Mercilon pillereistä kokemuksia!?

...

Niin eli siinähän se tulikin, voisitteko laittaa kokemuksia, niin hyviä kuin huonojakin. Aloitin juuri itse niiden syömisen ja olis kiva tietää mitä ihmiset on mieltä! Kiitos

15

7003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meni.78

Söin niitä varmaan vuoden verran ja olivat ihan ok, mutta sitten pahat kuukautiskivut tulivat takaisin. Vaihdoin Evra -ehkäisylaastariin ja siihen olen ollut ihan tyytyväinen.

• käyttäjä

Oon käyttänyt niitä jo noin puol vuotta ja hyvin on mennyt. Ei minkäänlaisia sivuoireita ja menkat on lyhentynyt ja täysin säännölliset. Se minulla olikin suurin ongelma ennen kun oli epäsäännöliset mutta eipä ole enää :) Suosittelen kyllä tuota merkkiä.

• 'oo'
        käyttäjä kirjoitti:

Oon käyttänyt niitä jo noin puol vuotta ja hyvin on mennyt. Ei minkäänlaisia sivuoireita ja menkat on lyhentynyt ja täysin säännölliset. Se minulla olikin suurin ongelma ennen kun oli epäsäännöliset mutta eipä ole enää :) Suosittelen kyllä tuota merkkiä.

Et ole lääkäri, etkä voi suositella kenellekään toiselle jotain tiettyä merkkiä. Vaikka sinulle onkin sopinut, näet kyllä ettei kaikille sovi.

• 'oo'

Päätä särki jatkuvasti, ylimääräisiä vuotoja tuli vähän miten sattuu. Se, että menkat olivat säännölliset ja niukemmat kuin luomuna, ei riittänyt syyksy jatkaa ko. pillereiden käyttöä. Onneksi toinen merkki sopi paremmin.

• ...

Tuntuu olevan paljon hajontaa mielipiteissä, vähän jännitää tää vaihto niihin pillereihin mutta kokeillaan nyt kun kehoitettiin! Saahan ne sitten vaihdettua jos sellanen on!

• niin...
        ... kirjoitti:

Tuntuu olevan paljon hajontaa mielipiteissä, vähän jännitää tää vaihto niihin pillereihin mutta kokeillaan nyt kun kehoitettiin! Saahan ne sitten vaihdettua jos sellanen on!

Niinpä, sen takia minusta ei olekaan järkeä kysyä muiden kokemuksia jostain pillerimerkistä. Onhan tietysti mukava kuulla muiden mielipiteitä, mutta e-pillerit vaikuttavat niin yksilöllisesti, ettei muiden kokemuksien perusteella voi päätellä mitään. Ei näistäkään vastauksista selviä, ovatko mercilonit hyvät vai eivät. Vain itse kokeilemalla saa tietää, sopiiko jokin pillerimerkki vai ei.

• ><<

söin ko. merkkiä jokusen aikaa, kunnes vaihdoin.En jaksanut enää sitä säännöllisen epäsäännöllistä tiputtelua.Eivät siis sopineet mulle

• Kakadu

32v.naisystäväni käyttää juuri näitä pillereitä.En tietenkään voi sanoa miltä hänestä tuntuu,mutta puolisona voin sanoa,että kuukautisten päällä ollessa hän on aivan uskomattoman seko.Vaikka meillä menee ihan hyvin "normaalioloissa"hän periodin aikana tekee mitä ihmeellisempiä tekoja.Kerrankin hän kesken työpäiväni ilmestyi työpaikalleni ja alkoi suureen ääneen syyttää minua pettämisestä!! Enkä varmaan oo ikinä häntä pettänyt.Jälkeenpäin hän sanoi,ettei minua mistään epäile,mutta äkkiä vaan tuli sellainen tunne,etten olekaan uskollinen.Olen myös huomannut monenlaista muuta normaalista poikkeavaa käytöstä.Nämä sekoilut tulivat kehiin nimenomaan sen jälkeen,kun hän vaihtoi pillerinsä Merciloniin.

• loviisa

olen käyttänyt kohta vuoden ko. pillereitä ja olen tykännyt. aluks oli kyllä tosi omituinen olo noin kolme kuukautta. itketti ja ärsytti kaikki! mutta ne meni ohi ja nyt on kaikki hyvin. menkat on säännölliset ja lyhyemmät kuin normaalisti, kivut ei kyllä oo häipyny mihinkään... mutta mulla kyllä toimii tosi hyvin! :) toivottavasti sullakin

• ....

Mulle sopi ihan hyvin, mutta huonojakin kokemuksia on. Käytin merciloneja yli 6 vuotta. Menkat muuttuivat niukoiksi, kivut katosivat, finnit katosivat. Huonoina puolina oli ajan kuluessa verenpaineen nousu ja seksuaalinen haluttomuus. Nuo viimeksi mainitut tulivat siis pikkuhiljaa ja muutoksen huomasi vasta kun lopetin pillerit. Mercilonit aiheuttivat myös jonkinlaista turvotusta esim. rintoihin, koska ne pienentyivät hieman lopettamisen jälkeen.

• mersilooni

Olen vajaan vuoden käyttänyt k.o. pillereitä, ja vaikkeivät menkkakivut ole pois lähteneet, niin ainakin lieventyneet. Myös kuukautisten kesto pienentynyt noin puolella..kun parhaimmillaan kestivät yli viikon, niin nyt 3-4 päivää. Eikä vuotokaan ole enää niin älytöntä :)
      Kokeilemallahan se selviää.

• Äiti_

Minä söin Mercilon pillereitä 7-vuotta. Paino nousi jonkin verran, mutta en tiedä johtuiko pillereistä:) Lopetin pillerit kun aloimme yrittelemään vauvaa. kaksi kuukautta pillereiden lopettamisesta tein positiivisen raskaustestin.

• kokemuksia..

Mercilon pillereistä sain pahan ihottuman, koko kroppa oli ihottuman peitossa. Kun lopetin niin iho parantui melkein kokonaan, nyt ihottumaa enää kasvoissa (suun/silmien ympärillä) ja kaulalla. Ikinä en enää ota yhtään e-pilleriä!!

• Nipsu84

Ite käytin 3v sitten yhden paketillisen. Menkkakivut kyllä katos, mutta itse vuodon määrä runsastui huomattavasti, hermot siinä meinas parin kerran jälkeen mennä.

• EssiE

Käytin mercilonia noin kolmen vuoden ajan. Eka vuosi meni suht ok, paino nousi noin 5 kg. Toisena vuonna painoa tuli lisää, verenpaine nousi ja oli masennusta. Vikan puolen vuoden aikana tuli haluttomuutta, tiputtelua ja kipuja alavatsaan. Lopetin ne pilsut eikä ole mitkään muutkaan sen paremmin enää sopineet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe