Onko kenelläkään tietoa havutestistä?
Olen itse joskus aikoja sitten tehnyt sen, mutta en muista miten menee. Jos joku tietää miten menee ja tietää mitat, niin vastauksia!
Havutesti
2
762
Vastaukset
- tehty on.
Itse on myös tullut tuo testi muutamaan otteeseen käytyä, mutta ei mitään hajua kuinka se oikeasti valmisteltaisiin tai jotain. Veikkaisin että tolpat tai vastaavat laitettaisiin takarajalle, kolmenmetrin viivalle ja keskirajalle, mutta en ole varma.
Sen varmaa muistat miten se toteutetaan :D:D
Lähtö kai takarajalta keskelt`ä?? ;) - Nimetön
Testissä juostaan mahdollisimman nopeasti koskettaen lentopallokentän reunoille asetut tötsät.Muistaakseni joka kosketuksen jälkeen käydään lähtöpaikassa. Tötsät on asetettu kuin puut oksat. Latva on kauimpana lähtöpaikasta. Tätä testiä käytettiin aiemmin testinä mm. nuorten tyttöjen mj-joukkueen yhtenä harjoituksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406