Aloitin siis tänään ns. Mehiläisen Sairaaladieetin kun mikään muu ei auta.
Lähtöpaino 16.4.2007 71,5 kg pituus 163cm.
Kirjaan tänne tuntojani ja painonpudotuksen päivittäin. Lähteekö joku mukaan.
Tämä on siis minun juttuni, en halua komentteja terveellisyydestä tai varallisuudesta säästäkää ne muille.
Tietoja dieetistä googlettamalla.
MEHILÄISEN DIEETTI
31
3985
Vastaukset
- hömppä kiinnosta
Kun se kerran on sinun juttusi, etkö voisi kirjata vaikka vihkoosi tuntemuksiasikin. Tai vaikka johonkin omaan tiedoststoosi omalle koneelle.
Kaikki tietävät, että vaikka "olo on ihan upee ja läskiä palaa niin että koko tienoo on mustana savusta", lopunperin tuosta dieetistä ei ole apua.- läskiloota.
Minua ainakin kiinnostaa.Ja taitaa sinuakin kiinnostaa kun noin herneen nenään vedit.
Minäkin aloitan.
Eli lähtöpaino 82kg pituus 166 cm ja ikää on 28 - dieettikokemuksenne
läskiloota. kirjoitti:
Minua ainakin kiinnostaa.Ja taitaa sinuakin kiinnostaa kun noin herneen nenään vedit.
Minäkin aloitan.
Eli lähtöpaino 82kg pituus 166 cm ja ikää on 28tänne palstalle, kyllä ne luetaan mielenkiinnolla!
Mitä tarkemmin kuvailette kaikkea, sen parempi, t. läskitär - tinka-
Mua ainakin kiinnostaa ihmisten laihdutusyritykset. Jokaisella on omat konstinsa pudottaa painoa ja on mielenkiintoista kuulla kokemuksia erilaisista tavoista tiputtaa painoa. Jokainen voi sitten omassa pienessä mielessään olla keinoista mitä mieltä tahansa, mutta on silti kiva seurata millä tavoin eri laihdutuskeinot onnistuvat. Tsemppiä yritykseen!!
- Läskipallo.
Ihan helppoa oli ensimmäinen vuorokausi.
16.00-18.00 aikaan tuli mielitekoja lähinnä kahvin mutta se hoitui isolla jäävesilasilla.
Söin ihan ohjeen mukaan. Vettä join n. 4 litraa.
Nukuin hyvin.
Paino tänä aamuna 70,4 kiloa. Eli pudotusta 1,1 kg.
Olkoon vain nestettä en välitä kunhan paino putoaa.
Kiitos kannustuksesta.- läskipallo.
yes!!!!
Ihan helppoa oli olla tänäänkin, söin ohjeiden mukaan.
Olo oli parempi kuin eien, ei näläntunnetta.
Vaaka näyttää 69,9 kiloa pudotusta siis 0,5 kg eilisestä.
Kävin jopa rasvanpolttojumpassakin olo jumpassa ja jälkeen todella hyvä.
Kokonaispudotus 2:ssa päivässä 1,6 kg.
Helppoa! - läskipallo.
läskipallo. kirjoitti:
yes!!!!
Ihan helppoa oli olla tänäänkin, söin ohjeiden mukaan.
Olo oli parempi kuin eien, ei näläntunnetta.
Vaaka näyttää 69,9 kiloa pudotusta siis 0,5 kg eilisestä.
Kävin jopa rasvanpolttojumpassakin olo jumpassa ja jälkeen todella hyvä.
Kokonaispudotus 2:ssa päivässä 1,6 kg.
Helppoa!Heips.
Ihan meni taas helposti mitä nyt illalla rupesin lepsuileen ja söin 2 pientä sämpylää sellaisenaan.
Noh eipä hötkyillä itseinho oli niin mahtava etten tee sitä toisten.
Paino tänään . 69,4 kg eli pudotusta yhteensä 1,9 kg.
Join muuten aika vähän, täytynee siinäkin asiassa ottaa itseänsä niskasta kiinni.
Kaikenkaikkiaan olo on mahtava.
Kävin uimassa. - Tankerous
läskipallo. kirjoitti:
Heips.
Ihan meni taas helposti mitä nyt illalla rupesin lepsuileen ja söin 2 pientä sämpylää sellaisenaan.
Join muuten aika vähän, täytynee siinäkin asiassa ottaa itseänsä niskasta kiinni.
Kävin uimassa.Mä aloitin maannantaina katsomaan mitä syön... Eli kirjaan kaiken mitä suuhuni pistän ja ihan normi ruokaa syön. Tietysti katson ettei kovin rasvaista ruokaa ole... Mukeillen painonvartioiden ohjelmaa..
Liikunta on myös mun arjessa mukana.. mm. Tällä hetkellä kävely ja pyöräily.. Tulevaisuudessa allasjuoksu/kävely? kuhan ehtii.. Ei pidä ahnehtia liikaa. Yksi asia kerrallaan. :))
Mun alku paino ma 16.4 oli 80 kg. Tänään aamu paino 77,5.. Kyllä on nesteitä ollut kropassa..=)
Mukavaa päivää ja stemppiä meille tälle päivälle! =) - läskipallo.
Tankerous kirjoitti:
Mä aloitin maannantaina katsomaan mitä syön... Eli kirjaan kaiken mitä suuhuni pistän ja ihan normi ruokaa syön. Tietysti katson ettei kovin rasvaista ruokaa ole... Mukeillen painonvartioiden ohjelmaa..
Liikunta on myös mun arjessa mukana.. mm. Tällä hetkellä kävely ja pyöräily.. Tulevaisuudessa allasjuoksu/kävely? kuhan ehtii.. Ei pidä ahnehtia liikaa. Yksi asia kerrallaan. :))
Mun alku paino ma 16.4 oli 80 kg. Tänään aamu paino 77,5.. Kyllä on nesteitä ollut kropassa..=)
Mukavaa päivää ja stemppiä meille tälle päivälle! =)Ihan kivasti sinulla on mennyt. Painonvartijat on tosi hyvä mutta se vaatii vähän enemmän kuin mihin minä tällä hetkellä pystyn nimittäin säännöllisyyttä ja tarkkuutta siihen ettei ylitä niitä pisteitä.
Olen joskus eli noin 2 vuotta sitten laihduttanut pointseilla ihan hyvin mutta sitten kaikki opit unohtui ja kilot tuli takaisin ja vähän päällekkin.
Jatkan sitten myöhemmin pisteillä kunhan ensin olen vetänyt tämän kuurin läpi.
Tämä on helpompi kun on vaan ne tietyt ja samat mitä syödään kaksi viikkoa.
Ei mulla niin hirveesti ole ylipainoa mutta liikaa kuitenkin painonvartijoiden laskuopin mukaan saisin painaa 53-66 kg. ja en halua lähellekkään tuota 53 kiloa, tai toki haluan mutten usko ,että pääsen.
Tsemppiä Sinullekkin.
L-pallo - läskipallo
läskipallo. kirjoitti:
Heips.
Kävin uimassa.Ihan hyvin meni neljäskin päivä.
Söin ihan ohjeen mukaan juoda olisin voinut enemmänkin.
Ihmeellistä, että uni maittaa ihan hyvin minulla yleensä on univaikeuksia laihdutuskuurilla, se vanha sanonta"nälkäistä ei nukuta" ei nyt päde.
Eikä minulla sitäpaitsi ole nälkä.
Vaaka näytti hetki sitten 69 kg eli pudotusta siis yhteensä 2,3 kg.
Kävin muuten jumpasskin ja sen jaksoin vetää ihan hyvin.
Vaa´an lukemat eivät ole näyttäneet vuosiin alle 70 kiloa eli senpuolesta menee kyllä loistavasti.
Kyllä kohta perhe ja ystävät jne ovat ihmeissään kun olen muuttunut, en ole kertonut kenellekkään heistä tästä projektistani.
Hyvää päivänjatkoa. - Tankerous
läskipallo kirjoitti:
Ihan hyvin meni neljäskin päivä.
Ihmeellistä, että uni maittaa ihan hyvin minulla yleensä on univaikeuksia laihdutuskuurilla, se vanha sanonta"nälkäistä ei nukuta" ei nyt päde.
Vaa´an lukemat eivät ole näyttäneet vuosiin alle 70 kiloa eli senpuolesta menee kyllä loistavasti.
Kyllä kohta perhe ja ystävät jne ovat ihmeissään kun olen muuttunut, en ole kertonut kenellekkään heistä tästä projektistani.
Hyvää päivänjatkoa.Stemppiä sinulle tähän päivään...
Mä en niin orjallisesti pisteitä laske... Lähinnä yritän opetella pois huonoista ruokailu tottumuksista... Olen ollut puoli vuotta polttamatta ja siinä ajassa olen vetänyt varmaan vuodet herkut jos enemmänkin... pois oppiminen huonoilta tavoilta on sitten niin pirun vaikeaa..
Edellisen kerran jouduin saman asian eteen raskauden jälkeen. Silloin kävin ihan Painonvartioiden punnituksissa. Tiputin painoani 15 kiloa aika lyhyessä ajassa..
Kaikki tieto miten syöt terveellisesti on, MUTTA miten sen sitten sisäistää.=)
Mukavaa päivää vaikka on niin harmaata.. - Tankerous
Tankerous kirjoitti:
Stemppiä sinulle tähän päivään...
Mä en niin orjallisesti pisteitä laske... Lähinnä yritän opetella pois huonoista ruokailu tottumuksista... Olen ollut puoli vuotta polttamatta ja siinä ajassa olen vetänyt varmaan vuodet herkut jos enemmänkin... pois oppiminen huonoilta tavoilta on sitten niin pirun vaikeaa..
Edellisen kerran jouduin saman asian eteen raskauden jälkeen. Silloin kävin ihan Painonvartioiden punnituksissa. Tiputin painoani 15 kiloa aika lyhyessä ajassa..
Kaikki tieto miten syöt terveellisesti on, MUTTA miten sen sitten sisäistää.=)
Mukavaa päivää vaikka on niin harmaata..Aamu paino oli pysynyt samana..
- läskipallo.
Tankerous kirjoitti:
Aamu paino oli pysynyt samana..
Aamu lähti hyvin käyntiin mutta oli niin kiire, että unohdin ottaa evääksi ne kaksi kananmunaa ja keitettyä porkkanaa ja mitä muuta siinä nyt oli.
Ostin sitten kaupasta kaksi porkkana sämpylää ja porkkanoita jotka söin autossa.
sitten työssä etsin jääkaapista syötävää ja söin kaksi siivua meetvurstia ja karkkia.. siitä se sitten lähti.
Kotona söin viisi nakkia ja join kahvia kaverin kanssa...minä olen sika!
huomenna aloitan täysin alusta ja aloitan aina alusta jos floppaan.
Katsotaan onko meikäläinen ainaisesti tällä kuurilla.
Periksi en anna. - Tankerous
läskipallo kirjoitti:
Ihan hyvin meni neljäskin päivä.
Hyvää päivänjatkoa.Mites sulla on mennyt?
- taas kerran...
Tuo viimeinen viestisi ..olen sika!-kolahti. Täällä toinen... 10kg tullut edellisestä tiukasta laihiksesta ja huom PAKKO aloittaa taas. Oksettaa ajatus kesästä ja pienemmistä vaatteista:( Lähes kaikki dietit läpikäynyt ja tuloksia tullut-kuten myös kilotkin jossain vaiheessa. Täysnutrausta en ole kokeillut, joten huom aloitan sen. Tsemppiä Sinulle!
- Tankerous
huomenna täysi viikko takana...(niin sanottua normi syömistä.. lautasmalli) Eilen oli sellainen tyky-päivä jossa illan päätteeksi syötiin seisovasta pöydästä... Kohtuudella söin ihan kaikkea mitä tarjottiin. Ainut mistä kieltäydyin niin oli ruokaviini.. Olin nimittäin kuskina =)
Mulla on noi aikaisemmat laihikset olleet sellaista todella tiukkaa puurtamista. Ajattelin olla itselleni hiukan lempeämpi tällä kertaa.. Mulla ei ole tän painon tiputtamisen kanssa mitään kiirettä.. Jospa vaikka hiljaa hyvä tulis??!! :)
- läskipallo
Joo niinhän siinä sitten kävi, että aloitan alusta koko projektin.
Heti alussa lipsuin vaikka ei ollut edes pakko.
Ihminen on heikko.
Mutta nyt siis eka päivä takana ja lähtöpaino oli 70,9 ja tänä aamuna 70,4.
että katsotaan nyt miten tässä käy, sen olen päättänyt, että olen tällä mehiläisen dieetillä niin kauan kuin vedän sen onnistuneesti loppuun.
Eli itselleni teen vaan kiusaa jos lipsun.
Hyvää päivänjatkoa kaikille!- Tankerous
Tsemppiä.. Olet sinä aikamoinen.. Uudelleen aloittamiseen tarvitaan aikamoista motivaatiota. :)))
- läskipallo
Tankerous kirjoitti:
Tsemppiä.. Olet sinä aikamoinen.. Uudelleen aloittamiseen tarvitaan aikamoista motivaatiota. :)))
Joo kaikki oli niin hyvin ja helppoa ja piti mennä repsahtamaan vaikka tän dieetin juju on siinä , että suuhun ei laiteta muuta kuin sallittuja dieettiin kuuluvia ruoka aineita.
Mutta kuten sanoin itseäni vaan kiusaan jos lipsun.
Nyt olen päättänyt, että laihdutan ensin vaikka pikadieetillä- "huuhaalla"(Olkoon vaan nestettä joka lähtee kunhan paino laskee) ja sitten jatkan terveellisemmillä säännöllisillä ruokatavoilla.
Minun lihomiseni ei johdu siitä, että syön kuin hevonen vaan siitä, että syön niin epäsäännöllisesti, että olen aina ns, säästöliekillä ja sitten kun syön niin elimistö nappaakin kaikki koska ei tiedä milloin saa seuraavan kerran ruokaa.
Uskoisin, että asia on näin.
No nyt yritän säännöllisyyttä,veden juominen on taas tänään jäänyt vähiin...
Katsotaan aamulla mitä vaaka näyttää.
Kiitos kannustuksesta!
Voimia myös Sinulle. - läskipallo
Heips,
Ihan helposti meni taas tosin en juonut tarpeeksi.
lähtöpaino 70,9 paino nyt 69,9
eli kilo poissa.
Ja ei kun jatketaan. - Tankerous
läskipallo kirjoitti:
Heips,
eli kilo poissa.
Ja ei kun jatketaan.viikossa nesteitä.. Mut eilisetä asti on ollut sellaine olo et jos pikkusen maistelen niin eihän se haittaa.. Joo kyllä ihmis mieli on sitten hassu... Kyllä ottaa päähän.. Ilmeiseti tykypäivä jäi mun mieleen et herkutellakin vois..
- läskipallo
läskipallo kirjoitti:
Heips,
eli kilo poissa.
Ja ei kun jatketaan.Ihan hyvin meni myös 3.s päivä.
Paino putosi edellisestä 200g ja huomaan taas, etten juo tarpeeksi.
Täytynee ottaa pari 1,5 litran pulloa esile ja pakottaa itseni juomaan ainakin ne päivän aikana.
Fuskaan... mutta vain vähän eli juon kahvia enemmän kuin sen kupillisen, ajattelin , että meneehän se kahvi nesteestä.
Ei ainakaan kahvinpuutteen takia päänsärky vaivaa.
eli paino on nyt 69,7 eli 1,2 kg pudotusta.
Päivänjatkoa! - läskipallo
läskipallo kirjoitti:
Ihan hyvin meni myös 3.s päivä.
Paino putosi edellisestä 200g ja huomaan taas, etten juo tarpeeksi.
Täytynee ottaa pari 1,5 litran pulloa esile ja pakottaa itseni juomaan ainakin ne päivän aikana.
Fuskaan... mutta vain vähän eli juon kahvia enemmän kuin sen kupillisen, ajattelin , että meneehän se kahvi nesteestä.
Ei ainakaan kahvinpuutteen takia päänsärky vaivaa.
eli paino on nyt 69,7 eli 1,2 kg pudotusta.
Päivänjatkoa!Heips!
Ihan mukavasti tämä menee.
Tuntuu jo niiiin laihalta :-)
Paino nyt aamulla 69kg ja painoa on siis lähtenyt 1,9 kg .
Olkoon vain nestettä, mitäs siitä kunhan vaaka näyttää alle 70 jota se ei ole vuosiin näyttänyt.
Vuosi sitten näihin aikoihin painoin 79kg.
JES!!!!!! - läskipallo
läskipallo kirjoitti:
Heips!
Ihan mukavasti tämä menee.
Tuntuu jo niiiin laihalta :-)
Paino nyt aamulla 69kg ja painoa on siis lähtenyt 1,9 kg .
Olkoon vain nestettä, mitäs siitä kunhan vaaka näyttää alle 70 jota se ei ole vuosiin näyttänyt.
Vuosi sitten näihin aikoihin painoin 79kg.
JES!!!!!!Paino tänä aamuna 68,7kg eli pudotusta eilisestä 300g ja kokonaispudotus 2,2kg.
Ihan hyvä tulos ja ihan helposti.
Jos näin hyvin menee kuin nyt jatkan koko kuukauden ja jos mitään jumeja ei tule painan kuukauden kuluttua aloituksesta 10 kiloa vähemmän kuin aloittaessani.
Jes, Hyvä minä.
Kävin muuten rasvanpolttojumpassa ja kunto oli vähän hutera. - läskipallo
läskipallo kirjoitti:
Paino tänä aamuna 68,7kg eli pudotusta eilisestä 300g ja kokonaispudotus 2,2kg.
Ihan hyvä tulos ja ihan helposti.
Jos näin hyvin menee kuin nyt jatkan koko kuukauden ja jos mitään jumeja ei tule painan kuukauden kuluttua aloituksesta 10 kiloa vähemmän kuin aloittaessani.
Jes, Hyvä minä.
Kävin muuten rasvanpolttojumpassa ja kunto oli vähän hutera.Heips.
Kävin vesijuoksussa ja aerobickissä.
Paino aamulla 68 kg.
Olo oli koko päivän vähän hutera mutta jaksoin kuitenkin. otin tolosen vitamiinin.
Ihan hyvinhän tämä menee.
Pudotus eilisestä 700g ja yhteispudotus 2,9 kg.
Niille jotka ei tiedä kerron , että tämä on minun toinen yritykseni, ensimmäinen lopahti pieneen repsahdukseen ja päätin aloittaa alusta.Painoin aloittaessani 71,5 kg.
Olen kokeillut kaikkea.. lihosin 28 kiloa odottaessani ensimmäistä lastani ja tulin heti perään raskaaksi ja paino pysyi aika korkealla.
Painoin raskauden alussa 53 kiloa pituutta minulla on 163cm.
Jotakin tapahtui, jumiuduin yli 70 kiloon jojoilin 78-70 kilon paikkeilla.
Kokeilin kaalisoppadieetit, atkinsit painonvartijat ja kaikenmaailman dieetit.
Kun en ollut dieetillä söin tosi epäsäännöllisesti.
Nyt tämä toimii. olen 42 vuotias lapset ovat tarhassa.
Liikun säännöllisesti. jumppaan ohjatuissa jumpissa, uin ja sauvakävelen.
Epäilen , että painoni ei laskenut koska söin niin säännöllisen epäsäännöllisesti ja en juuri juonut muuta kuin kahvia.vettä ehkä lasin-pari päivässä. - aloittanut juuri
läskipallo kirjoitti:
Heips.
Kävin vesijuoksussa ja aerobickissä.
Paino aamulla 68 kg.
Olo oli koko päivän vähän hutera mutta jaksoin kuitenkin. otin tolosen vitamiinin.
Ihan hyvinhän tämä menee.
Pudotus eilisestä 700g ja yhteispudotus 2,9 kg.
Niille jotka ei tiedä kerron , että tämä on minun toinen yritykseni, ensimmäinen lopahti pieneen repsahdukseen ja päätin aloittaa alusta.Painoin aloittaessani 71,5 kg.
Olen kokeillut kaikkea.. lihosin 28 kiloa odottaessani ensimmäistä lastani ja tulin heti perään raskaaksi ja paino pysyi aika korkealla.
Painoin raskauden alussa 53 kiloa pituutta minulla on 163cm.
Jotakin tapahtui, jumiuduin yli 70 kiloon jojoilin 78-70 kilon paikkeilla.
Kokeilin kaalisoppadieetit, atkinsit painonvartijat ja kaikenmaailman dieetit.
Kun en ollut dieetillä söin tosi epäsäännöllisesti.
Nyt tämä toimii. olen 42 vuotias lapset ovat tarhassa.
Liikun säännöllisesti. jumppaan ohjatuissa jumpissa, uin ja sauvakävelen.
Epäilen , että painoni ei laskenut koska söin niin säännöllisen epäsäännöllisesti ja en juuri juonut muuta kuin kahvia.vettä ehkä lasin-pari päivässä.Miten meni dieettisi? Jatkuuko painon pudotus??
- läskipallo
aloittanut juuri kirjoitti:
Miten meni dieettisi? Jatkuuko painon pudotus??
Heippa,
Kiitos kysymästä ihan tosi hienosti on mennyt.
Olin Rovaniemellä siskon luona ja siellä pitivät bimbona kun en syönyt muuta kuin "herkkujani"
Olo on aika hutera toisinaan mutta vedän tätä dieettiä niin kauan , että saan 12 kiloa pois.
10 on tavoitteeni mutta otan vielä pari ylimääräistä , että jää sitten vähän pelivaraa.
paino nyt illalla 66,9
eli pudotusta yhteensä 4,6kg.
aika hyvin mutta jotkut ovat onnistuneet pudottamaan tämän kuurin aikana jopa 11 kiloa.
Teen kovasti töitä mielihalujani ja ihmisten painostusta vastaan.
Näytän niille.
- satuliinini
hei... ihanaa joku kärsii kanssani.. eilen aloitin ja kyllä hurjalta tuntuu.. mietin vain voiko vesi olla vain tavallista vettä ja lihana syön vain broileria ja olen kala allerginen... tietääkö kukaan.. käykö esin grillattu broileri sitä kuivaa rinta filettä.. jos ostaa kokonaisen tipun kaupan grillistä!!toivottavasti vaan jaksan... lipsumatta.. ja kahvi voiko olla tee.. en juo kahvia vatsa ei kestä.
- läskipallo
Hei.
Ymmärtääkseni diettiä pitäisi noudattaa aika kirjaimellisesti jotta se tehoaa.
Tottakai voit juoda myös vettä mutta vichyvedestä saat kivennäisiä ja suoloja joita menetät nesteen poistuessa.
Kai se kana käy lounaan ja illallisen saa vaihtaa keskenään.
Älä lipsu, syö runsaasti sallittuja -salaattia ja tomaattia ja kurkkua,ruokalistan ohjeen mukaan.
Kyllä sä pystyt kun minäkin.
Kaikki riippuu itsestä.
Olen utelias, kerrotko mulle alkupainon ja tuloksia? - satuliinini
läskipallo kirjoitti:
Hei.
Ymmärtääkseni diettiä pitäisi noudattaa aika kirjaimellisesti jotta se tehoaa.
Tottakai voit juoda myös vettä mutta vichyvedestä saat kivennäisiä ja suoloja joita menetät nesteen poistuessa.
Kai se kana käy lounaan ja illallisen saa vaihtaa keskenään.
Älä lipsu, syö runsaasti sallittuja -salaattia ja tomaattia ja kurkkua,ruokalistan ohjeen mukaan.
Kyllä sä pystyt kun minäkin.
Kaikki riippuu itsestä.
Olen utelias, kerrotko mulle alkupainon ja tuloksia?kivaa kun vastasit.. kyllä tänään tekee tiukkaa tekisi mieli syödä jotain ja paljon..... arggg... mites sinulla monesko päivä menossa..kamalan pitkiä nämä syömis välit ja kun illalla ei saa puuroa ja leipää... haukkasin kyllä äsken palan sämpylää joudan jo melkein vankilaa...saako teetä juoda väleillä ...mulla lähtö 60 ja pituus 164 mites sinulla...
- Tessa J.
satuliinini kirjoitti:
kivaa kun vastasit.. kyllä tänään tekee tiukkaa tekisi mieli syödä jotain ja paljon..... arggg... mites sinulla monesko päivä menossa..kamalan pitkiä nämä syömis välit ja kun illalla ei saa puuroa ja leipää... haukkasin kyllä äsken palan sämpylää joudan jo melkein vankilaa...saako teetä juoda väleillä ...mulla lähtö 60 ja pituus 164 mites sinulla...
läskipallolle onnittelut painon pudotuksesta, ja tsemppiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3061262- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35737Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33662