Hei.
Olis tarvista ostaa pyörä ja mielellään heti kerralla laadukas. Vaatimuksiani alla:
* Maksimihinta n. 600 euroa
* Laadukas
* Mahd. kevyt kevyt polkea
* Ei "pappa malli" eikä kilpapyörä
* Täytyy olla tavarateline ja valot (mielellään napadynamo). Ei tarvi iskareita yms.
* Kestävä
Olen päätymässä Tunturi T310 pyörään, joka kuuluu ns. trekking kategoriaan.
Millaisia kokemuksia teillä on tunturi T310:sta? Kannattaisiko ostaa ennemmin joltakulta toiselta valmistajalta vastaavan kategorian pyörä? miksi? Mikä?
Runsaasti vastauksia, kiitos. Kyseessä kuitenkin kohtuullisen arvokas hankinta...
Tunturi T310
4
4347
Vastaukset
- omenaton
..taidan varmaan liian myöhään tästä aiheesta kirjoitella, saattanet jo olla ostanut ko. pyörän.
Mutta jatkan silti. Eli ostin tuossa muutama kuukausi sitten itselleni T310 Tunturin, tosin viime vuoden mallia, niin sain hieman halvemmalla. =) (ei kuulemma eronnut tämän vuoden mallista paljoa, uudessa mallissa ainakin napadynamollinen valo)
Tähän asti olen ollut ihan tyytyväinen ko. pyörään.
Että hyvin voisin suositella muillekin.
Hyvän ohuet renkaat, niin pääsee lujempaa.
En oikein tiedä/löydä vielä mitään moitittavaa.
Toivottavasti olet tyytyväinen itsekin päätymääsi pyörämalliin. - omenaton
Eli tosiaan, löysin sittenkin yhden vian ko. pyörästä.
Omassani ei ainakaan nuo vaihteet aina pelitä kunnolla.
Esimerkiksi vaihtaessani vaihteelta 5 -> 4, pomppaa ketjut ensi vaihteelle 3 ja sen jälkeen vasta 4, niin kuin pitäisikin.
Eli säädöissä ollut alunalkaen vikaa, yritetty on säätää, vaihteistossa jotain pientä häikkää sitten. - Anonyymi
Hei Pyöräilijä-76!
Minulla on sekä Tunturi T310, että Tunturi Park Cafe, jossa on Shimanon kitkaton dynamo etupyöräsä.
Tähän ei voi laittaa kuvia, mutta jos laitat Email-osoitteesi, niin saat myös kuvia molemmista Tuntureista -OK?
yt. Pauli Salminen / 0505293170 / Soita - OK? - Anonyymi
Vain 15 vuotta meni välissä... vieläköhän on pyörä kovassa käytössä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?303572- 963256
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim903121- 773078
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m672975Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862718- 352520
- 662416
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432265- 882042