Jarno Sarjanen

coeurbrisee

Onko kukaan koskaan kuullut laulajasta nimeltä Jarno Sarjanen? Hän on 60- tai 70-luvulta. Yhdestä nettikaupasta läytyy levy. Itse en muista siltä ajalta musiikkia, tai en ainakaan tällaista, mutta varmaan joku muistaa. Kertokaa mikä juttu tämä Sarjanen on? Onko tämä "Suomi-kantria" vai mitä? Olen kuunnellut levyn. En tiedä tykkäänkö vai en.

7

719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rigor mortis

Jarno Sarjanen on todellinen helmi laulajana, pesee mennen tullen nämä räkäpäkätit Tapiot ja Simo Silmut.Kuuntele vaikka hänen tulkintansa kappaleesta EAST VIRGINIA, Danny tulikinta on mitätön Jarnoon verrattuna.Jarnon äänessä kuuluu kaikki elämän sävyt, hän ei vaan pidä meteliä itsestään.

• H. Simpson

Takavuosina julkaistiin LP-levy, jonka toisella puolella oli Sarjasta ja B-puolella Johnny Cashia.

Olihan sillä nättejä kappaleita

"Ehkä saan mä vanhan työn, lautaa kannan naulaa lyön ... " Pienen pojan haaveet ...

• Ostin miehelleni syksyllä Sarjasen CD-levyn "Kadun lait" netistä. Sisältää 20 kappaletta, mm. Pienen pojan haaveet, Nukkekoti, Yön kuningatar, Varjoelämää,East Virginia ja Mustat kaleerit. Hän oli kuunnellut Sarjasta joskus 70-luvulla. Mieheni kuoleman jälkeen olen kuunnellut tätä levyä joka ilta, kaunista. Jotenkin niin miehekästä ja melankolista.

• rigor mortis
        coeurbrisee kirjoitti:

Ostin miehelleni syksyllä Sarjasen CD-levyn "Kadun lait" netistä. Sisältää 20 kappaletta, mm. Pienen pojan haaveet, Nukkekoti, Yön kuningatar, Varjoelämää,East Virginia ja Mustat kaleerit. Hän oli kuunnellut Sarjasta joskus 70-luvulla. Mieheni kuoleman jälkeen olen kuunnellut tätä levyä joka ilta, kaunista. Jotenkin niin miehekästä ja melankolista.

Häneltä on ilmestynyt levy Jarno Sarjanen Parhaat
        Levyllä on mm. Tikkamies,Vähän ennen kyyneleitä,Peluri,Takkulan Baari ym.
        Jarno kuuluu samaan sarjaan kuin Tapio Heinonen, joka ei koskaan saanut hänelle kuuluvaa arvostusta.
        Iskelmän puolella on sellainen laulaja kuin Hannu Palo ,jolla on ääni kuin Olavi Virralla, mutta kun hän ei ole julkisuushakuinen, vaan on näitä hiljaisia puurtajia, niin hän on jäänyt aivan turhaan muiden varjoon.
        Palo levyjäkin voi ostaa vain hänen keikoiltaan.
        Minulla on yksi hänen levynsä, jonka nimi Hannu Palo TÄNÄÄN.Kannattaa tutustua.

• MMJKLMS
        rigor mortis kirjoitti:

Häneltä on ilmestynyt levy Jarno Sarjanen Parhaat
        Levyllä on mm. Tikkamies,Vähän ennen kyyneleitä,Peluri,Takkulan Baari ym.
        Jarno kuuluu samaan sarjaan kuin Tapio Heinonen, joka ei koskaan saanut hänelle kuuluvaa arvostusta.
        Iskelmän puolella on sellainen laulaja kuin Hannu Palo ,jolla on ääni kuin Olavi Virralla, mutta kun hän ei ole julkisuushakuinen, vaan on näitä hiljaisia puurtajia, niin hän on jäänyt aivan turhaan muiden varjoon.
        Palo levyjäkin voi ostaa vain hänen keikoiltaan.
        Minulla on yksi hänen levynsä, jonka nimi Hannu Palo TÄNÄÄN.Kannattaa tutustua.

ÄÄNI KUULOSTAA UPEALTA..JARNO SARJASTA OLISI UPEAA KUUNNELLA JOSSAIN HÄMEEN MAASEUDULLA TAI JOSSAIN TAMPERE-VAASA TIEN VARRESSA

• Anonyymi

Aivan helveti hyvä.

• Anonyymi

tutustuin hänen levvyyn jonka annoin sitten pois jonneki kierrätykseen eli olin tosi hölömö. Virheen tekkiin, mut jossain vaiheessa hänenki musaa pittää alakaa hommaamaan. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe