vajaat kalorit

vatsakas

Minulla jää kalorit aina noin 800 ja jos käyn lenkillä ne noin 600. Laskelmien mukaan tarve olisi noin 1400. Laihtua pitäs noin 10kg mut mitään ei tapahdu. Johtuuko se vajaasta kalorimäärästä? En saa kyllä millään syötyä enempää vrk aikana... Neuvoja kellään????

17

2379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aktiivilaihduttaja

      Kalorit jää 800:aan?

      Eihän tuossa saa edes haistaa ruokaa.

      • halootaloota

        800kcal;ssa saa haistaa ja maistaa ja syödäki,ei tuo nyt mitenkään hirveen vähä oo.Ite oon pitäny kalorit 500-800kcal eikä siinäkään tarvi nähä nälkää.


    • oikein....

      Mitä ihmettä syöt 800 kaloria vähän?

      • päivän menu

        esim aamupala klo 7.00
        puuroa 530kj
        Appelssiini mehu 252kJ


        esim lounas klo 11.30
        makaroonilaatikko 1406kJ
        rasvaton maito 238kJ
        salaatti 87kJ

        klo 14 maitokahvi 36kJ

        klo 16 välipala omena(150g) 258kJ

        klo 17.30 päivällinen
        tomaatti keitto 5dl 1300kJ
        ruisleipä (ei levitettä) 2puolikasta 498kJ


        klo 20.30 rasvaton jogurtti 200g 340kJ
        hedelmä mehu 238kJ


        YHTEENSÄ 5183kj = n. 1220kcal

        Tämä on mielestäni vielä aika kevyttä niin että todellakin ihmetyttää miten joku voi syödä vain 600-800kcal joka on siis n. 2500-3400kj


      • onpas
        päivän menu kirjoitti:

        esim aamupala klo 7.00
        puuroa 530kj
        Appelssiini mehu 252kJ


        esim lounas klo 11.30
        makaroonilaatikko 1406kJ
        rasvaton maito 238kJ
        salaatti 87kJ

        klo 14 maitokahvi 36kJ

        klo 16 välipala omena(150g) 258kJ

        klo 17.30 päivällinen
        tomaatti keitto 5dl 1300kJ
        ruisleipä (ei levitettä) 2puolikasta 498kJ


        klo 20.30 rasvaton jogurtti 200g 340kJ
        hedelmä mehu 238kJ


        YHTEENSÄ 5183kj = n. 1220kcal

        Tämä on mielestäni vielä aika kevyttä niin että todellakin ihmetyttää miten joku voi syödä vain 600-800kcal joka on siis n. 2500-3400kj

        Joo ei mahdu minun kaaliin, miten tulisi toimeen 800 kcal:lla.
        Jonain yksittäisenä päivänä silloin tällöin tuo saattaa onnistua, mutta viimeistään toisena päivänä lähtee taju.

        Henk. koht. olen vähentänyt noin 1800 kcal:iin ja sekin tuntuu vähälle ja pyörryttää jatkuvasti. Kuitenkin ensimmäinen viikko kuuria on nyt takana ja 2,3 kg lähtenyt tässä vaiheessa. Nesteitä tasoittelin jo muutaman päivän ennen aloitusta, joten vahva usko on, että osa on oikeaa läskiä noista lähteneistä.


      • alkuperäinen kirjoittaja
        onpas kirjoitti:

        Joo ei mahdu minun kaaliin, miten tulisi toimeen 800 kcal:lla.
        Jonain yksittäisenä päivänä silloin tällöin tuo saattaa onnistua, mutta viimeistään toisena päivänä lähtee taju.

        Henk. koht. olen vähentänyt noin 1800 kcal:iin ja sekin tuntuu vähälle ja pyörryttää jatkuvasti. Kuitenkin ensimmäinen viikko kuuria on nyt takana ja 2,3 kg lähtenyt tässä vaiheessa. Nesteitä tasoittelin jo muutaman päivän ennen aloitusta, joten vahva usko on, että osa on oikeaa läskiä noista lähteneistä.

        aamupalan (pari leipää)
        päivällä (yleensä keittoa)
        sit iltapalan (pari leipää)

        lisäks paljon kahvia. Mun ei ole nälkä joten ei tule syötyäkään. Paino ei kuitenkaan putoo?????
        Lenkillä käyn (1h kävelyä)noin 4-5 kertaa viikossa. Pudotettavaa olis kuitenkin paljon. Mitat nyt 172/84


      • alkuperäinen kirjottaja
        onpas kirjoitti:

        Joo ei mahdu minun kaaliin, miten tulisi toimeen 800 kcal:lla.
        Jonain yksittäisenä päivänä silloin tällöin tuo saattaa onnistua, mutta viimeistään toisena päivänä lähtee taju.

        Henk. koht. olen vähentänyt noin 1800 kcal:iin ja sekin tuntuu vähälle ja pyörryttää jatkuvasti. Kuitenkin ensimmäinen viikko kuuria on nyt takana ja 2,3 kg lähtenyt tässä vaiheessa. Nesteitä tasoittelin jo muutaman päivän ennen aloitusta, joten vahva usko on, että osa on oikeaa läskiä noista lähteneistä.

        että kalori määrä on laskettu keventäjien sivuilla kun liityin siihen kerhoon


      • enemmän!
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        aamupalan (pari leipää)
        päivällä (yleensä keittoa)
        sit iltapalan (pari leipää)

        lisäks paljon kahvia. Mun ei ole nälkä joten ei tule syötyäkään. Paino ei kuitenkaan putoo?????
        Lenkillä käyn (1h kävelyä)noin 4-5 kertaa viikossa. Pudotettavaa olis kuitenkin paljon. Mitat nyt 172/84

        Ihmettelen kyllä miten kuvittelet saavasi tarvittavat ravintoaineet tuosta ruoasta. Tietääkseni 800kcal:n päiväannoksesta ei vaan ole oikeastaan mahdollista saada esim kaikkia tarvittavia vitamiineja hivenaineita.

        Muutenkin keitto ja leipä -ruokavalio kuulostaa aika yksipuoliselta. (Riippuen tietenkin hieman minkälaista keittoa tai muuta ruokaa päivällä syöt.) Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sinun pitäisi syödä hieman enemmän, ja ennen kaikkea terveellisemmin.


      • alkuperäinen kirjoittaja
        enemmän! kirjoitti:

        Ihmettelen kyllä miten kuvittelet saavasi tarvittavat ravintoaineet tuosta ruoasta. Tietääkseni 800kcal:n päiväannoksesta ei vaan ole oikeastaan mahdollista saada esim kaikkia tarvittavia vitamiineja hivenaineita.

        Muutenkin keitto ja leipä -ruokavalio kuulostaa aika yksipuoliselta. (Riippuen tietenkin hieman minkälaista keittoa tai muuta ruokaa päivällä syöt.) Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sinun pitäisi syödä hieman enemmän, ja ennen kaikkea terveellisemmin.

        että iltaisin mussutan kyllä jonkun verran hedelmiä ja vitamiinilisää otan purkista. Pointti oli kuitenkin että en laihdu. Ylensyömisestä se ei ainakaan johdu. Mut kun ei ole nälkä...miten silloin voi syödä enemmän? Eli olenko sääsöliekillä ja siks ei laihtumista tapahdu? Päinvastoin! Huomasin juuri kun kävin vaakalla että olen lihonut taas 2kg lisää:.....ei ymmärrä....!!!!


      • aktiiv
        alkuperäinen kirjottaja kirjoitti:

        että kalori määrä on laskettu keventäjien sivuilla kun liityin siihen kerhoon

        Kova on kyllä itsekuri jos pystyy tuollaista vetämään viikosta toiseen... Ja käsittää en voi miten tuossa voi paino nousta.

        Ensinnäkin eihän tuosta tule koko päivänä kuin noin 1,5 kg ruokaa ja jos vaikka vetää 2l nestettä päälle niin nyt on kyllä fysiikan teoriat taas koetuksella. Tuollaisella hyötysuhteella pitäisi päästä kyllä energia-alalle töihin.

        => en usko että tässä on koko totuus.


      • alkuperäinen kirjottaja
        aktiiv kirjoitti:

        Kova on kyllä itsekuri jos pystyy tuollaista vetämään viikosta toiseen... Ja käsittää en voi miten tuossa voi paino nousta.

        Ensinnäkin eihän tuosta tule koko päivänä kuin noin 1,5 kg ruokaa ja jos vaikka vetää 2l nestettä päälle niin nyt on kyllä fysiikan teoriat taas koetuksella. Tuollaisella hyötysuhteella pitäisi päästä kyllä energia-alalle töihin.

        => en usko että tässä on koko totuus.

        mun ei vaan ole nälkä. Yksinkertaista ja totta....näin ollut jo yli vuoden tilanne


      • aktiiv
        alkuperäinen kirjottaja kirjoitti:

        mun ei vaan ole nälkä. Yksinkertaista ja totta....näin ollut jo yli vuoden tilanne

        Ootko testannu jo kaikki mahdolliset variaatiot kikkavitosista?

        Shokkia peliin, eli tumppaamalla tumppaa tripla-annoksen ruokaa ja polttaa sen hirveellä liikunnalla pois. 3 tunnin kävely on esmes aika hyvä.

        Tai sitte sitä ketoosihommaa mikä pakottaa kropan tekemään korvaavat hiilarit, elikkäs käytännössä ihan nollalla hiilihydraatteja pari päivää... korkeintaan 20g päivässä.... Tai eipä tuolla ruokavaliolla taida tullakaan semmosta määrää....

        Mielenkiintoista kyllä tuo kalorimäärä edelleen, en voi käsittää, eihän sitä keittoakaan saa vetää kuin 3 lusikallista.

        Itse en ole vielä keksinyt ruokaa, jolla voi jäädä alle 500 kalorin kerralla... ehkä olen vain liian typerä. Johan hernekeitto sinappeineen mene 500 kcal asti....


      • alkuperäinen kirjoittaja
        aktiiv kirjoitti:

        Ootko testannu jo kaikki mahdolliset variaatiot kikkavitosista?

        Shokkia peliin, eli tumppaamalla tumppaa tripla-annoksen ruokaa ja polttaa sen hirveellä liikunnalla pois. 3 tunnin kävely on esmes aika hyvä.

        Tai sitte sitä ketoosihommaa mikä pakottaa kropan tekemään korvaavat hiilarit, elikkäs käytännössä ihan nollalla hiilihydraatteja pari päivää... korkeintaan 20g päivässä.... Tai eipä tuolla ruokavaliolla taida tullakaan semmosta määrää....

        Mielenkiintoista kyllä tuo kalorimäärä edelleen, en voi käsittää, eihän sitä keittoakaan saa vetää kuin 3 lusikallista.

        Itse en ole vielä keksinyt ruokaa, jolla voi jäädä alle 500 kalorin kerralla... ehkä olen vain liian typerä. Johan hernekeitto sinappeineen mene 500 kcal asti....

        siinä etten pysty syömään enempää....ei tee edes mieli. Toi liikunta juttu vois olla sellanen et kokeilen sitä.....


      • Anonyymi
        päivän menu kirjoitti:

        esim aamupala klo 7.00
        puuroa 530kj
        Appelssiini mehu 252kJ


        esim lounas klo 11.30
        makaroonilaatikko 1406kJ
        rasvaton maito 238kJ
        salaatti 87kJ

        klo 14 maitokahvi 36kJ

        klo 16 välipala omena(150g) 258kJ

        klo 17.30 päivällinen
        tomaatti keitto 5dl 1300kJ
        ruisleipä (ei levitettä) 2puolikasta 498kJ


        klo 20.30 rasvaton jogurtti 200g 340kJ
        hedelmä mehu 238kJ


        YHTEENSÄ 5183kj = n. 1220kcal

        Tämä on mielestäni vielä aika kevyttä niin että todellakin ihmetyttää miten joku voi syödä vain 600-800kcal joka on siis n. 2500-3400kj

        Tarkastappa energiajakauma ruoassasi.

        Liikaa sokeria liian vähän rasvaa.


    • liekittäjä

      Jos kroppa menee säästöliekille, se ei kuluta mitään, eikä silloin myöskään laihdu.

      Päivittäinen vaje normaalikalorimäärästä saisi olla vain n. 500 kaloria. Eli jos painosi puolesta normaalitilanteessa kulutat 2000 kaloria, niin laihduttamalla sinun pitäisi siis syödä päivässä vähintään 1500 kalorin edestä.

      Ja tuolla 1500:lla pystyy syömään terveellisesti niin, että saa kaikki tarvitsemansa vitamiinit ja muut hömppäaineet. :)

      Itse pidän kerran viikossa pienen mässypäivän, jolloin saan taas aineenvaihduntani jylläämään. Ja laihdutus jatkuu taas helpommin.

      • Anonyymi

        Joo, auswitsissäkin vangit menivät säästöliekille eivätkä laihtuneet... Höpö höpö... Aina laihtuu jos syö vähemmän kuin kuluttaa. Aloittaja jättää mainitsematta että syö öisin pimeässä jäätelöpaketin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, auswitsissäkin vangit menivät säästöliekille eivätkä laihtuneet... Höpö höpö... Aina laihtuu jos syö vähemmän kuin kuluttaa. Aloittaja jättää mainitsematta että syö öisin pimeässä jäätelöpaketin.

        kirjoitat 15 vuotta vanhaa aloitukseen.Et voi tietää mitä 15 vuodessa on tapahtunut ihmiselle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe