Hei!
Olen tässä pikku hiljaa aloitellut painonpudotusta muutaman vuoden takaisiin lukemiin. Painoni on 95 kg, pituutta 186. Haluaisin päästä alle 80 kg:n, mieluiten n. 75 kg.
Hitaastihan sen pitää tapahtua ja itsekuria on oltava. Työni ja opiskeluideni puolesta minulla ei ole hirveästi mahdollisuuksia kuntoliikuntaan arkipäivisin, joten ainoaksi keinoksi jää syömisen vähentäminen.
Onko liioiteltua laihduttamista syödä ruisleipää pari palaa silloin kun tulee ihan selvä nälän tunne ja aloittaa aamu ananaspurkilla. Pari kertaa viikossa syön ihan oikean lounaan; ruokailutottumukset ovat aina olleet epäsäännölliset, niin ne olivat myös silloin kun ensimmäisen kerran laihduin 75 kiloon.
Eli summa summarum: ananaksella poistelen nestettä elimistöstä ja ruisleivällä täytän mahalaukkua kuiduilla ja samalla elimistö saa tasaisesti glukoosia. Vitamiinin ja kivennäisaineet hoidan multi-tabsilla.
Oikein inhottaa joskus katsoa itseään peilistä, kun siitä näkyy pulloposkinen tyyppi, jolla on pömppömaha. Alkoa en käytä, nikotiinipurukumia olen käyttänyt menestyksellä jo reilut puoli vuotta tupakoinnin lopettamisesta.
Ananaksen syönti
4
1005
Vastaukset
- kuivakivi
Olet nyt ihan metsässä ,tuon Ananas syönnin kanssa,ja se ei auta sinua palonkaan laihtumaan. Syö kunnon aamupala ja välipala ja kerran päivässä lämmin ateria.Sillä laihtuu ,millä lihoo.Ruisleivän syömisessä olen samaa mieltä,mutta saisit syödä ainakin kuusi viipaletta päivässä,eihän leivän päälle tarvii kuin sipaisu rasvaa.Kuituinen ruileipä pitää kylläisenä ,ja saat kuitua päivän tarpeen.Aineen vaihduntasi tuolla ruokavaliolla hidastuu,anna sille kyytiä.Jos et pääse lenkkipolulle,niin kaikki kotona tehty hyöty liikunta ajaa saman asian.Päivän aikana pikku askareista ,siivous ,tiskaus ym.autaa paljon ja siitä voi kertyä tunti hyöty liikuntaa huomaamatta.Siis sama kuin tekisit pitkän lenkin,paitsi raikas ulkoilma jää pois.
- Hyvä esimerkki
Hyvin kiteytetty: sillä se lähtee millä on tullut. Seuraamalla kulutustaan saa syödä ällistyttävän paljon, ja silti laihtuu!
- Mami38
Hei, tosiaan älä jätä syömistä! Sun pitää syödä proteiineja reilusti (ei rasvaista lihaa kuitenkaan), ota ananas ja raejuusto/rahka yhdistelmä vaikka leivän kanssa, ei yhtään liikaa. Ja leipää voi syödä tosiaan 4-6 palaa kunhan ei lataa sen päälle kaikkea rasvaista. Proteiinia saat myös hyvin broilerista ja kalkkunasta ja kananmunasta. Kasvikset kunniaan myös, itse olen laittanut pakastewokkivihanneksia, vähän tulista kastiketta päälle (mausteetkin kiihd. aineenvaihduntaa) ja niillä täyttyy ja on vähän kaloreita. Aamiainen on tärkeä, kuten myös lämmin ateria päivässä, älä jätä sitä pois! Yösyömiset voi unohtaa:(
Tsemppiä! t. 10kg myös tavoitteena (siis pois;) - A****
Terveellisesti pitää syödä, mutta minä kyllä vannon ananaksen nimeen! Olen elämäni aikana kokeillut aivan kaikkea ja ananas on auttanut minua pitämään painoni kurissa. Syön ison purkin joka päivä ja minulla se toimii, vaikka olisikin sitten vain nestettä mikä lähtee. Muista silti juoda runsaasti ja syödä riittävästi proteiinia ja muuta tarpeellista, mutta ananashan on terveellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017594Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855949Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1653525Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321967Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1911871Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191578- 361509
- 441474
- 221421
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan641394