Kiehnäämistä

IngallsinLaura

Tuolla edellä eräälle oli jotenkin kamalan kova pala se, kun sanoin että minun täytyy suhteen alussa tieten tahtoen opetella fyysistä hellyyttä ja käsikädessä kävelyä.

Mitenkä on, kuinka tärkeää sellaiset hipaisut, sipaisut, halailut ja käsikynkät teille ovat?

Ja miten mahtaa käydä, jos tällaiset "tarpeet" eivät käy yksiin suhteessa, opetteletko toisen tavoille, totutteletteko yhdessä vai onko se moro?

Entäs ymmärrys, jos toinen ei välttämättä ainakaan alkuun ole varsinaisesti kyljessä kiehnäävää tyyppiä?

24

5380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -k32v-

kyllähä sitä voi kompuroida vaikka minkälaisis trapetsiasennois ;D

sillee mikä tuntuis hyvälle. vaiks sitte käsikynkkää (arvokkaasti) taiks käsikädes heilutellen meneen.

halailut ja muut samontien.

et sillee kun tuntuis molemmista hyvälle :D tää ainaka pahemmi häiriintyis.. vaikee äkkii kuvitella mistään. no ehkä joku hillitön imutus keskellä manskuu sporakiskoilla päällekäin maaten vois olla vähä semmone, et okeiii mietitääs uudellee ;) yhdessä opetteluu, molempie puolelta.

mut joillaki on se oma lähituntuma vai mikskä sitä sit sanois, sellane, et vaatinee vähä aikaa, et tottuu et joku siinä tuntumassa pyörii.

?

• -Jartsa-

Meni vähän ohi. Miksi spontaani hellyydenosoitus on sulle niin vaikeaa? Tai ainakin tästä kirjoituksesta saa sen kuvan. Minä kun ymmärsin että naiset just tykkää siitä, kun mies tulee suukottelemaan, hivelemään ja halaamaan ilman "käskyä" ja "sopimuksia"

• IngallsinLaura

Kun on jonkin aikaa ollut issekseen, niin ei sitä noin vain osata olla spontaaneja :)

Mun oman tilani rajojen sisäpuolelle tullaan hitaasti, kokeillen, mutta kyllä se määrätietoisuus joskus palkitaan.

Mitään julkisissa paikoissa intohimoisesti imuttelevaa ja kaulaillen kävelevää ihmistä minusta tuskin koskaan tulee. Vaikka en minä mitään ala vannoa...

Sillä, mistä tykkää ei välttämättä ole tekemistä sen kanssa miten itse toimii.

• Hard_Talk

"Mitenkä on, kuinka tärkeää sellaiset hipaisut, sipaisut, halailut ja käsikynkät teille ovat?"

Silloin ne on olennaista kun ne ovat molemmille olennasia muutoinhan se on jotain ihan muuta... peliä. En mä ainakaan halua et nainen alkaisi muo sipaisuttelee tai muutoinkaan kiehnäämään jostain miellyttämisen tarpeesta... Oikeastaan aika vasten mielinen toi pelkkä ajatuskin...

• jatkuvasti =)

Eli on tärkeetä eikä suhdetta pääse syntymään jos ei halailla.

Eikä ole ymmärrystä jos siis suhdetta aattelit.

• ongelma...

vanhanpiian kouluttaminen on aina mielenkiintoista :)

• Tomaatti=

"Mä näytän omani kahden päivän päästä, jos sä näytät omasi"

Hei, hellyyttä se vaan on ja se ei katso aikaa eikä paikkaa. Tai tietty jos sulla on traumoja lapsuudesta tai teinivaiheesta. Kotona oltiin kylmiä, koskeminen oli tabu, paha asia, tai jos pojat ahdisteli sua koulussa ja sen takia sun täytyy tietää nykyään tasan tarkkaan milloin mies aikoo/haluaa lähestyä sua hellimis mielessä.

• IngallsinLaura

Meillä kyllä perheessä halaillaan erittäin ahkerasti, eikä kyse ole siitä.

Jos olisin mies, olisiko suhtautuminen yhtä kummastelevaa?

No, kukaan kumppaneistani ei ole valittanut, itse asiassa aikalailla tässä asiassa samanlaisia miehiä olen löytänyt. Viimeisin eksä valitti asiasta riidan yhteydessä, mutta perui puheensa myöhemmin.

Vaikka en tiedä, ehkä tämä kaikki johtuu siitä kun pojat heittivät mua takiaisilla ja kävyillä kun käveltiin samaa matkaa Koskelan ala-asteelle... :D

• Haba*

Mulla oli nainen, joka motkotti siitä, kun en jaksanut aina kaupungilla ollessamme kävellä käsikädessä, tai pussata ja halailla jossain yleisellä paikalla, puistonpenkillä..jne

Sain kuulla sitä "häpeetkö sä mua", "etkö sä rakasta mua" läppää. Olinkin sitten taas kotioloissa taas aloitteellisempi osapuoli.

• katsos...

sellainen näyttelypuudeli... ;)

• Haba*
        katsos... kirjoitti:

sellainen näyttelypuudeli... ;)

Niin mä veikkaan myös. Naisen piti esittää "tämä on mun, siihen ette koske, me seurustellaan" :)

• IngallsinLaura
        Haba* kirjoitti:

Niin mä veikkaan myös. Naisen piti esittää "tämä on mun, siihen ette koske, me seurustellaan" :)

kun ei ole mitään tarvetta julistaa mitään tuntemattomille. Ja pääasiassa sitä ne julkiset hellyydenosoitukset mun mielestäni ovat.

• Hoss68
        IngallsinLaura kirjoitti:

kun ei ole mitään tarvetta julistaa mitään tuntemattomille. Ja pääasiassa sitä ne julkiset hellyydenosoitukset mun mielestäni ovat.

Kyllä minä ainakin osoitan noi hellyydenosoitukset toiselle enkä suinkaan kenellekkään muulle.

Silloin kun mielessään tuntee et nyt olis pusun paikka tai jonkun muun hellyydenosoituksen niin ei se kato aikaa eikä paikkaa missä se tehdään.

• IngallsinLaura kirjoitti:

Kaikki hellyydenosoitukset on sille toiselle. Kun haluu hellii koko ajan niin välillä se vaan tapahtuu julkisis tilois =)

Kyl sua näköjään on ritsalla ammuttu ihan liikaa pienenä =)

• vili

parisuhteeseen läheisyys kuuluu. en ole tosin ikinä diggaillu käsi kädessä kävelyä tai muitakaan hellyyden osoituksia ulkosalla...silloin sellainen kiehnääminen ottaa pannuun.

• Hoss68

Ovat kyllä erittäin tärkeitä juttuja enkä tiedä kuinka voisin olla ilman niitä ?

Käsikädessä kävely ei ole välttämätöntä mut fyysinen hellyys niin ilman sitä ei tule mitään.

No jos toinen on sellainen et hän ei sellaisista pidä niin eiköhän niitä vois yhdessä totutella ja katsoa mihin se johtaa, toisen tavoille opetteleminen saattas olla vaikea paikka mut yrittäisin kuitenkin.

Kaikki tälläiset asiat hoituu kuitenkin yhteispelillä ja totuttelemisella molempien tapoihin, sitähän tuo parisuhde käytännössä on joten kannattaa sunkin alkaa opetteleen :)
      Et huomaakkaan kuinka kivaa se on kun vieressä on sellainen joka siitä pitää :))

• Emmanuele

Jos mies ei pysty läheisyyteen niin emmä sitä kauaa katsele.

• Niin tai näin

Ymmärrykseen päästään jos toinen ei karkuun juokse tai täysin vaivaudu kun otan kadulla kädestä kiinni tai annan halauksen hyvästiksi. Menoihin tietenkin lähettäisiin aina jalan, niin aikaisin (jos saisin päättää), että voidaan käsikynkässä maleksia ja talvella hytistä toisia vasten. Kotioloissa vaatisin vastapuolelta sitä oma-aloitteisuutta kiehnäämisessä. Ymmärrys olisi hakusessa jos toinen ei osoita alussa minkäänlaista kiehnäämistä.

• isohätä###

Poikaystävä: "Nussitaanko, mun tekee mieli"

Laura: "Ei missään nimessä, kehtaatkin kysellä tuollaisia. Tehdään sellainen sopimus, että yliyliylihuomenna ja kello 18:00. Jos sulle ei silloin sovi, niin ei mahda mitään"

• Tyttis79

mun miehet on aina olleet samanlaisia paijaajia ja helliä tyyppejä kuin mäkin. Kai se on se ku valitsee itse miesystävänsä *daa :) *.

• kewi

hellyys ja hellittely oikeinkin mukavaa,,

käsikädessä julkisil paikoil ja halailu ei tuosta miulle ainakaan ongelmaa..
      muut saattaa katella pitempään, "katteellisina "...

kotiolois...jaa,,, empäs kerrokkaan...

• tässä nyt sit ns. julkista pelleilyä vai kahdenkeskistä kiehnäämistä?? Kahdenkeskisessä mulla ei oo mitään ongelmia mut auta armias kun pitäis kävellä vaik käsikädessä kaupungilla, vittu silloin tulee jotenkin niin etova ja vastenmielinen olo et ottaisin melkein ennemmin halon perseeseen kuin käden käteen.

Se ei vaan oo mun mielestä aikuisten juttu ja on aina jonkun sortin 'näyttämistä' ja helvetin typerää brassailua muille. Kattokaa nyt kaikki kuinka vitun typeriltä me aikuiset ihmisen nöytetään käsikädessä tai käsi toisen perseellä, hih hih, me mennään kohta nussiin, hih hih, meilläpäs molemmilla on joku, hih hih...

• IngallsinLaura

Kiitos vastauksista! Täytyy sanoa, että olen hienoisen yllättynyt siitä, kuinka tärkeää kiehnääminen on, varsinkin teille miehille.

Ehkä se on sitten niinkin, että vakka kantensa valitsee ja että nämä asiat loksahtavat luonnostaan kompromissiin, jos suhde muutoin on jatkuakseen.

• mr.bondi

osoittelen vaimolle hellyyttä mielelläni julkisestikkin, sillä ei ole mitään tekemistä onko paikalla muita, enkä tee sitä sen takia että paikalla on muita. Vaan...sen takia että tykkään osoittaa huomiota vaimolleni ja osoittaa että rakastan häntä. Sen takia olenkin aina hänen kimpussaan että rakastan häntä niin maan vietävästi! =)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2559
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1572
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1473
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1194
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26