Halutaan siirtää Elixia Jokivarsi (turku) jäsenyys touko-heinäkuuksi

elixialainen

Hei!

Oletko harkinnut liittymistä kuntokeskukseen, tai oletko kenties käynyt muutaman kerran käynyt, mutta et ole hankkinut pysyvämpää jäsenyyttä? Nyt sinulla olisi mainio tilaisuus kesän ajan käydä Turussa aurajoenjoen varrella sijaitsevassa Elixia kuntotalossa 3 kuukauden ajan touko-heinäkuussa.

Itse olen tänä aikana kesätyössä toisella paikkakunnalla, joten en voi käyttää jäsenyyttäni. Elixialla on viihtyisät ja suuret tilat relax-saunaosastoineen. Voit tutustua Elixian sivuihin tarkemmin sen omilta sivuilta: www.elixia.fi

Kuukausi maksu on minulta 60€, mutta voin tulla vastaan niin, että maksaisit vain 55€ kuukaudessa. Kuukausen aikana kuntotalossa saa käydä rajattomasti, niin paljon kuin vain ehtii.

Jos kiinnostuit laitahan minulle sähköpostia niin pääsen laittamaan paperit kuntoon Elixiassa niin, että voi alkaa siellä käymään heti toukokuun alusta ja nauttimaan kuntoilun iloista. Jutellaan sähköpostissa tarkemmin. :)

Otathan nopeasti yhteyttä sähköpostiini: [email protected]

6

1475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EmKallio

voiko tuota korttia käyttää Helsingin Elixiassa...jos, niin olisin kiinnostunut vuokraamaan kortin!

• elixialainen

Mitä olen lukenut muita keskusteluja jäsenyyden vuokraamisesta niin jäsenyyttä voi mielestäni käyttää myös muissa elixia keskuksissa. Tarkistan asian.

• elixialainen
        elixialainen kirjoitti:

Mitä olen lukenut muita keskusteluja jäsenyyden vuokraamisesta niin jäsenyyttä voi mielestäni käyttää myös muissa elixia keskuksissa. Tarkistan asian.

EmKallio: laitatko minulle jonkin sähköpostiviestin, niin vastaan sinulle suoraan kun saan elixialta luultavimmin huomen aamulla vastauksen. :)

t. Erika

• elixialainen

Hei! Sain vastauksen elixialta. Jäsenyyden väliaikainen siirto onnistuu myös helsingin salille. Ota minuun yhteyttä sähköpostitse niin kerron tarkemmin.

t. Erika

• EmKallio
        elixialainen kirjoitti:

Hei! Sain vastauksen elixialta. Jäsenyyden väliaikainen siirto onnistuu myös helsingin salille. Ota minuun yhteyttä sähköpostitse niin kerron tarkemmin.

t. Erika

Moi!

Laitoin eilen illalla viestiä osoitteeseen [email protected]... tuliko perille?

Mutta mut saa kiinni osoitteesta [email protected]

-Emilia

• elixialainen
        EmKallio kirjoitti:

Moi!

Laitoin eilen illalla viestiä osoitteeseen [email protected]... tuliko perille?

Mutta mut saa kiinni osoitteesta [email protected]

-Emilia

kortin vuokralainen on jo löytynyt viestin voi poistaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe