Jehovan todistajilla paalu

EGW:n haudalla samoin

Antavatkohan adventistit kultamitallin myös nykyiselle paaville. Edelliselle Paavi Johannes Paavalille adventtikirkko myönsi korkeimman mitallinsa eli adventtikirkon arvostetuimman kultaisen mitallin.

Mitä mömmöä adventistit nauttivat?

19

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuri spektaakkeli

Hautasivatko jehovat Ellen G Whiten.

• olette sitten

typerästi käyttäytyviä keskenkasvuisia räksyttäjiä. Kasvakaa aikuisiksi!

• risti hukassa
        olette sitten kirjoitti:

typerästi käyttäytyviä keskenkasvuisia räksyttäjiä. Kasvakaa aikuisiksi!

Miten adventistit selittävät sen että Whiten haudalla on auringon Jumalan palvonnassa käytetty ja vapamuurarien risti?    

• edessä?
        risti hukassa kirjoitti:

Miten adventistit selittävät sen että Whiten haudalla on auringon Jumalan palvonnassa käytetty ja vapamuurarien risti?    

Sieltä muinaisuudesta tulee sanonta; suuri
        metsästäjä, kuten Nimrood. Nimrood perusti
        Auringon päivän pyhitys uskonnon, joka elää vielä mahtavaa nousukauttaan. Nimrood Jätti
        omilleen ristin sympoolin ja tämä Sympooli on
        vieläkin erittäin kunnioitettu sympooli. Nykyään
        tämä sympooli on otettu Kristillisyyden otto-lapseksi. Nimroot mahtava ihmissielujen metsästäjä elää vieläkin voitokkaana Kristittyjen joukossa. Nimroodin risti on
        hautausmaiden koristeena vieläkin. Nimrood elää

• löytyy
        edessä? kirjoitti:

Auringon päivän pyhitys uskonnon, joka elää vielä mahtavaa nousukauttaan. Nimrood Jätti
        tämä sympooli on otettu Kristillisyyden otto-lapseksi. Nimroot mahtava ihmissielujen metsästäjä elää vieläkin voitokkaana Kristittyjen joukossa. Nimroodin risti on

11. Katsokaa, kuinka suurilla kirjaimilla minä omakätisesti teille kirjoitan!
        12. Kaikki, jotka pyrkivät lihassa olemaan mieliksi, ne pakottavat teitä ympärileikkauttamaan itsenne vain siksi, ettei heitä Kristuksen RISTIN tähden vainottaisi.
        13. Eiväthän nekään, jotka ympärileikkauttavat itsensä, itse noudata lakia, vaan he tahtovat teitä ympärileikkauttamaan itsenne saadakseen kerskata teidän lihastanne.
        14. Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen RISTISTÄ, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!

• Raamatusta
        edessä? kirjoitti:

Raamatun ennustuksen mukaan kaikki eivät tule uskomaan Jeesuksen kuoleman, RISTIN, sanomaan.

1. Kor. 1:18: – Sillä sana RISTISTÄ on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

Matt. 16:24: – Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon RISTINSÄ ja seuratkoon minua. (Luuk 9:23: "...ottakoon joka päivä RISTINSÄ")

• puhu soopaa

Adventtikirkko ei ole antanut mitään mitalia paaville. B.B. Beach antoi omasta päätöksestään mitalia muistuttavan muistolaatan, jossa on kuvattuna Jeesuksen paluu. Ei se ole mikään "arvostetuin kultainen mitali". Puhutte taas ihan potaskaa.

Ja mikä "paalu"? Ei siellä mitään paalua ole. Hautakivi siellä on. Sellainen, joka on aika tyypillinen 1800-luvun amerikkalaisella hautausmaalla kirkkokunnasta riippumatta.

Itse olet mömmöä tainnut nauttia.

• liian kallis sinulle

Adventistipastori B.B. Beach arvostetuimman adventtikirkon kultamitalin antaja edelleenkin SDA jäsen.

• voi sinua raukkaa
        liian kallis sinulle kirjoitti:

Adventistipastori B.B. Beach arvostetuimman adventtikirkon kultamitalin antaja edelleenkin SDA jäsen.

Todista että se on B.B. Beachin oma päätös adventtikirkon kultamitalin antamisesta paaville.

• koska
        voi sinua raukkaa kirjoitti:

Todista että se on B.B. Beachin oma päätös adventtikirkon kultamitalin antamisesta paaville.

B.B. Beach itse sanoo, että se oli hänen oma päätöksensä.

• Ellun.....

Ellun hautaamisen aikaanhan jehut ja advarit olivat vielä samaa lafkaa.

• eivät ole

koskaan olleet samaa lafkaa. Puhut palturia, taas kerran.

Jevohan todistajat sen enempää kuin russellilaiset EIVÄT OLE KOSKAAN OLLEET OSA SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN ADVENTISTEJA TAI PÄINVASTOIN!

• Näinhän enneunessani juuri tuon kaltaista - erehtymättömät kovan moraalin esiintuojat vetävät aina yhtä köyttä. Tuleehan väärä profeetta ostamaan kovan suosionsa nimenomaan kovan lain varjolla.

Jehovalaiset ja myöhempien aikojen pyhät eivät katso karsaasti hekään tiukkapipoisuutta.

Laki tosin on itsessään hyvä, mutta sitä on kaikkina aikoina käytetty itsekkään hallinnoimisen aseena.

• Anti-kristus(?)=

Ja koko Kristikunta otti hänet pelastajanaan vastaan. Hän sanoi kansalle kaikki on luvallista. Voit tehdä mitä pahaa hyvänsä, mutta
        muista kiinijoutuminen on syntiä.

• Anti-kristus(?)= kirjoitti:

Ja koko Kristikunta otti hänet pelastajanaan vastaan. Hän sanoi kansalle kaikki on luvallista. Voit tehdä mitä pahaa hyvänsä, mutta
        muista kiinijoutuminen on syntiä.

Luulen kuitenkin, että verrattoman tien kulkijat tuntevat verrattomasti enemmän tuskaa maailman puolesta kuin lainvaatijat.

• Sen näkee siitä
        AnttiVKantola kirjoitti:

Luulen kuitenkin, että verrattoman tien kulkijat tuntevat verrattomasti enemmän tuskaa maailman puolesta kuin lainvaatijat.

hengestä, missä kirjoitat. Syyttäjän viestejä lähettelet ja toisia tuomitset. Käskikö Jeesun sinun pilkata niitä vilpittömästi Jeesuksen vereen turvaavia uskovia jotka satuvat olemaan adventisteja nimeltään? Sama on Jumala ja sama on tavoite ja välimies Jeesus.

Adventistit tunnetaan, ei ainoastaan suomessa, vaan maailmanlaajuisesti kristinuskovina. Ja protenstanttinen kristillinen adventtikirkko tekee myöskin maailmanlaajuisesti lähetystyötä.

Heillä on muutamia eroavaisuuksia opinkysymyksissä, kuten kaikilla lahkoilla ja eriseuroilla, mutta heidän Kristuskekeistä ja ainoastaan armosta pelastumis opetusta ei voida kieltää.

Voi tuntua oudosta tiukkapipoiselta touhulta, niinkuin aiemmin körttiusko oli, mutta heidän uskoaan Kristukseen ei voi kieltää ja sehän juuri ratkaisee, eikä mikään muu.

• Etkö ole töissä?
        AnttiVKantola kirjoitti:

Kyllä normaali ihminen nukkuu öisin!

• Etkö ole töissä? kirjoitti:

Kyllä normaali ihminen nukkuu öisin!

Normaali lainkiivailija tutkii juutalaista lakia yöt:

Joosua 1:8 Pidä tämän lainkirjan sanat aina huulillasi. Tutki lakia päivin ja öin, niin pystyt tarkoin noudattamaan kaikkea, mitä siihen on kirjoitettu. Silloin sinä menestyt ja onnistut kaikissa toimissasi. [5. Moos. 17:19; Ps. 1:2, 119:97]

Normaali uskova rukoilee yöt:

1. Moos 18:32 Mutta Abraham sanoi: "Älä suutu, Herra, vaikka puhun vielä tämän kerran. Entä jos sieltä löytyy kymmenen?" Herra sanoi: "Niiden kymmenen takia jätän sen hävittämättä." [Jer. 5:1

antti

• ituja ja porkkanaa?

Kyllä tosi fundamentin adventistin tuntee kaukaa jo...joka on "normaalilihassa" lipsuu ja on liberaali?!

Eikö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      176
      1219
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      557
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe