Kauneushoitola?

UnnaAurora

Hei!

Suositelkaas paikkakunnalla pitempään asuneet hyvää kauneushoitolaa Rovaniemeltä (mielellään keskustan tuntumasta)? Kesän juhlat lähtestyy ja pitäis päästä hoidattamaan nasua ennen niitä :)

19

9739

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran käynyt

Helmiinassa (löytyy googlettamalla). Sitä en tiedä onko parempi kuin muut, koska aika vähän on kokemusta niistä. Melkein jokaisen kampaamon yhteydessä on myös kauneushoitola (ainakin näissä keskustan kampaamoissa). Hintavertailu kannattanee, koska hinnoissa voi olla kymppienkin eroja.

• Tyytyväinen jälkeen...

Itse löysin pitkän etsinnän jälkeen ihanan laadukkaan ja rauhallisen paikan Koskikadulta. Sisällä hoitohuoneessa soi rauhallinen musiikki ja vesi pulppuilee pienissä vesiputouksissa. Hoitaja teki laadukasta työtä ja käytti paljon aikaa sekä ammattitaitoa hyvän lopputuloksen saamiseksi. Paikan nimi oli Rovaniemen Kauneus & Terveys (muistaakseni koskikatu 18), se on kuitenkin ihan siinä Sampo-keskusta vastapäätä. Eikä tämä ole mainos, vaan olin aidosti itse hyvin tyytyväinen.

• määky

sellainen kuin kauneushoitola Satu(valtakadulla), itse olin ainakin tyytyväinen hoitoon ja hinnat oli kohdillaan.Hinnoissa todellakin oli huimia eroja kun kyselin.

• kuntoon...

Helmiina hyvä "nassun" hoitoon ja samassa talossa Beauty 4 you tekee meikin ja kampauksen! T: Rouva -06. Kiitos molemmille vielä kerran!

• kantis 2010

Ehdottomasti Dibicenter (Rovaniemen Kauneus&Terveys) koskikadulla (kävelykatu) Ahon iso keltainen talo jossa esim.kultajousi sijaitsee.Laadukasta Italialaista kosmetiikkaa ja myös uutuutena mikroneulausta...Olen ollut jaanan asiakkaana jo vuosia ja kasvot sen kuin kaunistuvat.Käyn muutaman kerran vuodessa kasvohoidoissa ja lymfalaitteessa joka on ainoa roissa.Käy tsekkaan sivut WWW.DIBIROI.FI
        Rovaniemen naiset saisivat kyllä enemmän panostaa ulkonäköönsä ja käydä ammattilaisten luona myös kampaamoissa.Suosittelen lämpimästi!!!

• harkitseeee
        kantis 2010 kirjoitti:

Ehdottomasti Dibicenter (Rovaniemen Kauneus&Terveys) koskikadulla (kävelykatu) Ahon iso keltainen talo jossa esim.kultajousi sijaitsee.Laadukasta Italialaista kosmetiikkaa ja myös uutuutena mikroneulausta...Olen ollut jaanan asiakkaana jo vuosia ja kasvot sen kuin kaunistuvat.Käyn muutaman kerran vuodessa kasvohoidoissa ja lymfalaitteessa joka on ainoa roissa.Käy tsekkaan sivut WWW.DIBIROI.FI
        Rovaniemen naiset saisivat kyllä enemmän panostaa ulkonäköönsä ja käydä ammattilaisten luona myös kampaamoissa.Suosittelen lämpimästi!!!

Onko kenelläkään kokemusta kestopigmentoinneista? Ketä erityisesti suosittelet? Hinnalla ei väliä, kunhan jälki on hyvää..

• kun tahtoo
        kantis 2010 kirjoitti:

olla niin niukasti noita kampaamojen ammattilaisia. Kampaamoja kyllä piisaa, mutta minkälaisia?
        Kokemusta on niin monesta (huonoja)

• ensuosittele

Terveysklinikka Lisaa en suosittele. Sovitut ajanvaraukset peruuntuvat ja muuttuvat jatkuvasti. Sovituissa hinnoissa ei pysytä, vaan yhtäkkiä operaatio maksaakin enemmän. Henkilökunta on epäammattimaista käytöksensä puolesta esim. puhutaan asiakkaan asioista isolla äänellä. Ainoa hyvä asia puljussa on muualta tullut nuori ammattitaitoinen kosmetologi/urheiluhieroja.

• Anonyymi

Näinhän se on! Ikävä juttu, kannatta kiertää kaukaa tuollainen paikka! 👍

• Anonyymi

giljotiini kaulapoikki ,, oot niin rumaki ,, 12 egee

• Anonyymi

drive in kauttaa kaula katkee nopeesti .. lento emäntä ja ja jopa lääkäri.. suosittelllee.. maisa vakuumi tissi.. lähes.. älykäs..torppari. pylly pystössä ko rahat loppu..

• Anonyymi

on ammu ittes comm pyllistä huora .fi

• Anonyymi

hyi saatana tota namsua ei kö haulikollaa .. suo hirviöö oott ammu itteess hyi saatna..

• Anonyymi

Varoituksen sanaa Tatjana Liskosta
      Olen ottanut tehtäväkseni varoittaa ihmisiä epäoikeuden mukaisesta käytöksestä ja kohtelusta jossa asiakas on arvoton. Kävin tällä kyseisellä naisella hoidossa ja hän teki hoito virheen, laskutti kyllä minua siitä ja sanoi että miten se lityy siihen laskuun mitä on tapahtunut.. Sain siis suuren arven, olen ravannut jossain haistapaska mikroneulauksissa 60kilometrin päässä (yhteen suuntaan) (näitäkin oli todella vaikea saada koska viesteihin ei vastattu) sai ihan vaatimalla vaatia (todella vaikeaa) ja vaatinut laser hoitoa arven poistoon, Tatjana Lisko aina keksi selityksiä miksi se ei käy milloin kesän takia milloin mistäkin, siirtyy siirtyy lupailee ei toteuta, minä olen syyllinen hän on syytön, noh viimeksi hän sitten päätti *hoitaa* arpea polttamalla sitä plasma penillä, arpi oli tulipunainen ja suurempi, en tuntenut mitään koska olin puudutettu, eli tilanne paheni, nythän siihen vasta iso ja kaunis jälki saatiin, en tiedä mikä oli tämän plasmapen polttojäljen tarkoitus vai oliko se vain joku tahallinen teko? Silloin kun hän sen teki niin hän sanoi minulle että nyt tämä on sama asia kuin laaser ja tältä näyttää arpi laaserin jälkeen (kirkuvan punainen poltettu iho) nyt tiedän että sekin oli valetta, ei nimittäin näytä, mutta ei nimittäin lähde tämä polttojälkikään varmaan (enään) laaserilla vaan kirurgilla (ehkä) mutta joku jälki jäää kuitenkin, eli aikamoinen rahareikä kiitos Tatjana Lisko
      Karma is a bitch

• Anonyymi

Suosittelen ottamaan selvää näistä Kosmetologeista. Liikkeissä toimii (esim Beauty Angels, missä ei ole edes Kosmetologin ammattitutkintoa tällä hetkellä).
        Siellä tehdään jopa hoitoja joita kosmetologit eivät saa tehdä, näin olen kuullut.

Liikehän on tyhjentynyt ammattilaistekijöistä.

Samaa liikkuu Parturi-Kampaamoissa. Esim Ainonkadulla on toiminnassa liike joka yliveloittaa asiakkaita. Tehdään käsittelyjä, jonka jälkeen värit eivät pysy hiuksissa ja hyvityksiä ei saa.

Toiminta ei kirkasta päivänvaloa näe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen ottamaan selvää näistä Kosmetologeista. Liikkeissä toimii (esim Beauty Angels, missä ei ole edes Kosmetologin ammattitutkintoa tällä hetkellä).
        Siellä tehdään jopa hoitoja joita kosmetologit eivät saa tehdä, näin olen kuullut.

Liikehän on tyhjentynyt ammattilaistekijöistä.

Samaa liikkuu Parturi-Kampaamoissa. Esim Ainonkadulla on toiminnassa liike joka yliveloittaa asiakkaita. Tehdään käsittelyjä, jonka jälkeen värit eivät pysy hiuksissa ja hyvityksiä ei saa.

Toiminta ei kirkasta päivänvaloa näe.

Onhan sillä rouvalla siellä angelissa niitä diplomeja seinällä. Kaikki samaa käsialaa. Olisko ite ne sinne tehnyt. Oon kuullut samaa että kellään ei oo lupia pistellä saati koulutusta. Niitä aineita saa ja voi kuka vain tilata netistä ja pistää pistosbilleet pystyyn. Onko siellä enää ku se ite omistaja töissä?

• Anonyymi

Ollako mahdolisus paasta kauneushootola. Laita silma kurkuviipale ja tuututa samala Manu, sitte kauneusnokonen herä Manu hyvänakonen.

• Anonyymi

Tavivaarassa on ja krematorion kautta please,, ruma läski

• Anonyymi

Tatjana Liskon liiketoimintaa näinä Airiston helmi -aikoina voisi tutkia. Todella hämärää bisnestä. Osa kalliissa liiketiloissa lähellä presidentin linnaa. Itse tekaistuja diplomeita todella seinällä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16753
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4564
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2617
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1908
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1549
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      393
      1496
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1359
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1283
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      992
    10. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      17
      974
    Aihe