Wannabe Vs Truu Gootti

GoneWithTheSin__

Tääl on taas hirvee kina siitä mikä on wannabe gootti ja mikä oikee.

Ensinnäkin minä ite olen ollut n.4-5 vuotta gootti eikä kukaan ole tullut sanomaan et hei sä oot wannabe..ELI SIIS!

MIKÄ ON OIKEA GOOTTI?

4

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diapolos

Nämä termit on vaan keksitty jotta eri nuorisoryhmiin kauemmin kuuluneet voisivat dissata uudempia ryhmänedustajia. Verratkaa nykyiseen wannabehevari metsästykseen "jätkä kuuntelee Lordia" tai Japani-ernujen hierarkiaan.

Kukaan ei voi sanoa ketään wannabeksi tai Truuksi. Vain jokainen itse tietää onko jompi kumpi näistä. Sanoisin määritelmäksi Truu on gootti koska nauttii goottikulttuurista ja wannabe on myös gootti, mutta luulee itsestään liikoja goottikulttuurin saralla. Ajalla ei ole väliä, aidoksi gootiksi voi tulla yhdessä ilassa jos onnistuu omaksumaan kaiken sen angstin, ihmishalveksunnan ja kauneuden synkkyydessä näkemisen itseensä.

Katso minua, minulla on kaplea iho ja musta tukka, vittu oon troo.

• BubbleGirl

Dibsuhan kuullosti jo melkein fiksulta.

• ...........

En anna kantaani tästä koska sellaista ei ole mutta tuo Japani-ernujen hierarkia kuulosti erittäin hienolta... Etteipä jopa satanistiselta. ;)

• 20 becksin yö

Aito gootti bilettää jossain paskaisessa klubissa Berliinin itäisillä laitamilla Becks-pullo kädessä huoneessa joka on melkein pimeä ja täynnä savua ja jossa nojaillaan seinään angstinen ilme kasvoilla. Musiikki melkein pelkästään vuosilta 1979-1983. Tällaisia paikkoja, joissa aika näyttää pysähtyneen, löytyy yhä jos viitsii etsiä. Ei niitä kaupunkilehdestä löydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      151
      1295
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      272
      876
    Aihe