Kertokaapas jokainen mitkä on mielestänne karseimman näköiset kengät, miehillä tai naisilla. Itse olen ainakin sitä mieltä että bootsit tai puukengät.
Gallup: Karseimmat kengät.
18
3375
Vastaukset
- huihuihui
Hirveimmät kengät, joita katukuvassa näkee on ehdottomasti nämä ns. läskipohjakengät. Ne kengät, jotka oli muotia joskus kun spice girls oli kova juttu. Eli aika kauan aikaa sitten. Hui...
- kamala.
Mä en tajuu miks noista kengistä aina ulistaan.Ompa kamalaa jos on paksu pohja ja muutenkin erinlaiset.Mä ainaskin käytän niitä(vieläkin).Mun mielestä oikeesti kamalat on ne älyttömän kapeakärkiset korkokengät ja muutkin kärpäsenpaskakorkoiset kengät.Ne "läskipohja"kengät sentään näytti kengiltä toisin kuin monet nykyajan luomuksista.Mä en muutenkaan pidä mummokengistä.
- -maikki82-
kengät ovat maiharit. Oikeastaan kaikkein karseimmat kuitenkin ovat kaikki kengät jotka ovat keinonahkaa (lue: muovia) mallista riippumatta. yak, ajatuskin puistattaa.
Maihareitakin löytyy useita erilaisia. Ei kannata noin vain yleistää että maiharit on hirveitä.
Mutta.
Kamalimmat kengät? Ehdottomasti ne todella paksupohjaiset kengät, mitkä Spice Girls aikana olivat muotia (joku kerkesikin jo aikaisemmin mainita ne).
Ja kiilapohjaiset korkokengät.- -maikki82-
personalprison kirjoitti:
Maihareitakin löytyy useita erilaisia. Ei kannata noin vain yleistää että maiharit on hirveitä.
Mutta.
Kamalimmat kengät? Ehdottomasti ne todella paksupohjaiset kengät, mitkä Spice Girls aikana olivat muotia (joku kerkesikin jo aikaisemmin mainita ne).
Ja kiilapohjaiset korkokengät.että maihareita löytyy vaikka millaisia, sillä olen itse sellaisia käyttänyt joskus teininä... Mutta silti ne ovat mielestäni kamalat, menee samaan settiin kun läskärit (näitäkin olen joskus teininä hetken aikaa käyttänyt =P).
- sandaletit
Kesällä näkee kuvottavia, linttaan astuttuja sandaletteja (ja sandaaleja myös), joista näkyvät hoitamattomat varpaat ja halkeilevat kantapäät. Näihin kun yhdistää vielä caprit ja käyttäjän, joka sätkii jaloillaan sivusuunnassa, kun lipokkaat eivät millään pysy jalassa...yöööh...
- ...
Kaikki sellaset oikein kapeakärkiset. Ne vaan on niiiiiiin rumia, eivätkä istu kauniisti edes siroimpaan jalkaan. Hyh.
- pahimmat
Espadrillet ovat mielestäni karmeimman näköiset, joten niitä en ole jalkaani koskaan pistänyt enkä pistä. Niiden kantaosa on niin kolhon näköinen. Ehkä mukavat jalassa, mutta silti!
- äL_Jii
Naisilla korkokengät joissa korko on linksahtanut taakse vinoon (irtoamaisillaan). Ja sitten sellaiset korkkarit joissa korko on ihan siellä takana.
Miehillä taas sellaiset ecco-kopiot (pehmikset), joissa on tasainen pohja, mieluiten vielä harmaana.
- Eskonsaunpiunpaun
http://howcool.com/catalog/popup-images/PL-BALLET-1025LTH.jpg
Kamalampia ette löydä.- helkkari!
Okei,noi on rumimmat kengät mitä voi olla!Ja miltä noi jalat näyttää,ihan sorkilta.Yäk.Tulee ihan mieleen Powerpuffgirls:ien pahis,se punainen transupiru?
- ovat
Terveyssandalit, tarralenkkarit (aikuisilla), jotkut saatanan perseestä repäistyt vaelluskengät, halpislenkkarit.
- ---
Samaa mieltä! Huh että nauratti tuo s:n perseestä -ilmaisu :D
- adalmiina81
Lordin kenkiä en haluais kellään muulla nähdä (sillä tietty hienot ku sopii tyyliin) toiseksi kaikki vanhat ja harmaantuneet lenkkarit ym. jotka olisi pitänyt heittää pois jo vuosia sitten.
Sivumennen sanoen en itsekään tykkää sellaisista megaterävistä ja suippokärkisistä saappaista mitä naiset nykyään pitää, nehän saa pienenkin jalan näyttämään kanootin kokoiselta. No, tuo ne arvovaltaa.- kengät
joista tulee lähinnä mieleen leningrad cowboys, on aika hirveitä. Usein tosi kalliit kengät on juuri sellaisia.
Valkoiset saappaat on kans aika kauheet.
- rumimmat
siis kauheimmat on tarralenkkarit ja kiinalaiset kumisaappaat, että siitä on sitten naisellisuus kaukana ken noi jalkaansa laittaa.
- TäysTyylitönLyyli
Ja mä en vaan voi sietää balleriinoja... Ei tosin häiritse, jos niitä tuolla kadulla muiden ihmisten jaloissa näkee, mutta omiin jalkoihin en sellaisia laittaisi. Paitsi jos balettia alkaisin tanssimaan =D
- joissa
TäysTyylitönLyyli kirjoitti:
Ja mä en vaan voi sietää balleriinoja... Ei tosin häiritse, jos niitä tuolla kadulla muiden ihmisten jaloissa näkee, mutta omiin jalkoihin en sellaisia laittaisi. Paitsi jos balettia alkaisin tanssimaan =D
on ihan pieni kapea korko melkein pohjan keskellä! Sekä ylipitkät kynänmalliset kenkien kärkiosa. sekä kaikki kengät joilla ei voi kävellä luontevasti! Mukavia ja kivanäköisiä kenkiä kyllä löytyy jotka eivät pilaa jalat!
Halpislenkkarit voivat olla ihan hyvännäköiset, kenkien ulkonäöstä se on kiinni eikä hintalapusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822