Kuka tietäisi linkin CV:n uusimman ohjepohjaan? Pitäisi rustata ja kotona tullut oltua pian viis vuotta ja sitä ennen työpaikkahakemuksesta aikaa... CV:n teko uutta ja outoa... Aikanaan oli ansioluettelo, onko sama?!?
CV:n uusin ohjepohja
4
4313
Vastaukset
- Kanipupu
CV ja ansioluettelo on sama asia. JOs sulla on koneella word niin siitä löytyy cv:n pohja. Sama varmaan pätee muihinkin isompiin tekstinkäsittely ohjelmiin. Ja jos sitä kautta ei lödy niin googleta. Netistä löytyy pohjia ja malleja pilvin pimein.
- nettisivuilta löytyy
Oikotie, Ura-arena, jobline, jne. käy googlettamassa. Helsingin yliopiston rekrytointipalvelujen nettisivuilla on mielestäni erittäin hyvät hakemus- ja cv-pohjat, mutta en ole varma pääseekö sinne ilman tunnuksia ja salasanaa.
Aloittajan nimimerkki pisti silmään. Luulin itse kirjoittaneeni tai että joku kirjoittaa mun nimissäni. Onko mulla siis tosiaan täydellinen etunimi-kaima?? - CV-tyttö
nettisivuilta löytyy kirjoitti:
Oikotie, Ura-arena, jobline, jne. käy googlettamassa. Helsingin yliopiston rekrytointipalvelujen nettisivuilla on mielestäni erittäin hyvät hakemus- ja cv-pohjat, mutta en ole varma pääseekö sinne ilman tunnuksia ja salasanaa.
Aloittajan nimimerkki pisti silmään. Luulin itse kirjoittaneeni tai että joku kirjoittaa mun nimissäni. Onko mulla siis tosiaan täydellinen etunimi-kaima??Tuolta löytyy pohjia ja tietoa CV:n tekemisestä...
http://www.kolumbus.fi/tyohakemus_ja_cv/ - 5
cv ja ansioluettelo ei ole sama asia. Ansioluettelo on nimensä mukaisesti luettelo osaamista/tiedoista jne. Cv:ssä nämä tiedot "aukaistaan" lauseiksi sekä virkkeiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1542088
Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta
"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s2061563- 841425
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su351286- 751232
Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio
Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit401203Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1291130- 80963
Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄65934- 79871