EHKÄ SAIN TÖITÄ!!! IHANAA!
SAIN TÖITÄ
6
3791
Vastaukset
- sain !
Pillua se on paljon kivempaa, se on meidän uusi inssi tyttö ja sen mies siellä kotona venaa ja meikä poika polkee polkee...
- vaan
nainen joka sai töitä!
- Kateellinen
saitko vielä ylitöissä, se vasta on herkkua.oikeesti kateellinen
- nyt hymyilee
elämä! Sain paikan jota hain, ei sillä, olin kyllä töissä muutenkin, mutta tämä paikka on kaikinpuolin parempi jo omaa tulevaisuutta ajatellen, onnea myös muille joita on onni potkinut! :)
- ja vituttaa...
palkassa(n.2300/kk) ei ole valittamista mutta kyrpii tärvätä 38 tuntia matkat päälle lorvimisaikaa rahan vuoksi.se joka väittää rakastavansa duunia ja raha ei tärkeintä on laitostavaraa.
- mikä on hommasi
nimi ja kuin kaun kesti opiskella nykyiseen ammattiisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937