Tääl on taas hirvee kina siitä mikä on wannabe gootti ja mikä oikee.
Ensinnäkin minä ite olen ollut n.4-5 vuotta gootti eikä kukaan ole tullut sanomaan et hei sä oot wannabe..ELI SIIS!
MIKÄ ON OIKEA GOOTTI?
Wannabe Vs Truu Gootti
4
1100
Vastaukset
- diapolos
Nämä termit on vaan keksitty jotta eri nuorisoryhmiin kauemmin kuuluneet voisivat dissata uudempia ryhmänedustajia. Verratkaa nykyiseen wannabehevari metsästykseen "jätkä kuuntelee Lordia" tai Japani-ernujen hierarkiaan.
Kukaan ei voi sanoa ketään wannabeksi tai Truuksi. Vain jokainen itse tietää onko jompi kumpi näistä. Sanoisin määritelmäksi Truu on gootti koska nauttii goottikulttuurista ja wannabe on myös gootti, mutta luulee itsestään liikoja goottikulttuurin saralla. Ajalla ei ole väliä, aidoksi gootiksi voi tulla yhdessä ilassa jos onnistuu omaksumaan kaiken sen angstin, ihmishalveksunnan ja kauneuden synkkyydessä näkemisen itseensä.
Katso minua, minulla on kaplea iho ja musta tukka, vittu oon troo.- BubbleGirl
Dibsuhan kuullosti jo melkein fiksulta.
- ...........
En anna kantaani tästä koska sellaista ei ole mutta tuo Japani-ernujen hierarkia kuulosti erittäin hienolta... Etteipä jopa satanistiselta. ;)
- 20 becksin yö
Aito gootti bilettää jossain paskaisessa klubissa Berliinin itäisillä laitamilla Becks-pullo kädessä huoneessa joka on melkein pimeä ja täynnä savua ja jossa nojaillaan seinään angstinen ilme kasvoilla. Musiikki melkein pelkästään vuosilta 1979-1983. Tällaisia paikkoja, joissa aika näyttää pysähtyneen, löytyy yhä jos viitsii etsiä. Ei niitä kaupunkilehdestä löydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264721- 162246
- 1942099
- 1071476
- 801389
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766