Tarja, Keuruu - Miksi?

ei naikkonen

Olit viikolla 13 Saariselällä liikuntaporukan kanssa hiihtämässä. Tapasit siellä mieheni ja vietit koko viikon hänen kanssaan, hiihtäen, tanssien ja sitten tekemällä sellaista, joka loukkasi minua syvästi. Miksi et voinut jättää ukkomiestä rauhaan. Vai siksikö sinne menitkin, hakemaan vain seksiä. Et tietenkään mennyt, olet vieläkin yhteydessä mieheeni. Osaatko edes hävetä. Toivon, että saat ansioittesi mukaan ja joudut kokemaan sen tuskan, mitä minä nyt koen - kaksinkerroin!

26

3076

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annette27

Hurja Tarja! Hän siis vei ja väkisin makasi miehesi? Taas tullaan tähän, että ketä loppujen lopuksi voit syyttää. Vaikka varmasti harmittaa, niin miehelläsi olisi ollut aina tilaisuus valita. Sorry to say this! Eli keskitähän energiasi miehesi sättimiseen.

• Nimetön

Ketjun aloittaja ilmeisesti haluaa pitää miehensä syrjähypystä huolimatta. Mies lienee siis näiden kahden naisen mielestä muuten niin tavoiteltava, että hyvät puolet korvaavat luotettavuuden puuttumisen. Silloin on paha vaimon haukkua miestä liikaa, kun haluaisi kyllä sanoa pahasti, mutta ei hyvästi! Kaipa sitten on helpompi syyttää toista naista, kun ei halua liialla syyttelyllä ajaa miestä pois, vaikka sisimmässään tietää miehen ihan yhtä syylliseksi. Oletan ainakin, että yksissä tuumin ovat päättäneet samaan sänkyyn mennä.

Mies 40

• huoraakin saa

haukkua. Hän on ihan yhtä syyllinen kuin tämä petturiukkokin

• kekkonen

osoittaa varsin kypsää toimintaa kun tulet tänne palstalle sättimään ilm.itsellesi tuntematonta ihmistä. Ihailtavaa myös tuo sairas kunnioitus miestäsi kohtaan, hänhän vain vikisi kun muut vei..? Varmaan on raskasta, mutta nyt meni palaute vähän väärään osoitteeseen..

• voia mennä kans itteensä

Voisi nää keuruun-tarjatkin ihan pikkusen ajatella ennenkö alkaa suhteilemaan perheenisän kanssa. En kyllä kunniota heitäkään sen enempää kuin irstailevia ukkkomiehiä.

• tarjoja

Jaanaa Helsingissa Tiinaa Nurmijärvella Ritvaa Rautavaaralla Elinaa Tampereella jne.

Kaikille yhteeistä se, ettäkun tiedetään joku ukkomiheksi, varakkaaksi sellaiseksi tehdään mitä tahansa jotta mies sortuisi....

Jos ei saada miestä omaisuuden kanssa heivataan hänet yli laidan.....

• nauraja ,JKL

Jos alkuper.kirjoittaja olet tosissasi, salli mun kuolla nauruun! Tämä on just tyypillistä akkojen ajattelua, eli syyllistetään joku täysin vieras ihminen siitä että oma ukko nai ja pettää lomareissullaan! HÄPEÄ akka ite ku kehtaat tulla tänne syyttämään vieraita ihmisiä! PISTÄ SE OMA UKKOS VAAN TILILLE TEOISTAAN!!

• ei naikkonen
        nauraja ,JKL kirjoitti:

Jos alkuper.kirjoittaja olet tosissasi, salli mun kuolla nauruun! Tämä on just tyypillistä akkojen ajattelua, eli syyllistetään joku täysin vieras ihminen siitä että oma ukko nai ja pettää lomareissullaan! HÄPEÄ akka ite ku kehtaat tulla tänne syyttämään vieraita ihmisiä! PISTÄ SE OMA UKKOS VAAN TILILLE TEOISTAAN!!

Itsestään selvää on, että mieheni vastaa teoistaan, pidin sitä niin selvänä, etten ymmärtänyt sitä ees viestiin kirjoittaa. Aina tarvitaan seksiin kaksi. Halusin vain jollain lailla herätellä ihmisille moraalisia arvoja elämänohjeeksi, että nämä tarjat ja taunot ajattelisivat, mitä näistä seksiseikkailuista aiheutuu puolisoille ja ennen kaikkea lapsille. Itse taistelen, mitä teen, viha ja katkeruus on niin vahvoilla. Olen heittänyt miehen myös pihalle, siellä se kesämökillä miettii tekosiaan tai niin ainakin luulisin. Kotiintulopäivä on sovittu, siihen mennessä olen luvannut tehdä päätöksen, annanko äijän mennä, vai annanko hänelle uuden tilaisuuden(pettää). Varmaan ehkä arvaattekin ratkaisuni?

• tiedossajoo
        ei naikkonen kirjoitti:

Itsestään selvää on, että mieheni vastaa teoistaan, pidin sitä niin selvänä, etten ymmärtänyt sitä ees viestiin kirjoittaa. Aina tarvitaan seksiin kaksi. Halusin vain jollain lailla herätellä ihmisille moraalisia arvoja elämänohjeeksi, että nämä tarjat ja taunot ajattelisivat, mitä näistä seksiseikkailuista aiheutuu puolisoille ja ennen kaikkea lapsille. Itse taistelen, mitä teen, viha ja katkeruus on niin vahvoilla. Olen heittänyt miehen myös pihalle, siellä se kesämökillä miettii tekosiaan tai niin ainakin luulisin. Kotiintulopäivä on sovittu, siihen mennessä olen luvannut tehdä päätöksen, annanko äijän mennä, vai annanko hänelle uuden tilaisuuden(pettää). Varmaan ehkä arvaattekin ratkaisuni?

...joo arvatenkin päätät olla hyvä ihminen ja sallia miehesi tulla takaisin...jotta pääset taas syyttämään Tiinaa Tuusulasta seuraavan kerran. Et kuule voi vaatia Tarjalta että ajattelisi sinua kun ei sinua edes tunne :-)
        Ainoa joka sinua on loukannut ja väärintehnyt on armas miehesi..

• mitens on?
        ei naikkonen kirjoitti:

Tarja siellä mökillä kans? Kai uskot, jos miehes sanoo ettei oo :DDDDD

• ja kahlittu?
        ei naikkonen kirjoitti:

kirjoitat:
        "olen luvannut tehdä päätöksen, annanko äijän mennä", voi elämän kevät teitä, milläs pitelet, jos on mennäkseen?

• 50 % lisäys
        tiedossajoo kirjoitti:

...joo arvatenkin päätät olla hyvä ihminen ja sallia miehesi tulla takaisin...jotta pääset taas syyttämään Tiinaa Tuusulasta seuraavan kerran. Et kuule voi vaatia Tarjalta että ajattelisi sinua kun ei sinua edes tunne :-)

vaan myös tietoisesti ukkomiehen kanssa pelehtinyt nainen, jos tarkkoja ollaan. Ja kummaltakin on moraali kateissa, jos sitä on lainkaan

• Tarja on
        tiedossajoo kirjoitti:

myöskin loukannut tätä ap:tä koska hän on tieten tahtoen aloittanut ukkomiehen kanssa vehtaamisen tästä välittämättä. Hän on omaa napaansa tuijottava huorahtava akka, joka ei välitä muista

• paljon helpommalla
        ja kahlittu? kirjoitti:

kirjoitat:
        "olen luvannut tehdä päätöksen, annanko äijän mennä", voi elämän kevät teitä, milläs pitelet, jos on mennäkseen?

kun tuollainen pettävä ukkoparka lähtisikin lätkimään. Kuka tuollaista kaipaa

• tiedetään
        ei naikkonen kirjoitti:

Sinä otat ukon takaisin ja tämä vannoo olevansa sinulle uskollinen ja että ei voi elää ilman sinua. Kunnes taas seuraavan ja seuraavan kerran kärähtää pettämisestä ja sinä riudut vuosia ukkosi tekoja kyttäämässä ja kärsimässä. Sit joskus todennäköisesti vuosien päästä saat tarpeeksi ja otat eron ja samalla toteat että olisi pitänyt ottaa se ero ja heti alkuunsa. Meni vuosia hukkaan. Näinhän se juttu menee aina.

• vaikuttaa-siltä
        nauraja ,JKL kirjoitti:

pettäjä?

• ja..

jätä tuo tuntemattomien syyttely, ala-arvoista.. Miehesi mokasi, asia on teidän kahden välinen..piste.

• kun kiva tehdä niin

On se kyllä suoraan sanoen jotenkin helvetin röyhkeää kun yks "keuruun tarja" kans soittelee kaverin kotiin öin ja päivin ja jos vaimo tai lapset sattuu vastaamaan niin luuri paiskataan kiinni. Ihan vielä sen vaimo ei pysty lähtemään kodistaan ennekö työpaikka on varmistunut.
        hieman tollaset tarjat ei ehkä ihan järkevintä ja fiksuinta sakkia. Mut tää on tietysti vaan yhen äijän mielipide.

• Keuruun Tarja
        kun kiva tehdä niin kirjoitti:

On se kyllä suoraan sanoen jotenkin helvetin röyhkeää kun yks "keuruun tarja" kans soittelee kaverin kotiin öin ja päivin ja jos vaimo tai lapset sattuu vastaamaan niin luuri paiskataan kiinni. Ihan vielä sen vaimo ei pysty lähtemään kodistaan ennekö työpaikka on varmistunut.
        hieman tollaset tarjat ei ehkä ihan järkevintä ja fiksuinta sakkia. Mut tää on tietysti vaan yhen äijän mielipide.

oli ihanaa ku se ukkosi lauloi mulle : Tarja sinä Rakas, ikävä on mulla, siellä missä olet,sinne tahdon tulla...Oli se niin hehkeetä ja ihanaa! Elämäni upein ja ihanin loma oli kyl ukkosi kanssa, sehän on varsinainen seksipeto!! Naida naksuteltiin yötäpäivää ja mikään ei riittänyt ukolles! Jos mulla ois tollanen ukko, pistäisin sen liekaan enkä irti uskaltais päästää! On se niin sexy mies että...Olen tässä menossa mökillenne taas sekstaileen...

• sun kaveris
        kun kiva tehdä niin kirjoitti:

onkos se kuin fiksua ja järkevää sakkia kun on lähtenyt Tarjan matkaan vaikka kotona on oma kulta?

• no hohhoijaa taas
        sun kaveris kirjoitti:

onkos se kuin fiksua ja järkevää sakkia kun on lähtenyt Tarjan matkaan vaikka kotona on oma kulta?

eiköhän siihen tarvita aina kaksi? mikä ukko se sellainen on jonka naiset pystyy väkisin makaamaan? O_o

• vaan suhteeseen

on sekaantunut tuo huorahtava Tarja

• Minäpä laitoin
        Keuruun Tarja kirjoitti:

oli ihanaa ku se ukkosi lauloi mulle : Tarja sinä Rakas, ikävä on mulla, siellä missä olet,sinne tahdon tulla...Oli se niin hehkeetä ja ihanaa! Elämäni upein ja ihanin loma oli kyl ukkosi kanssa, sehän on varsinainen seksipeto!! Naida naksuteltiin yötäpäivää ja mikään ei riittänyt ukolles! Jos mulla ois tollanen ukko, pistäisin sen liekaan enkä irti uskaltais päästää! On se niin sexy mies että...Olen tässä menossa mökillenne taas sekstaileen...

ukkoni kierrätykseen ja en huoli vaikka maksettais enää takas. Pidä hyvänäs se kelvoton petturi. Se itse ei halua lähteä, joten minä sen tein nyt ja pelkästään kiitos sun.

• kujan laidalta
        Keuruun Tarja kirjoitti:

Tässä miehille (miksei myös naisille)hyvä vinkki, kuinka löysäperseiltä saa helpolla (Keuruun Tarjan viesti), vähän pitää hyvänä ja laulaa ja heti aukee haarat. Onneksi kaikki naiset ja miehet eivät ole huoria.

• tiedän tuskan

Olen omalla kohdalla yrittänyt ymmärtää, miksi näitä syrjähyppyjä tulee. Mieheni makaili työreissuillaan naimisissa olevan naisen kanssa.
      Kun hän jäi kiinni, ja otin yhteyttä naiseen, tämä nainen jätti hänet, ettei oma ukkonsa saisi tietää. En kertonut hänen miehelleen, koska kaikille oli näin parempi. Mieheni tietää mitä teki, tekee uudelleen uusien naisten kanssa, -jos tekee,
      -jos ei tee, on se tietenkin ihan ok.
      Kukaan muu kuin petetty ei voi tietää miltä tuntuu oksettava, itkettävä paha olo, kun pettäminen tulee ilmi.
      Sinulla on koko Suomi täynnänsä kohtalontovereita.
      On olemassa sanonta, että Jumalan myllyt jauhavat.
      Pettäjä kokee jossakin vaiheessa oman puolisonsa kautta tämän tuskan. Sillä tuskin maailmasta löytyy uskollisuutta enää.
      Jos mahdollista, anna miehellesi anteeksi.

• mutta valitettavasti

aina ei voi antaa anteeksi ja varsinkaan monen pettämisen jälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      814
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe