Haluatko elää yli 100vuotiaaksi

animattiN

Vai mikä olisi sinun mielestä sopiva ikä kupsahtaa. Jos olisin terve ja eläkekkin riittäisi mukavaan elämään niin mikäs siinä. Sairaana ja vähätuloisena en jaksaisi tätä tellusta pitkäänkään tallustaa. Onkohan tämä liian rankka aihe....

17

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi ny olis..ihan elämään kuuluvaa..:)

Mä oon aina sanonu,että kunhan saan elää niin kauan,että lapseni ovat aikuisia ja perheensä itselleen laittaneet...Eli ovat löytäneet paikkansa maailmassa...:)

• animattiN

hyvä tavoite, niin minäkin toivon. Olis se kamalaa jos muksut eivät olisi saaneet elämäänsä kuntoon ennen omaa poismenoa.

• BadMyntton

tämä on liian rankka aihe, koska olen psyykkisesti todella hauras ja nyt avauksen luettuani olen riekaleina ja harkitsen itseni vahingoittamista deodorantilla!

Sopiva hetki kupsahtaa on silloin kun elämä ei ole enää elämisen arvoista.

• animattiN

Olen pahoillani että sait kamalan trauman, mutta mukavaa että meinaat kupsahtaa sitten joskus. Niin ne jumalatkin kuolla kupsahtavat kun ovat kulutettu loppuun. :) Kupsahdatko jo heti huomenna.....

• BadMyntton
        animattiN kirjoitti:

Olen pahoillani että sait kamalan trauman, mutta mukavaa että meinaat kupsahtaa sitten joskus. Niin ne jumalatkin kuolla kupsahtavat kun ovat kulutettu loppuun. :) Kupsahdatko jo heti huomenna.....

kupsahtamaan ennekuin olet rukoillut anteeksiantoani siitä, että väitit etten ole lukenut Nancy-kirjaa. Kun olet rukoillut anteeksiantoa, niin minä olen valmis harkitsemaan anteeksipyyntöä, koska kutsuin sinua piippua polttavaksi ja meskaliinia kittaavaksi pueblo-intiaaniksi.

• animattiN
        BadMyntton kirjoitti:

kupsahtamaan ennekuin olet rukoillut anteeksiantoani siitä, että väitit etten ole lukenut Nancy-kirjaa. Kun olet rukoillut anteeksiantoa, niin minä olen valmis harkitsemaan anteeksipyyntöä, koska kutsuin sinua piippua polttavaksi ja meskaliinia kittaavaksi pueblo-intiaaniksi.

olen varmaan jättänyt kirjoituksesi lukematta, koska en tuollaisia sanoja muista. Sitä se meskaliini teettää, meikäläisellekkin. Mitä se muuten on?

En rukoile ketään koska olen ateisti, tai siis ainakin melkein.
        Kumartaa mekkaan päin ja pyllistää jotain.....

No okei olet sää sitten lukenut sen saamarin Nanccin..Polttelee piippua ja katsoo mitä jumala nyt keksii. Ugh olen puhunut.

• BadMyntton
        animattiN kirjoitti:

olen varmaan jättänyt kirjoituksesi lukematta, koska en tuollaisia sanoja muista. Sitä se meskaliini teettää, meikäläisellekkin. Mitä se muuten on?

En rukoile ketään koska olen ateisti, tai siis ainakin melkein.
        Kumartaa mekkaan päin ja pyllistää jotain.....

No okei olet sää sitten lukenut sen saamarin Nanccin..Polttelee piippua ja katsoo mitä jumala nyt keksii. Ugh olen puhunut.

että eräässä avauksessani(poistettiin) kutsuin sinua piippua polttavaksi ja meskaliinia kittaavaksi pueblo-intiaaniksi.

• animattiN
        BadMyntton kirjoitti:

että eräässä avauksessani(poistettiin) kutsuin sinua piippua polttavaksi ja meskaliinia kittaavaksi pueblo-intiaaniksi.

avaus? No en kerennyt sitä ainakaan lukemaan. Mitenköhän minun nyt pitäisi siihen suhtautua?
        Haitanneko tuo nyt yhtään mitään, käsittääkseni nämä jutut ovat olleet leikkiä, vai olenko minä nyt ymmärtänyt taas väärin.

• BadMyntton
        animattiN kirjoitti:

avaus? No en kerennyt sitä ainakaan lukemaan. Mitenköhän minun nyt pitäisi siihen suhtautua?
        Haitanneko tuo nyt yhtään mitään, käsittääkseni nämä jutut ovat olleet leikkiä, vai olenko minä nyt ymmärtänyt taas väärin.

en laske leikkiä koskaan. Se avaus liittyi siihen kun kehoitit minua syömään takapuoleni kuitenkaan kertomatta miten se käytännössä tapahtuu ja tämä aiheutti minulle suunnatonta ahdistusta ja kipua.

• animattiN
        BadMyntton kirjoitti:

en laske leikkiä koskaan. Se avaus liittyi siihen kun kehoitit minua syömään takapuoleni kuitenkaan kertomatta miten se käytännössä tapahtuu ja tämä aiheutti minulle suunnatonta ahdistusta ja kipua.

ja pyydän anteeksi jos noinkin rumasti sinulle olen sanonut. Niin tietenkin siihen asti, kunnes taas lauon koneeltani jotain sopivaa suolen pätkää muitten harmiksi taikka iloksi. Anteeks anteeks.....

• mayanna

tallustamaan tellusta sairaana ja vähätuloisena jo nuorena.

En ole koskaan tuntenut tarvetta ajatella, minkä ikäiseksi haluaisin elää. Enemmän olen miettinyt sitä, miten tämän elämäni käyttäisin parhaiten niin, ettei se jäisi (lyhyenäkään) elämättä ja että virheiden katumiseen ei tarvitsisi kohtuuttomasti käyttää aikaa. Tähän asti olen saanut olla suhteellisen terve, niin ruumiltani kuin mieleltänikin - ja yrittänyt olla siitä kiitollinen. Lapseni ovat vielä lapsia, toivonkin saavani olla osana heidän elämäänsä kunnes omillaan pärjäävät.

En tiedä, haluaisinko elää "yli 100-vuotiaaksi", mutta niin tapahtuu, jos niin on tarkoitettu tapahtuvan.

En halua elää koneiden varassa.

• animattiN

tehnyt eräänlaisen testamentin ettei minuakaan saa keinotekoisesti pitää hengissä jos tilanteeni on niin toivoton.

• norMix evk

Kiirekos täältä pois kun työllä ja tuskalla tänne päässyt. Voi se elämä yli 100-vuotiaanakin ihan mukavaa olla. Tuossa juuri jokupäivä luin, kuinka eräs 102-vuotias jenkkilady oli saanut holarin golffissa.

• animattiN

itsekkin lukea siitä, mutta se on hänellä hyvä asia, että on vielä voimissaan.

• mielestäni niin suurta merkitystä ole. Laatu tässäkin ratkaisee. Tietysti, jos keho jaksaisi ja aivot pelittäisi, niin eikait sitten vastaankaan panisi.

• yopollo

että jos se näyttää väkisin yli menevän, en aio hirveästi estellä.

• mutta antaako yksikään hallitus siihen lupaa/mahdollisuutta?
      tuo sairaana tjn
      onkin ollut hywä pointti esim pamille tjn
      juu he lupaawat hoitaa huanokuntoisia ihmisiä mutta miten lie käytäntö?
      dokkarit teewees näyttäwät toisin
      lisää liksaa istua tekemättä mitään?
      ja selityksenäå on että se on rankkaa työtä?
      jos ammatinwalinta on jo lähtiessä alalle wäärä niin miksi yleensäkin pitää ko alalle hakeutua?
      olisi joskus kiwa kuulla sieltä kentältä miksi owat joutuneet hoiwa alalle :=)
      eikä wain pamin puheenjohtajan ajatuksia siitä miten rankkaa työtä hänen alaiset tekewät ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7543
    2. 105
      5533
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5037
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      138
      4412
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3140
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2813
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2759
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2344
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1946
    Aihe