nimiä? mitä niitä on?
esim: kalsarikänni mitä se tarkoittaa entä tuppihumala?
humalan ja
15
1015
Vastaukset
- olalla
tarkoittaa, että naisen perse on sun olkapään päällä ;))..
- Kolli_Kellinen
Kalsarikännit tarkoitta sitä että dokataan himassa aamusta saakka koko päivä (pelkät kalsarit jalassa) eikä mennä mihinkään. Tuppihumala-nimitystä en ole koskaan kuullutkaan.
Muita känninimityksiä mm: nakit silmillä, perseet olalla, pelti kiinni, tossut vinossa, soosissa, lärvissä, tutkalla, tuubassa, känässä, flänässä, jurrissa, hönössä, hutikassa, pieruissa, tillintallin & umpitunnelissa.Mä oon ollut joskus melkoisessa tuiterissa, seilissä ja laitamyötäisessä, siis noiden Kollin mainitsemien lisäksi.
Richartti kirjoitti:
Mä oon ollut joskus melkoisessa tuiterissa, seilissä ja laitamyötäisessä, siis noiden Kollin mainitsemien lisäksi.
..kauheen änkyräkännin jälkeen on kova kanuuna.
- voi olla
Richartti kirjoitti:
..kauheen änkyräkännin jälkeen on kova kanuuna.
"kännissä ku peikko" tai "avaruuskännissä"
- kuultu
voi olla kirjoitti:
"kännissä ku peikko" tai "avaruuskännissä"
"Fiddu me oltiin naamat!"
- scale
kuultu kirjoitti:
voivat olla elluna päissään tai päissään kuin ellun kana.
- scale
kuultu kirjoitti:
kyllä näitä piisaa.
- tämmösen
kaveri juo sukkahousukännit ;) kuulemma naisten vastine kalsarikännille.
- liskotkin
loikkii!
..ja kännissä kuin käki ja sikahumalassa. - vaan..)
maistissa..ja kaljoissaan sekä ottanut.
- ja..
päissään
- pökö
Nää tuli lisäks mieleen; juubassa ja hönössä. Krapulalle höm, rapis ja veto pois..
- Timanttia`´
jos on hävittäny kenkänsä :)
- Anonyymi00013
Siivussa, jos känni on vaan 1,5 promillen luokkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693090Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."321974Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2761565Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1001533Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2601196Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261098Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin791066Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201054En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711030- 981013