Minun viiden kärkenäni ovat
1. Serbia
2. Bosnia-Hertsegovina
3. Malta
4. Slovenia
5. EJT Makedonia
Kertokaapa, miten nuo maat tänä vuonna ovat iskeneet?
Omaanko huonon maun?
10
501
Vastaukset
- mielipide....
Serbiasta en tykännyt, ainakaan vielä. Bosnia-Hertzegovina, Malta ja Slovenia eivät ole jääneet mieleen ollenkaan. EJT Makedonia on hyvä, jos nyt muistan oikein että heidän edustajansa on Karolina. Se on yksi suosikeistani Islannin, Israelin:) ja Ruotsin kanssa.
- hannu hoo
Israelin kappale voittakoon, Irania perseelle vaan, hahhahhaa....
- Orppi
Tosin omassa listassani voittosuosikeissa on vain tuo Serbia, mutta uskon sen olevan kahden parhaan joukossa. Korvasi on riittävän tarkka, sillä Serbian biisin kauneuden kanssa kilpailee mielestäni lähinnä Irlannin biisi, joka on kuitenkin ehkä hieman liian lempeä nykytrendiin nähden. Mitä mieltä itse olet Irlannin biisistä.
Tshekki ja Suomi ovat nykytrendin mukaista musaa tyyliltään. Ja Tshekki on näistä mielestäni parempi. Ruotsi on ho**poppia. - on ihan
hyvä biisi, mutta sillä naisella ei kyllä ole yhtään lavakarismaa, ja jos ne ei keksi mitään shown tynkää tai edes jotain visuaalista viihdykettä lavalle, niin ei tule pärjäämään.
- Kärjessä
Bulgaria ja Valko-venäjä tämän vuoden yllättäjiä
- trlzit
Kyllä, ehdottomasti omaat huonon maun! ;)
- JukkaV
perustelusi?
- deyjue
JukkaV kirjoitti:
perustelusi?
ehkä perustelu olisi se, että hänen maukseen sinun makusi on huono, eihän kukaan voi toisen puolesta olla jotain mieltä jostain asiasta....
- vaan sen sijaan
huonon sanavalinnan taidon. Oisit kysynyt kapulakielettömämmin vaikka: Onko minulla mielestänne huono musiikkimaku? ;)
- AUSTININ MINIä
Nii-ih! Tärkeetä saada sanoa kun MUN mielestä voittaa! Mä olenki Hesasta (ja äiti ja isi Savosta!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872