Ranskalainen manikyyri

valkoinen kynä?

Eli näin anttilassa semmoisen valkoisen kynän ja paketissa luki että kun sen kostuttaa niin sillä voi "värittää" nuo kynnenkärkien aluset valkoiseksi niinkuin ranskalaisessa manikyyrissä..

Eli onkos joku kokeillut tätä ja millainen tuote on? Pysyykö ne edes vai lähteekö heti pois ku pesee kädet? Ja tuleeko niistä edes valkoiset?

Itse haluaisin kokeilla kun ei ikinä onnistu tuo ranskalainen manikyyri noilla lakoilla..Vaikka laitan sen teipin mikä auttaa tuon kynnenkärjen lakkaamisessa niin se lakka menee ihan pieleen kuitenkin ja se teippi tekee ruman rajan :(

Voitte myös neuvoa miten saa helposti ranskalaisen manikyyrin :)

Kiitos.

11

4369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhlausta.

Ihmettelen sitä, että noita kyniä on yhä myynnissä. Muutamaa olen kokeillut: väri menee kummallisiin myttyihin kynnen alle ja lähtee pois viimeistään ensimmäisessä pesussa, yleensä kulahtaa jo ennemmin. Valkaisustakaan ei oikein voi puhua, koska kynnet näyttävät valkoisemmilta vain alapuolelta sen hetkisen, kun väri kestää - jos sen siis saa edes tarttumaan.

Paremman tuloksen saisi vaikka sutimalla kirjoituksen korjailuun tarkoitettua korjauslakkaa kynsien alle. Senkin voi kyllä pestä pois...

• varoituksesta

Olin muutenkin kahden vaiheilla että koittaako.. Kiitoksia :)

• saat, kun
        varoituksesta kirjoitti:

Olin muutenkin kahden vaiheilla että koittaako.. Kiitoksia :)

käyt siellä kaupassa kokeilemassa testeriä kynnen alle. Voit omin silmin todeta, kuinka vikkelästi väri häviää päivän mittaan.

• EK-K

Liimaa rajaustarrat ensin kämmenen selkäpuolelle, näin tarrapinta ei tartu kynteen niin voimakkaasti.

Kun poistat rajaustarrraa, poista se heti kun olet lakannut. Laita kynnen kärki alasuuntaan ja poista rajaustarra siis alaspäin.

• ratkaisu, olkee hyvä!

Nyt on L'orealilta tullut markkinoille french manicure setti, joka sisältää päälilakan ja valkoisen lakan jossa on vihdoinkin erilainen viisto suti!
        En kyllä tajua miten siinäkin on kestänyt niin kauan että ovat hoganneet. Itse olen jo vuosia tehnyt ranskalaisen manikyyrin leikkaamalla saksilla tavallisen valkoisen lakan sudin "teräväkärkiseksi", jolloin kynnen kärki on tuhat kertaa helpompi maalata, ilman mitään teippejä. Pari ekaa kertaa menee harjoitellessa, mutta siihen oppii, ihan kuin silmien rajaukseenkin. Kannattaa kokeilla.

• EK-K
        ratkaisu, olkee hyvä! kirjoitti:

Nyt on L'orealilta tullut markkinoille french manicure setti, joka sisältää päälilakan ja valkoisen lakan jossa on vihdoinkin erilainen viisto suti!
        En kyllä tajua miten siinäkin on kestänyt niin kauan että ovat hoganneet. Itse olen jo vuosia tehnyt ranskalaisen manikyyrin leikkaamalla saksilla tavallisen valkoisen lakan sudin "teräväkärkiseksi", jolloin kynnen kärki on tuhat kertaa helpompi maalata, ilman mitään teippejä. Pari ekaa kertaa menee harjoitellessa, mutta siihen oppii, ihan kuin silmien rajaukseenkin. Kannattaa kokeilla.

napakka geelisivellin ajaa saman asian.

• ite ostin sitä

ihan innoissani ja voi luoja ku siitä ei saa mitenkään tasasta lopputulosta ja se ei kuivu sitte niin millää! en tiedä jos en vaan osaa käyttää sitä tai se on huono merkki tms.. ei olis kyl pitäny ostaa.

• ____________

Minun mielestä se kynä on erittäin hyvä! tosin ei kovinkaa pitkä kestoinen, mutta nopea "laittaa" uudestaan. TOSIN KYNISSÄKIN ON EROJA! olen huomannut, oikeasti joihinkin verrattuna normaali valkea puukynäkin tuntuu toimivan paremmin, sillä se ei sotke itse sormea niinkuin (osa) niistä "kaupan kynistä".. Helpottaa huomattavasti käyttöä jos pesee kynnet ensin huolella ja sen jälkeen puhdistaa kynnen aluset vielä jonka jälkeen "valkaisee" ne kynällä =) . Ps. Ei kannata kastella kynää liikaa!

• Kynsien kasvattaja

Minulla itseltäni kaapista löytyi tuo valkoinen kynä ja aattelin sitä testat... kokeilin kynnen alapuolelle,mutta lopulota päädyin laittaan sen yläpuolelle kynnen päälle ja hyvän näköiset on tulleet ku laittaa vielä kirkkaan lakan siihen päälle... minulla se kestää muutaman päivän...

• sexybaby!.murrkku12w

Siis mitä vittua sillä tehää...?.....mun äiti anto mulle semmosen ja nyt sitte ihmettelen et mitä vittua?.....

• hth**

Ihanaa, ei olisi tarvinnut ikää laittaa nimimerkkiin, kun kirjoitustyylisi paljastaa ikäsi. Siivoapa suusi, nuori nainen - tai mene jonnekin lapsien palstalle juttelemaan ja kypsymään. Saat vastauksia kysymyksiin, jos esität ne asiallisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4286
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3496
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      83
      3350
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      25
      3249
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3242
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2916
    7. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      64
      2797
    8. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2790
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2569
    10. Autolla törmäilijä

Kuka törmäili yläkouluikäiseen pyöräilijään?
      Jämsä
      9
      2472
    Aihe