisivat varmaan mielellään mikä on tuo baari, jossa joka toinen nainen on kankea kerjäämässä. Anna nyt kavereille vinkki, että tietävät minne suunnistaa!


    • okpkok

      mies saa jos alentuu raiskaamaan!

    • asiantuntija

      Yritätäkö puolustella omaa lutkailuasi? Itse menen baariin yleensä yksin, enkä todella kaipaa häiriötä silloin. Menen tarkkailemaan ihmisiä, juomaan. En etsimään pillua :)

      • doopjp

        Mutta naisia ei :)


        T. Ikisinkku mies.


    • Mies näkökanta

      Nyt voi avoimesti kertoa, miten toteutat tuota rehellisyyttä ja avoimuuttasi käytännössä baarissa?

      • Mies näkökanta

        Tarkoitus oli osoittaa kysymys aloittajalle


    • koskaan

      baareista panoseuraa, koska en halua yhdenyönpanoja, mutta en kyllä käykään yksin baareissa. Silloin kun käyn, pidän hauskaa ystävien kanssa, juon, hukutan murheita, rentoudun, poistan arjen paineita, juon, juon, pidän hauskaa, juon. Jos miehen kanssa baarista lähden niin siihen on joku muu syy kuin se että olisin seksin tarpeessa. Ja vieraiden miesten matkaan en lähde alkuunkaan.

    • näin päin

      Jaa-a, ehkä asia on pikemminkin niin, että baariin ei lähde sitä panoseuraa hakemaan, mutta kun illan myötä humaltuu ja rentoutuu, niin alkaa pikkuhiljaa pano kiinnostaa, vaikkei se alunperin olis ollut mikään tarkotus baariin lähtemiselle. Mulle on ainakin useinkin käynyt niin. Ja olen siis nainen. Mutta enää viime vuosina en ole viitsinyt roudata satunnaista laatua baarista kotiin.

      • Suuri Isä

        Olet huora.


      • Eewuli

        Mulla taas ei se pano kiinnosta pätkääkään. Eli jos meen baariin niin meen pitään hauskaa kavereiden kanssa,tanssin ja juon hillitysti.
        Minulle on tärkeää pitää kontrolli baarissa ollessa. Jos haluan perseet vetää niin käyn alkossa ja juon kotona. Baarissa ei sitä siis tule tehtyä, ruukaan pitää järjen päässä.
        Tässä kun olen sinkkuna ollut jo vuoden, en ole harrastanut seksiä kertaakaan erottuani exästäni vaikka baarisssa on oltu ja ehotteluja on tullu.. En jokseenki ole kaivannut seksiä tai kokenut että ees tarvitsisin. Olen kyllästynyt siihen, syynä pidän molempia exiä. Eka oli addikti ja toinen ajoitti halunsa juuri silloin kun olin tekemässä jotain tärkeää jolloin en häirintää kaipaa.


    • kasva aikuiseksi!

      Minä käyn baarissa yksin siksi, että ei ole ketään kenen kanssa mennä sinne. Olisi kiva löytää seurustelukumppani ja missä ihmisiä muualla voi tavata? Mutta yhdenillan seuraa en halua. Eivätkä halua kaikki miehetkään.

      Kaksistaan tai kolmistaan baarissa olevat naisetko sitten eivät etsi panoseuraa? Tämäkö oli teoriasi?

      Olet varmaan aika nuori. Tai sitten hyvin kokematon näissä asioissa.

    • niin ei oo

      itse oon ainakin usein mennyt baariin ihan vaan sillä mielellä että saisi jutella jonkun kanssa.
      On ihan tullut surullinen olo kun heti aletaan ehdottaa yhteistä yöpymistä..

      • : o))

        sä oot hassu.


    • pillu

      Olet oikeassa ainakin minun kohdalla. Ennen kun vielä kävin baarissa vaivauduin sinne vain pesän toivossa ja tietysti tuttuja tapaamaan mutta se pillu oli se liikkeelle saava voima. Kun aloin seurustella en enää jaksanut käydä baarissa kun ei ollut enää mitään jännitystä. Nyt käyn harvemmin baarissa mutta edelleen pillu on se liikkeelle saava voima.

    • ei panoseuraa haeta

      > Miksi ihmiset eivät voi avoimesti myöntää
      > etsivänsä baarista panoseuraa.

      Minä menen baariin nauttimaan kaljan tai kaksi. Sitten menen kotiin nukkumaan.

    • kissaliisa87

      Minä menen baariin katselemaan ihmisiä ja juopottelemaan ja tanssimaan.
      Jos "kankea" haluaisin niin eiköhän tuota nyt helposti näin naispuolisena saisi.
      Miehet ne vaan kuvittelee että naiset ovat kyrvän perässä baarissa. Minä en ainakaan miltään baarimieheltä haluaisi.
      Tympäsee kun ei voi ketään kivaa miestä viedä baari-illan jälkeen kotiin ihan vain viereen nukkumaan, koska aina miehet haluaa vaan pillua. Olisi kiva löytää kumppani, mutta olen alkanut olemaan baareissa miehille tyly ja inhottava, enkä edes jaksa tehdä tuttavuutta, kun pillu niillä vaan on mielessä.

      • Mary is my homegirl.. not.

        Mä vaan aina mietin, että missä baareissa noi naiset käy, kun on aina miehiä niin paljon vonkaamassa, että täytyy rumempia potkia pois? Itselleni tulee ehkä pari miestä koko illan aikana juttelemaan, ja ne on yleensä aivan turoja ja juntteja tai nörttejä. Olen omasta mielestäni aivan normaalin näköinen suomalaien nainen, mutta ilmeisesti olen ihan toivoton tapaus, koska ei sieltä baarista irtoo säädyllistä munaa kun max.3-4 kertaa vuodessa.


      • sp 86
        Mary is my homegirl.. not. kirjoitti:

        Mä vaan aina mietin, että missä baareissa noi naiset käy, kun on aina miehiä niin paljon vonkaamassa, että täytyy rumempia potkia pois? Itselleni tulee ehkä pari miestä koko illan aikana juttelemaan, ja ne on yleensä aivan turoja ja juntteja tai nörttejä. Olen omasta mielestäni aivan normaalin näköinen suomalaien nainen, mutta ilmeisesti olen ihan toivoton tapaus, koska ei sieltä baarista irtoo säädyllistä munaa kun max.3-4 kertaa vuodessa.

        "...ja ne on yleensä aivan turoja ja juntteja tai nörttejä."

        "koska ei sieltä baarista irtoo *säädyllistä* munaa kun max.3-4 kertaa vuodessa."

        Tämä kertookin sinusta jo kaiken. Tosin tuo ajattelutapa naisilla on aivan normaalia.


      • Mary is my homegirl...not.
        sp 86 kirjoitti:

        "...ja ne on yleensä aivan turoja ja juntteja tai nörttejä."

        "koska ei sieltä baarista irtoo *säädyllistä* munaa kun max.3-4 kertaa vuodessa."

        Tämä kertookin sinusta jo kaiken. Tosin tuo ajattelutapa naisilla on aivan normaalia.

        Ehkä olen hirveä nirppanokka. Ja tottakai pari kommentia kertoo minusta ihmisenä aivan kaiken. Mutta, sellaista se nyt vain on, että valitettavasti olen visuaalinen ihminen ja pidän kauniista ihmisistä. Ja kuten ehkä jo huomasitkin, olen aivan liian tyhmä nörteille.


    • Naiset eivät

      ole rehellisiä - edes itselleen!

    • 4 pillua tänä vuonna

      Baareissa 98% naisista on käytettyjä lutkija joten käytännössä parisuhteen muodostaminen baarin kautta on todella vaikeaa.

      • Baareista haetaankin

        juuri sitä pillua


      • kiikunkaakunliippi

        Olettako tet vähän idiootteja?? Jos tet neitsyttä hamuatta niin pitä kö teän siirtyä lapsiin tai liittyä johonki uskonlahkoon?
        Eikä se, että nainen on seurustellut pitkissä suhteissa aiemmin, tee naisesta lutkaa.
        Varsinkaan, jos nainen ei harrasta mitään irtopanoja ja on vain ollut muutamassa pitkässä suhteessa.
        Millanen idiootti mieltää sellaisen naisen lutkaksi? Mitä te käytetyt miehet sitten olette?
        Käytettyjä, saastasia ällötyksiä? Kullianne ootte dippaillu joka paikassa??

        Ehei, ei ne naiset ole sen kummempia kuin tekään. Ei teillä miehillä ole sen enempää varaa valita tai valittaa kuin naisillakaan. Et ole kenenkään yläpuolella etkä ole ketään parempi missään mielessä. Minua kyllä ärsyttää kaltaisesi ihmiset..


    • Sinkku-Typy*

      Ainoa mitä toivoisin baarissa on,että löytäisin ihanan yhden miehen vakavaan parisuhteeseen/yhdessä elämiseen/yhteisten harrastusten iloihin.Muuta en toivoisi.Olisipa ihanaa tavata tollainen baarissa.Mutta taitaa olla liikaa vaadittu.Yhden yön jutut ei voisi vähempää kiinostaa,eikä seikkailut pätkääkään.Vaan vakavaa parisuhdetta.

      • Eewuli

        Mie kerran tapasin oikean herrasmiehen baarissa, kun olin kaverin seurana ja kuskina. Ei puhettakaan, että mies olisi halunnut pesää vaan oli aivan ihastuksissaan kun en ollu pynttäytyny viimisen päälle vaan olin oma itseni.
        Pyysi treffeillekkin mutta minun oli sanottava ei, koska seurustelin silloin.
        Se lienee ensimmäinen sekä ainoa kerta, kun olen todella katunut että seurustelin silloin.
        Ei sellasia herrasmiehiä tule varmaan enää koskaan vastaan.


    • Kyssärimies

      Oletko miettinyt koskaan, miten voisit toimia, että yhdenyön vonkaajat jättäisivät sinut rauhaan ja enimmäkseen parisuhdevonkaajat tulisivat juttelemaan sinulle?

      • Kyssärimies

        Sinkku-Typylle siis.


    • Sinkku-Typy*

      Olen miettinyt mutta en keksi hyvää keinoa.

    • sinkkumies 35v

      Sinkku typy vois tul mun kaa baariin samaan aikaan niin saisit musta miehen parisuhteeseen, yhdessä elämiseen ja harrastuksiin.

      • ???????????

        Oletko musta mies?


    • sinkkumies 35

      no en oo ku valkonen

      • ?????????????????

        Kuinka valkoinen? Luonnonvalkoinen vai valkaistu?


    • Eewuli

      Silloinko mie lähen baariin, niin lähen tasan tarkkaan vaan tanssimaan ja jos en tanssi, niin otan sievästi kuppia.
      En harrasta yhen illan suhteita koskaan, ja kylläpä mie olen monelle sen sanonutki ettei minun mukaan pääse tai mien lähe messiin kun kauttarantain on yritetty esitetty hakevansa panoseuraa.

      Sanoisivat vaan suoraan mitä haluaa, mie sanon ei joka tapauksessa.
      En usko, että baarissa on sellasia ihmisiä jotka etsii jotain muuta.

      • ........

        Ryhdyitkö ihan vittuillaksesi kirjoittamaan tuolla "mie sie"-murteella?


      • puhuit..

        nyt itsesi pussiin..?


      • Eewuli
        ........ kirjoitti:

        Ryhdyitkö ihan vittuillaksesi kirjoittamaan tuolla "mie sie"-murteella?

        No enkhän mie saa ihan miten vaan kirjottaa. Ei tietääkseni sulle kuulu millä tavoin ihmiset tänne tekstinsä laittavat. Jos et ymmärrä niin et ymmärrä, ihan sama mulle.

        Ja alempi, miten muka puhuin itseni pussiin?


      • .......
        Eewuli kirjoitti:

        No enkhän mie saa ihan miten vaan kirjottaa. Ei tietääkseni sulle kuulu millä tavoin ihmiset tänne tekstinsä laittavat. Jos et ymmärrä niin et ymmärrä, ihan sama mulle.

        Ja alempi, miten muka puhuin itseni pussiin?

        Junttimurre rumentaa naista kuin naista. Suoatha sie huoastella murthella jos sie halajat, mut' pirskhales ku ämmä rumenoo kunh nei ossoo puhhuu niinkö ihimiseth...


      • Eewuli

        Paitsi se yksi herrasmies vuosia sitten :) outo poikkeus mutta sillon ku seurustellaan, ei muille ole tilaa.


      • Eewuli
        ....... kirjoitti:

        Junttimurre rumentaa naista kuin naista. Suoatha sie huoastella murthella jos sie halajat, mut' pirskhales ku ämmä rumenoo kunh nei ossoo puhhuu niinkö ihimiseth...

        Ja sehän on vaan sinun mielipiteesi. Eipä se ole ollut este koskaan, jos olen uusiin miehiin tutustunut. Se miksei niistä tuttavuuksista tullut kavereita enempää, johtui siitä lähinnä, että muuttaa koulun perässä muualle tai sitten halutaan olla vaan kavereita. Eli murteestani se ei johdu.
        Ja katsos, kun tulee nättiä tekstiä muutenkin kuin murteella puhuen.
        Kaikkia ku ei häiritse tuollainen pikkuasia, mutta en minä nirppanokka miestä ottaisikaan, joka valittaa jostain niin pienestä kuin puhe- ja kirjoitustyyli.

        Oot sieki yks nalkuttaja ;)


      • .....
        Eewuli kirjoitti:

        Ja sehän on vaan sinun mielipiteesi. Eipä se ole ollut este koskaan, jos olen uusiin miehiin tutustunut. Se miksei niistä tuttavuuksista tullut kavereita enempää, johtui siitä lähinnä, että muuttaa koulun perässä muualle tai sitten halutaan olla vaan kavereita. Eli murteestani se ei johdu.
        Ja katsos, kun tulee nättiä tekstiä muutenkin kuin murteella puhuen.
        Kaikkia ku ei häiritse tuollainen pikkuasia, mutta en minä nirppanokka miestä ottaisikaan, joka valittaa jostain niin pienestä kuin puhe- ja kirjoitustyyli.

        Oot sieki yks nalkuttaja ;)

        eiku nalakuttaja.


      • Eewuli
        ..... kirjoitti:

        eiku nalakuttaja.

        Äläs nyt, olet nalkuttaja ja sillä sipuli.


      • Eewuli
        ....... kirjoitti:

        Junttimurre rumentaa naista kuin naista. Suoatha sie huoastella murthella jos sie halajat, mut' pirskhales ku ämmä rumenoo kunh nei ossoo puhhuu niinkö ihimiseth...

        Olen ainakin ylpeä tavasta millä puhun ja usein kirjoitankin.
        Olen mitä olen ja jos se ei jollein kelpaa niin se on sen menetys ettei hyväksy ihmistä omana itsenään.


      • Ymmärsin tekstisi
        Eewuli kirjoitti:

        No enkhän mie saa ihan miten vaan kirjottaa. Ei tietääkseni sulle kuulu millä tavoin ihmiset tänne tekstinsä laittavat. Jos et ymmärrä niin et ymmärrä, ihan sama mulle.

        Ja alempi, miten muka puhuin itseni pussiin?

        niin, että käyt baarissa vain tanssimassa ja ottamassa kuppia -niin minäkin- mutta sitten kerroit, ettet usko, että muut hakevat muuta kuin p*no seuraa..?
        Jos itse käyt muutoin, mikseivät muutkin?

        Käyn itse useimmiten niin, että usein vasta lähdettyäni alan kartoittamaan, ketä ystäviäni löytyy mistäkin. Jos ei ole, niin olen itsekseni.
        Enkä hae p*no seuraa, en harrasta yhdenyön hommeleita.
        Mutta olen vakavia suhteita radalta löytänyt, niin on moni muukin.
        Ihan vain vastauksena aloitukseen tämä kappale.


      • Eewuli
        Ymmärsin tekstisi kirjoitti:

        niin, että käyt baarissa vain tanssimassa ja ottamassa kuppia -niin minäkin- mutta sitten kerroit, ettet usko, että muut hakevat muuta kuin p*no seuraa..?
        Jos itse käyt muutoin, mikseivät muutkin?

        Käyn itse useimmiten niin, että usein vasta lähdettyäni alan kartoittamaan, ketä ystäviäni löytyy mistäkin. Jos ei ole, niin olen itsekseni.
        Enkä hae p*no seuraa, en harrasta yhdenyön hommeleita.
        Mutta olen vakavia suhteita radalta löytänyt, niin on moni muukin.
        Ihan vain vastauksena aloitukseen tämä kappale.

        No minun etteen tullee lähes aina näitä ihme vonkaajia. Olen siis vaan siihen perustanut näkemykseni.


      • ........
        Eewuli kirjoitti:

        Olen ainakin ylpeä tavasta millä puhun ja usein kirjoitankin.
        Olen mitä olen ja jos se ei jollein kelpaa niin se on sen menetys ettei hyväksy ihmistä omana itsenään.

        Mä ainakin haluun semmosen elämää paremman megabeiben enkä mitään omaa itteä. Nih.1


      • .......
        Eewuli kirjoitti:

        No minun etteen tullee lähes aina näitä ihme vonkaajia. Olen siis vaan siihen perustanut näkemykseni.

        Pillua se olis se herrasmieskin halunnut, mutta osas esittää asiansa maltillisemmin.


      • Eewuli
        ....... kirjoitti:

        Pillua se olis se herrasmieskin halunnut, mutta osas esittää asiansa maltillisemmin.

        Pyh, ei kaikki miehet ole kaltaisiasi sikoja.


      • Eewuli
        ........ kirjoitti:

        Mä ainakin haluun semmosen elämää paremman megabeiben enkä mitään omaa itteä. Nih.1

        Heko heko, köpöttelijä.. Eli haluat naisen, jota saisit muokkailla mielesi mukaan?
        Onnea etsintään, ehkä sinäki jonku löydät.


      • seksimies
        Eewuli kirjoitti:

        Pyh, ei kaikki miehet ole kaltaisiasi sikoja.

        Voi olla että tuut putoamaan vielä korkealta ja kovaa, jos luulet ettei miehiä seksi kiinnosta.


      • Eewuli
        seksimies kirjoitti:

        Voi olla että tuut putoamaan vielä korkealta ja kovaa, jos luulet ettei miehiä seksi kiinnosta.

        Tarkoitin sitä, että kaikki ei ole suorilta käsin ehottelemassa. Ja kyllä sellaisia miehiä on, jotka odottaa ja tutustuu naiseen kunnolla ennen seksin harrastamista. Toki tiedän, että miehet ajattelee seksiä mutta ei kaikki ole pelimiehiä.
        Jos nainen oikeasti kiinnostaa ja mieskin haluaa parisuhteen niin ei siinä het seksiä aina tartte harrastaa.


      • mietiskelijä vainen
        Eewuli kirjoitti:

        Paitsi se yksi herrasmies vuosia sitten :) outo poikkeus mutta sillon ku seurustellaan, ei muille ole tilaa.

        Ihan mielenkiinnolla olis kiva tietää mistä toiki miinus on tohon laitettu.
        Eikö sole positiivista, ettei mimmi menny toisen miehen mukaan?


      • Uskomaton Faabio
        Eewuli kirjoitti:

        Tarkoitin sitä, että kaikki ei ole suorilta käsin ehottelemassa. Ja kyllä sellaisia miehiä on, jotka odottaa ja tutustuu naiseen kunnolla ennen seksin harrastamista. Toki tiedän, että miehet ajattelee seksiä mutta ei kaikki ole pelimiehiä.
        Jos nainen oikeasti kiinnostaa ja mieskin haluaa parisuhteen niin ei siinä het seksiä aina tartte harrastaa.

        Vaikka mies haluaa parisuhteen, niin vo silti kannattaa ehdottaa aika nopeasti. Jos ei ehdota, ei käytännössä seksiä tapahdukaan.


      • dlkfldgl
        mietiskelijä vainen kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnolla olis kiva tietää mistä toiki miinus on tohon laitettu.
        Eikö sole positiivista, ettei mimmi menny toisen miehen mukaan?

        Noita miinuksia ja plussia tulee aika randomilla, ja joskus sillä perusteella kuka kirjoittaa, vaikka olisi hyvinkin asiaa.


      • Eewuli
        Uskomaton Faabio kirjoitti:

        Vaikka mies haluaa parisuhteen, niin vo silti kannattaa ehdottaa aika nopeasti. Jos ei ehdota, ei käytännössä seksiä tapahdukaan.

        No tuo on kukkua.
        Mie odotutin viimeistä exääni kuukaudella ennen kuin harrastimme seksiä.
        Jotkut jaksaa odottaa, jos on tarpeeksi kiinnostava nainen.
        Joten kyllä sitä tapahtuu..


      • Ihmeellinen Faabio
        Eewuli kirjoitti:

        No tuo on kukkua.
        Mie odotutin viimeistä exääni kuukaudella ennen kuin harrastimme seksiä.
        Jotkut jaksaa odottaa, jos on tarpeeksi kiinnostava nainen.
        Joten kyllä sitä tapahtuu..

        Miten niin kukkua? Jos se olis ehdottanut seksiä fiksusti, olisitko lempannut koko miehen?


      • mietiskelijä vainen
        dlkfldgl kirjoitti:

        Noita miinuksia ja plussia tulee aika randomilla, ja joskus sillä perusteella kuka kirjoittaa, vaikka olisi hyvinkin asiaa.

        Jep, huomattu on..
        Ei näemmä tykätä ihmisistä, jotka kertoo omia mielipiteitään ja tapauksia omalle kohdalle sattuneista asioista.
        Ihme hommaa..


      • Eewuli
        Ihmeellinen Faabio kirjoitti:

        Miten niin kukkua? Jos se olis ehdottanut seksiä fiksusti, olisitko lempannut koko miehen?

        En olisi lempannu vaan todennu, etten ole valmis vielä.
        En luottanut mieheen alkuun paljoakaan. Luottamus kun täytyy olla sekä molemmin puolinen tunneside.
        Näin se minun kohdallani on.


      • likainen käytetty
        Eewuli kirjoitti:

        No tuo on kukkua.
        Mie odotutin viimeistä exääni kuukaudella ennen kuin harrastimme seksiä.
        Jotkut jaksaa odottaa, jos on tarpeeksi kiinnostava nainen.
        Joten kyllä sitä tapahtuu..

        Mielestäni on todella oksettavaa teeskentelyä jos käytetty nainen pihtaa käytettyä vittuaan esittäen puhdasta neitsyttä.


      • huora=yli 1 nussima
        Eewuli kirjoitti:

        Paitsi se yksi herrasmies vuosia sitten :) outo poikkeus mutta sillon ku seurustellaan, ei muille ole tilaa.

        Monenko miehen käyttämä sinä oikein olet?


      • Ihmeellinen Faabio
        Eewuli kirjoitti:

        En olisi lempannu vaan todennu, etten ole valmis vielä.
        En luottanut mieheen alkuun paljoakaan. Luottamus kun täytyy olla sekä molemmin puolinen tunneside.
        Näin se minun kohdallani on.

        No jos ei nainen lemppaakaan, niin silloinhan kannattaa ehdotella fiksusti. Ei häviä välttämättä mitään.


      • Yrkkääjiä..
        Eewuli kirjoitti:

        No minun etteen tullee lähes aina näitä ihme vonkaajia. Olen siis vaan siihen perustanut näkemykseni.

        on aina, vieläpä sellaisia, jotka kulkevat kuin piirrä numeroilla tehtävässä. Naiset niitä numeroita. Ja joskus varmaan yrittänyttä laitetaankin.
        Mutta monenlaista ihmistä on liikenteessä, eivät kaikki ole edellä mainittuja piirustelijoita.
        Jaksan uskoa asiaan, vaikka aika suuri osa katoaakin kun heille sanoo, että vaihdetaan vaan numeroita.. ;)


      • Voi jee mikä urpo
        likainen käytetty kirjoitti:

        Mielestäni on todella oksettavaa teeskentelyä jos käytetty nainen pihtaa käytettyä vittuaan esittäen puhdasta neitsyttä.

        No voi jeesus, oletko vähän idiootti?
        Ei siinä mitään esitetä neitsyttä, jos ei heti anna vaan otetaan selvää miehen aikeista.
        Yhtä likanen sinäki olet sitte, hyi visto käytetty mies, ties missä dippaillu mulkkuas. Saastanen sika..
        Vaikkei enää neitsyt olisikaan niin silti sellanen nainen voi saada kunnon parisuhteen ja kunnon miehen. Ihan normaalia kuule tuollainen testaaminen mitä tuoki tyvär tehny.

        Hei haloo, voi äly joittenki käsityksiä..


      • Eewuli
        huora=yli 1 nussima kirjoitti:

        Monenko miehen käyttämä sinä oikein olet?

        Oletpa typerä, kasvappa vaikka aikuiseksi.
        Jos kaipaat neitsyttä niin siirry lapsiin..

        Itse olen seurustellut kahdesti eli kahden miehen "käyttämä".

        Huora on nainen, joka jakaa jokaiselle vastaantulevalle miehelle ja mien sellainen ole. Mutta samapa se mitä mussutat, et tiedä mistään mitään muuta kuin huonoja kokemuksien perusteella tuomitset.


    • Olen yleensä liikkeellä yksin ja jossain kauluspaidoissa jne. En todellakaan etsi pelkästään sitä asiaa. Enkä todellakaan tee aloitetta jos en olisi kiinnostunut muuten. Irtosuhteille muutenkin sanon kylmän ei vastauksen, koska niitä en harrasta vaikka olisi ns. tarjolla.

    • sinkkumies 35

      Noo, ihan luonnon valkonen, mitäs sitten. mites se liittyy mihinkää?

      • ??????????

        Eipä mitenkään.


    • Panomies..

      Saiskohan tänää panoseuraa jos menis baariin?

      • Panoja kehiin

        Toivottavasti.


      • Amish-Corolla
        Panoja kehiin kirjoitti:

        Toivottavasti.

        Voiskohan joku nainen tunnustaa etsivänsä tänään panoseuraa baarista?


      • Pannaan haisemaan
        Amish-Corolla kirjoitti:

        Voiskohan joku nainen tunnustaa etsivänsä tänään panoseuraa baarista?

        Aika utopistinen toive. Naisillehan "vain tapahtuu asioita". Ei ne koskaan mitään itse suunnittele. Aika erikoista että kuitenkin joka viikonloppu panomiehet panee jotain naisia. Kyllähän siihen panemiseen aina kaksi tarvitaan, vai onko kyseessä jumalauta raiskaus!!?


      • Amish-Corolla
        Pannaan haisemaan kirjoitti:

        Aika utopistinen toive. Naisillehan "vain tapahtuu asioita". Ei ne koskaan mitään itse suunnittele. Aika erikoista että kuitenkin joka viikonloppu panomiehet panee jotain naisia. Kyllähän siihen panemiseen aina kaksi tarvitaan, vai onko kyseessä jumalauta raiskaus!!?

        No kysytään sitten niin, että uskooko joku nainen, että hänelle voisi tapahtua tänään jotain romanttista/eroottista, tai että joku veisi jalat alta?


      • Pannaan haisemaan
        Amish-Corolla kirjoitti:

        No kysytään sitten niin, että uskooko joku nainen, että hänelle voisi tapahtua tänään jotain romanttista/eroottista, tai että joku veisi jalat alta?

        Nyt nousee kädet kaikilta naisilta. "Minä minä minä!"


      • Jos tapaan sen
        Amish-Corolla kirjoitti:

        No kysytään sitten niin, että uskooko joku nainen, että hänelle voisi tapahtua tänään jotain romanttista/eroottista, tai että joku veisi jalat alta?

        ihmisen, jota olen jo jonkun aikaa treffaillut.
        En ota randomeita. Sorry.


      • Pannaan haisemaan
        Jos tapaan sen kirjoitti:

        ihmisen, jota olen jo jonkun aikaa treffaillut.
        En ota randomeita. Sorry.

        Näihin naisten vastauksiin tulee aina lukea sulkeissa oleva teksti "(paitsi jos joku ihana ja jännä mies vie jalat altani ja pöksyt jalastani)".


      • Edellinen..
        Pannaan haisemaan kirjoitti:

        Näihin naisten vastauksiin tulee aina lukea sulkeissa oleva teksti "(paitsi jos joku ihana ja jännä mies vie jalat altani ja pöksyt jalastani)".

        oliko tämä vastaus minulle?
        Koska ei liittynyt omaan tekstiini mitenkään.


      • Pannaan haisemaan
        Edellinen.. kirjoitti:

        oliko tämä vastaus minulle?
        Koska ei liittynyt omaan tekstiini mitenkään.

        Olihan se.

        "En ota randomeita. Sorry. (Paitsi jos joku ihana ja jännä mies vie jalat altani ja pöksyt jalastani.)"


      • :D
        Pannaan haisemaan kirjoitti:

        Olihan se.

        "En ota randomeita. Sorry. (Paitsi jos joku ihana ja jännä mies vie jalat altani ja pöksyt jalastani.)"

        Dream on.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3843
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3070
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      65
      3023
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2415
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2202
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1797
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1786
    8. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      326
      1784
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1760
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1610
    Aihe