nimiä? mitä niitä on?
esim: kalsarikänni mitä se tarkoittaa entä tuppihumala?
humalan ja
15
1001
Vastaukset
- olalla
tarkoittaa, että naisen perse on sun olkapään päällä ;))..
- Kolli_Kellinen
Kalsarikännit tarkoitta sitä että dokataan himassa aamusta saakka koko päivä (pelkät kalsarit jalassa) eikä mennä mihinkään. Tuppihumala-nimitystä en ole koskaan kuullutkaan.
Muita känninimityksiä mm: nakit silmillä, perseet olalla, pelti kiinni, tossut vinossa, soosissa, lärvissä, tutkalla, tuubassa, känässä, flänässä, jurrissa, hönössä, hutikassa, pieruissa, tillintallin & umpitunnelissa.Mä oon ollut joskus melkoisessa tuiterissa, seilissä ja laitamyötäisessä, siis noiden Kollin mainitsemien lisäksi.
Richartti kirjoitti:
Mä oon ollut joskus melkoisessa tuiterissa, seilissä ja laitamyötäisessä, siis noiden Kollin mainitsemien lisäksi.
..kauheen änkyräkännin jälkeen on kova kanuuna.
- voi olla
Richartti kirjoitti:
..kauheen änkyräkännin jälkeen on kova kanuuna.
"kännissä ku peikko" tai "avaruuskännissä"
- kuultu
voi olla kirjoitti:
"kännissä ku peikko" tai "avaruuskännissä"
"Fiddu me oltiin naamat!"
- scale
kuultu kirjoitti:
voivat olla elluna päissään tai päissään kuin ellun kana.
- scale
kuultu kirjoitti:
kyllä näitä piisaa.
- tämmösen
kaveri juo sukkahousukännit ;) kuulemma naisten vastine kalsarikännille.
- liskotkin
loikkii!
..ja kännissä kuin käki ja sikahumalassa. - vaan..)
maistissa..ja kaljoissaan sekä ottanut.
- ja..
päissään
- pökö
Nää tuli lisäks mieleen; juubassa ja hönössä. Krapulalle höm, rapis ja veto pois..
- Timanttia`´
jos on hävittäny kenkänsä :)
- Anonyymi00013
Siivussa, jos känni on vaan 1,5 promillen luokkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249