Hei.
Olis tarvista ostaa pyörä ja mielellään heti kerralla laadukas. Vaatimuksiani alla:
* Maksimihinta n. 600 euroa
* Laadukas
* Mahd. kevyt kevyt polkea
* Ei "pappa malli" eikä kilpapyörä
* Täytyy olla tavarateline ja valot (mielellään napadynamo). Ei tarvi iskareita yms.
* Kestävä
Olen päätymässä Tunturi T310 pyörään, joka kuuluu ns. trekking kategoriaan.
Millaisia kokemuksia teillä on tunturi T310:sta? Kannattaisiko ostaa ennemmin joltakulta toiselta valmistajalta vastaavan kategorian pyörä? miksi? Mikä?
Runsaasti vastauksia, kiitos. Kyseessä kuitenkin kohtuullisen arvokas hankinta...
Tunturi T310
4
4171
Vastaukset
- omenaton
..taidan varmaan liian myöhään tästä aiheesta kirjoitella, saattanet jo olla ostanut ko. pyörän.
Mutta jatkan silti. Eli ostin tuossa muutama kuukausi sitten itselleni T310 Tunturin, tosin viime vuoden mallia, niin sain hieman halvemmalla. =) (ei kuulemma eronnut tämän vuoden mallista paljoa, uudessa mallissa ainakin napadynamollinen valo)
Tähän asti olen ollut ihan tyytyväinen ko. pyörään.
Että hyvin voisin suositella muillekin.
Hyvän ohuet renkaat, niin pääsee lujempaa.
En oikein tiedä/löydä vielä mitään moitittavaa.
Toivottavasti olet tyytyväinen itsekin päätymääsi pyörämalliin. - omenaton
Eli tosiaan, löysin sittenkin yhden vian ko. pyörästä.
Omassani ei ainakaan nuo vaihteet aina pelitä kunnolla.
Esimerkiksi vaihtaessani vaihteelta 5 -> 4, pomppaa ketjut ensi vaihteelle 3 ja sen jälkeen vasta 4, niin kuin pitäisikin.
Eli säädöissä ollut alunalkaen vikaa, yritetty on säätää, vaihteistossa jotain pientä häikkää sitten. - Anonyymi
Hei Pyöräilijä-76!
Minulla on sekä Tunturi T310, että Tunturi Park Cafe, jossa on Shimanon kitkaton dynamo etupyöräsä.
Tähän ei voi laittaa kuvia, mutta jos laitat Email-osoitteesi, niin saat myös kuvia molemmista Tuntureista -OK?
yt. Pauli Salminen / 0505293170 / Soita - OK? - Anonyymi
Vain 15 vuotta meni välissä... vieläköhän on pyörä kovassa käytössä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664251
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺614057Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363522Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163063Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342759En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142552Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102244IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm131357Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1551240- 801026