Mahtava 11-vuotias laulaja

kylmiä väreitä

7

1313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa videota
    • asölkdaäs

tähdet ne senkun nuorenee, kohta yli kaksvitosille ei ole mitään kysyntää enää :/

• laulajaneito

Oli okeastaan jo pelottava :) Ihan lapsi vielä pesee mennen tullen vanhemmat kanssasisaret, ei kyllä jättänyt kylmäksi! Joko sitä osaa tai ei hehe

• pliihpleeh
      • Mad.onna

Niin ei niitä lahjakkuksia joka oksalla kasva. Toi ensimmäin mimmi kyllä lauloi tosi upeesti. Biisi ei vain ollu parhaasta päästä. Ihme kun ei hän ei ole suurempaa julkisuutta saanut. Mikä ton miimmin nimi on ja minkä maalainen? Toisaalta ei ihme, jos ei menesty maailman markkinoilla, jos ei ton kummempia biisejä ole laulettavana...

• biancaa
        Mad.onna kirjoitti:

Niin ei niitä lahjakkuksia joka oksalla kasva. Toi ensimmäin mimmi kyllä lauloi tosi upeesti. Biisi ei vain ollu parhaasta päästä. Ihme kun ei hän ei ole suurempaa julkisuutta saanut. Mikä ton miimmin nimi on ja minkä maalainen? Toisaalta ei ihme, jos ei menesty maailman markkinoilla, jos ei ton kummempia biisejä ole laulettavana...

tarkotat? jos sitä niin, bianca ryan on yhdysvalloista, voittanu americas got talentin 2007.
        Suomeen ei vielä oo biancasta paljo kuulunu, Toivottavasti joskus tulevaisuudessa:)

• Tytöt

Miten voisi päästä jo nuorena (noin. 11-13 v.) laulajaksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      181
      2242
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2079
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      316
      1826
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1458
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1101
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe