L´orealin mineraalimeikkivoide

uutuus

Onko kukaan ehtinyt kokeilla Lorealin uutta True Match -mineraalimeikkivoidetta (vai onkohan puuteri, koska on puuterimainen..)? Siinä on levityssivellin mukana.

30

23480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mineraalimeikeistä

      tuo lorealin "mineraalimeikki" ei ole oikea mineraalimeikki koska sisältää esim. silikonia ja muitakin aineita, mitä ei oikeissa mineraalimeikeissä ole : >

      • ........................

        .... on siinä uudessa meikkivoiteessa!!


    • sisältö

      jos jotain kiinnostaa

      Active ingredients: titanium dioxide 3.0%, zinc oxide 5.0%

      Inactive ingredients: talc, boron nitrate, dimethicone, copernifica cerifera (carnauba) wax, cetyl dimethicone, trimethylsiloxysilicate, triisocetyl citrate, aloe barbadensis leaf juice, tocopherol, panthenol
      May contain: titanium dioxide, zinc oxide, bismuth oxychloride, iron oxides

    • enkä kokeile...

      Ihan uteliaisuudesta kävin tänään Stockmann Beautyssa kysymässä tuosta Lorealin uudesta mineraalimeikkivoiteesta eikä myyjä sitä suositellut. Myyjän mukaan tuote tuo ihon pikkuvirheet (esim. pintakuivuuden, pienet näpyt) todella helposti esille ja sanoikin, että tuote sopii lähinnä niille, joilla on jo valmiiksi hyvä iho. Tuote ei siis peitä virheitä, joten se ei soveltuisi ainakaan minulle...

      Eli vastauksena kysymykseesi, en ole kokeillut tuotetta enkä todennäköisesti tule kokeilemaankaan.

      • ...............

        Mulle sanottiin ihan toisin ja mun finnit se ainakin peittää!! Mut se on ihan selvää ettei se pintakuivuutta peitä mutta ei mikään muukaan meikkivoide. Ostin ton meikkivoiteen ja se on tosi ihanan tuntunen iholla. Sopii niin hyvin herkkään ihoon ja peittää hyvin!!


      • mutta en silti kokeile
        ............... kirjoitti:

        Mulle sanottiin ihan toisin ja mun finnit se ainakin peittää!! Mut se on ihan selvää ettei se pintakuivuutta peitä mutta ei mikään muukaan meikkivoide. Ostin ton meikkivoiteen ja se on tosi ihanan tuntunen iholla. Sopii niin hyvin herkkään ihoon ja peittää hyvin!!

        Tosiaan, en siis itse ole Lorealin mineraalimeikkivoidetta kokeillut, kerroinpahan vain, mitä minulle sanottiin tuosta tuotteesta. Hyvä, että sinulla tuo tuote toimii, itse en sitä uskalla kokeilla, kun meikkivoidekaan ei levity kunnolla ihon pintakuivuuden takia. Ja tuo tuote kuulemma kerääntyy vielä juonteisiin jne. Myyjä oli siis itse sitä kokeillut muutaman päivän eikä suositellut, vaan sanoi suoraan että osta "oikea" mineraalimeikkivoide. Usko pois, olisin minäkin mieluummin ostanut Lorealin mineraalimeikkivoiteen noin 20 eurolla kun maksaisin esim. Younbloodista tuplasti enemmän. Mutta ilmeisesti hyvää ei saa halvalla. Ja kyseisessä liikkeessä ei siis ollut muita mineraalimeikkejä myynnissä eli myyjä ei yrittänyt myydä kalliimpaa tuotetta.

        Ja vielä kerran, kiva että Loreal sopii sinulle, toivottavasti monelle muullekin.


      • Nainen 26
        mutta en silti kokeile kirjoitti:

        Tosiaan, en siis itse ole Lorealin mineraalimeikkivoidetta kokeillut, kerroinpahan vain, mitä minulle sanottiin tuosta tuotteesta. Hyvä, että sinulla tuo tuote toimii, itse en sitä uskalla kokeilla, kun meikkivoidekaan ei levity kunnolla ihon pintakuivuuden takia. Ja tuo tuote kuulemma kerääntyy vielä juonteisiin jne. Myyjä oli siis itse sitä kokeillut muutaman päivän eikä suositellut, vaan sanoi suoraan että osta "oikea" mineraalimeikkivoide. Usko pois, olisin minäkin mieluummin ostanut Lorealin mineraalimeikkivoiteen noin 20 eurolla kun maksaisin esim. Younbloodista tuplasti enemmän. Mutta ilmeisesti hyvää ei saa halvalla. Ja kyseisessä liikkeessä ei siis ollut muita mineraalimeikkejä myynnissä eli myyjä ei yrittänyt myydä kalliimpaa tuotetta.

        Ja vielä kerran, kiva että Loreal sopii sinulle, toivottavasti monelle muullekin.

        Minäkin kärsin pintakuivasta ihosta, ja välissä rasvaisesta t-alueesta. Juuri pintakuivuuden takia olin täysin varma siitä, ettei mineraalimeikki mulle sovi. Tosin olen koko "meikkausikäni" käyttänyt meikkipuuteri ongelmitta. Päätin kuitenkin eilen pyytä stockan kosmetologia esittelemään tuotetta minulle, kysyin mm. passaako se minunlaiselleni pintakuivuudesta kärsivälle. Kuulemma passaa.

        Minulla ei ollut meikkiä kasvoissa kun kävin kaupassa, joten hän laittoi minulle pohjan tuolla tuotteella. Vielä 6h myöhemmin pohja oli erittäin hyvän näköinen, se oli tasainen eikä se ollut kerääntynyt juonteisiin (joita minulla nyt tosin ei kovin paljon ole). Tänään laitoin aamupäivällä pohjan itselleni, ja uskallan väittää, että se levittyy kunnolla (tosin mulla levittämisessä meni pitempään kun kosmetologilla, mutta ehkä homma nopeutuu ajan myötä) ja näyttää hyvältä!

        Minusta taisi siis tulla takinkääntäjä!

        Jos sinua "pelottaa" L'orealin tuotteen silikonipitoisuus, kokeille Isadoraa. Siltäkin merkiltä on tullut mainoksien mukaan mineraalipohja ja muita tuotteita, ainakin luomi- ja poskipunavärit. Näissä ei ole nettisivujen mukaan lainkaan kemiallisia yhdisteitä tai öljyjä.


    • koostumus

      Mua rupesi kiinnostamaan tämä tuote mutta onko se siis voidemainen meikkivoide vai koostumukseltaan puuterimainen kuten käsittääkseni "oikeat" mineraalituotteet ovat?

      • Nainen 26

        Puuterihan se on. Pienessä purkissa jossa on kannessa oma luonnonharjaksinen sivellin mukana.


      • on reilusti
        Nainen 26 kirjoitti:

        Puuterihan se on. Pienessä purkissa jossa on kannessa oma luonnonharjaksinen sivellin mukana.

        Johan on hieno tuote..talkkia purkillinen!
        Kaukana mineraaleista. Kertoohan sen jo hintakin,
        ei voinut muuta odottaa.


      • .........
        on reilusti kirjoitti:

        Johan on hieno tuote..talkkia purkillinen!
        Kaukana mineraaleista. Kertoohan sen jo hintakin,
        ei voinut muuta odottaa.

        Talkki on mineraali. Talkkia meikkivoiteessa = mineraalimeikkivoide. Eikä talkissa ole mitään vikaa meikkituotteena.

        Tiedoksi vaan :o)


      • ei ole
        ......... kirjoitti:

        Talkki on mineraali. Talkkia meikkivoiteessa = mineraalimeikkivoide. Eikä talkissa ole mitään vikaa meikkituotteena.

        Tiedoksi vaan :o)

        terveellistä iholle vaan se kuivattaa ihoa ja imee siitä kaiken "suojarasvan". Sitä ei kuuluisi olla aidoissa mineraalimeikeissä, lorealin "mineraali"meikki on hyvin huonoa ja epäterveellistä iholle, en suosittele. Se tukkii huokoset aiheuttaen epäpuhtauksia.


      • koklaaja
        ei ole kirjoitti:

        terveellistä iholle vaan se kuivattaa ihoa ja imee siitä kaiken "suojarasvan". Sitä ei kuuluisi olla aidoissa mineraalimeikeissä, lorealin "mineraali"meikki on hyvin huonoa ja epäterveellistä iholle, en suosittele. Se tukkii huokoset aiheuttaen epäpuhtauksia.

        Sorruin ostamaan kyseisen tuotteen ja ainakin minulle toimii hyvin. Iho pysyy mattana ja meikki hyvänä koko päivän, eikä epäpuhtauksia ole tullut, päinvastoin ihoni voi paremmin kuin ennen käyttämälläni tuotteella. Toisille toimii, toisille ei :) Minä ainakin olen hyvinhyvin tyytyväinen!!


      • Nainen 26
        ei ole kirjoitti:

        terveellistä iholle vaan se kuivattaa ihoa ja imee siitä kaiken "suojarasvan". Sitä ei kuuluisi olla aidoissa mineraalimeikeissä, lorealin "mineraali"meikki on hyvin huonoa ja epäterveellistä iholle, en suosittele. Se tukkii huokoset aiheuttaen epäpuhtauksia.

        Selitäppä minulle, miten tuote joka on "huono ja epäterveellinen iholle" ja joka "aiheuttaa epäpuhtauksia" on voinut saada Allergia- ja astmaliiton hyväksynnän? Eikö heihinkään voi enää luottaa? Eihän heillä voi olla parempaa tietoa kuin anonyymilla keskustelijalla suomi24:n palstalla, eihän...?


      • hyväksyntä
        Nainen 26 kirjoitti:

        Selitäppä minulle, miten tuote joka on "huono ja epäterveellinen iholle" ja joka "aiheuttaa epäpuhtauksia" on voinut saada Allergia- ja astmaliiton hyväksynnän? Eikö heihinkään voi enää luottaa? Eihän heillä voi olla parempaa tietoa kuin anonyymilla keskustelijalla suomi24:n palstalla, eihän...?

        Ei se liiton hyväksyntä ole ihmeellinen juttu. Rahalla saa ja melkein millä ainesosilla hyvänsä.
        Ei se todellakaan ole niin että se on joku palkinto tai hyväksyntä ihan puhtaasti. Eihän talkki ole kielletty, on vaan halpa ja hyödytön tuote joka ei peitä, liukuu kasvoilla ja sillä saadaan siihen purkkiin enemmän näköisesti tuotetta. Kuten sanottu, pigmentit maksavat meikeissä eniten ja mm.niistä tingitään kun tehdää halpoja tuotteita. Ainesosina listan mukaan on tosin muutakin jotka eivät ole mineraaleja. Tosiasioista kun ei voi väitellä, kannattaa opiskella niitä ainesosia ja hieman ottaa selvää.


      • tolloja ;):)
        on reilusti kirjoitti:

        Johan on hieno tuote..talkkia purkillinen!
        Kaukana mineraaleista. Kertoohan sen jo hintakin,
        ei voinut muuta odottaa.

        Talkki ON mineraali!!!!!!!!!!!!!


      • tuo on kurjaa
        tolloja ;):) kirjoitti:

        Talkki ON mineraali!!!!!!!!!!!!!

        Jos yksi haukkuu tuotteen pystyyn ja yksi ilmoittaa tyhmyytensä sanomalla että talkki ei ole mineraali, niin johan on helppo yleistää kaikki mineraalifanit tolloiksi...


      • ............
        tuo on kurjaa kirjoitti:

        Jos yksi haukkuu tuotteen pystyyn ja yksi ilmoittaa tyhmyytensä sanomalla että talkki ei ole mineraali, niin johan on helppo yleistää kaikki mineraalifanit tolloiksi...

        osoitin sanani tuolle yhdelle ;P


      • on monikko
        ............ kirjoitti:

        osoitin sanani tuolle yhdelle ;P

        dddd


      • norak
        on monikko kirjoitti:

        dddd

        Se on mineraaliMEIKKIVOIDE!eikä mikään puuteri. tosi hyvä tuote


    • mä.

      pikaisesti kaupassa niitä eilen vilkaisin. Miten ne kaikki sävyt näyttivät hirmu tummilta? Täytyy kai pyytää myyjää avuksi...

    • kalpea..

      Onkohan tarpeeksi vaaleaa sävyä melko kalpealle iholle? Purkeissa näyttivät niin tummilta. Paakkuuntuukohan tuote ihon kuivempiin kohtiin?

      Itsekin vasta tänään bongasin tuon uutuuden :-)

      • mineraalimeikkiin

        niin ensin se näyttää jauhoisemmalta iholla ja sitten "sulautuu" ihoon tasaisesti. Jauhomaisuus näkyy paitsi koostumuksessa, myös siinä että iho näyttää ensin kalpeammalta kuin mitä lopputulos sitten on. Jos kokeillessa jo on liian tummaa, niin ei kannata purkkia kotiin ostaa.

        Mineraalimeikin kanssa täytyy olla helläkätinen. Lisää saa aina laitettua mutta liian paksua kerrosta on vaikea sutia irti. Jos kokeilee kämmenselälle ottamalla sutiin niin paljon väriä että sen huomaa selvästi, on jälki varmasti tunkkainen eikä vakuuta. Jauhetta pitäisi ottaa vain vähän, ja siitäkin karistaa pois niin paljon että sudista ei tunnu putoavan enää mitään - sitten vasta viedä suti iholle pyöritellen.

        Ehkä L'oreal on huomannut levitettävyyden vaikeuden, ja siksi on noita "ylimääräisiä" täyteaineita parantamassa koostumusta vähemmän jauhoiseksi ja helpottamassa kiinnittymistä ja estämässä "yliannostusta" ja liian pakkelimaista tulosta.

        Semmoisia, vaikka en tuota nimenomaista L'orealia ole vielä kokeillutkaan :)


      • pesu
        mineraalimeikkiin kirjoitti:

        niin ensin se näyttää jauhoisemmalta iholla ja sitten "sulautuu" ihoon tasaisesti. Jauhomaisuus näkyy paitsi koostumuksessa, myös siinä että iho näyttää ensin kalpeammalta kuin mitä lopputulos sitten on. Jos kokeillessa jo on liian tummaa, niin ei kannata purkkia kotiin ostaa.

        Mineraalimeikin kanssa täytyy olla helläkätinen. Lisää saa aina laitettua mutta liian paksua kerrosta on vaikea sutia irti. Jos kokeilee kämmenselälle ottamalla sutiin niin paljon väriä että sen huomaa selvästi, on jälki varmasti tunkkainen eikä vakuuta. Jauhetta pitäisi ottaa vain vähän, ja siitäkin karistaa pois niin paljon että sudista ei tunnu putoavan enää mitään - sitten vasta viedä suti iholle pyöritellen.

        Ehkä L'oreal on huomannut levitettävyyden vaikeuden, ja siksi on noita "ylimääräisiä" täyteaineita parantamassa koostumusta vähemmän jauhoiseksi ja helpottamassa kiinnittymistä ja estämässä "yliannostusta" ja liian pakkelimaista tulosta.

        Semmoisia, vaikka en tuota nimenomaista L'orealia ole vielä kokeillutkaan :)

        Kiitos kattavasta vastauksesta. Miten meikin saa sitten illan päätteeksi helpoiten pois ja ihon puhtaaksi?


      • ..-.
        mineraalimeikkiin kirjoitti:

        niin ensin se näyttää jauhoisemmalta iholla ja sitten "sulautuu" ihoon tasaisesti. Jauhomaisuus näkyy paitsi koostumuksessa, myös siinä että iho näyttää ensin kalpeammalta kuin mitä lopputulos sitten on. Jos kokeillessa jo on liian tummaa, niin ei kannata purkkia kotiin ostaa.

        Mineraalimeikin kanssa täytyy olla helläkätinen. Lisää saa aina laitettua mutta liian paksua kerrosta on vaikea sutia irti. Jos kokeilee kämmenselälle ottamalla sutiin niin paljon väriä että sen huomaa selvästi, on jälki varmasti tunkkainen eikä vakuuta. Jauhetta pitäisi ottaa vain vähän, ja siitäkin karistaa pois niin paljon että sudista ei tunnu putoavan enää mitään - sitten vasta viedä suti iholle pyöritellen.

        Ehkä L'oreal on huomannut levitettävyyden vaikeuden, ja siksi on noita "ylimääräisiä" täyteaineita parantamassa koostumusta vähemmän jauhoiseksi ja helpottamassa kiinnittymistä ja estämässä "yliannostusta" ja liian pakkelimaista tulosta.

        Semmoisia, vaikka en tuota nimenomaista L'orealia ole vielä kokeillutkaan :)

        Olen huomannut kyseisessä tuotteessa ainoastaan yhden huonon puolen: suti. Se on aivan liian pieni meikin levitykseen, kun vertaa aitoja luonnonharjaksisia ja suuria levityssiveltimiä. Lopputulos on parempi mitä isommalla siveltimellä levittää. Eli siis meikkituote on todella hyvä(suosittelen kokeilemaan, vaikka itsekin aluksi epäilin). Itse levitän sen vaan isolla Diorin muhkealla sudilla ;)


      • suosittelen

        No kaikki näyttää aina purkissa tummemmalle kui iholle. Toki jos laitat sitä paksun kerroksen, se näyttää tummemmalta kuin on.

        Kyseessä on hyvä tuote, jauhemainen meikki"voide". Itse olen käyttänyt siitä asti kun tuli markkinoille enkä vaihda toiseen. Lisäksi tuote sisältää suojakertoimen 15 mikä passaa oikein hyvin.

        Kysy vaan myyjältä oikeasti apua sävyn kanssa. itsellänikin on vaalea iho ja oikea sävy on N3 Creamy meige, näyttää purkissa tummalle mutta sulautuu ihoon!!!


    • Tyytväinen

      Ostin Lorealin uuden mineraalimeikkipuuterin ja olen todella tyytyväinen tulokseen. Todella kevyt iholla ja peittää hyvin, eikä edes huomaa, että olisi meikkiä naamassa! Ihan huippu tuote!:)

    • ...

      Itse en ole ostanut Lorealin tuotetta, sillä kokeilin sitä kaupassa ja vaalein sävy oli minulle huomattavasti liian tumma. En silloin tiennyt sen sisältävän paljon talkkia.
      Tuosta silikonista, sitä löytyy vähän myös esim. Jane Iredalesta. Pääasiassa sitä ei löydy halvemmista merkeistä, esim. Everyday minerals -merkkisissä meikeissä ei ole lainkaan.

      Pointtini oikeastaan on, että jos ei ole pahempia iho-ongelmia, toki Lorealit sun muut käyvät hyvin. Jos ihon kanssa saa taistella jatkuvasti (kuten minä joudun tekemään), kannattaa perehtyä asiaan tarkemmin ja kokeilla kalliimpiakin vaihtoehtoja.

      Itse käytän Iredalea, enkä ole huomannut sen tukkivan ihoa vaikka siinä vähän silikonia onkin (Dimethicone muistaakseni). Lopputulos irtopohjalla loistava! Kiinteä pohja ei antanut yhtä hyvää peittoa.

    • Joku vaa=)

      Ihmettelin tässä vaan jos joku tietäis Grimasin mieraalipuuterista jotain, esimerkiksi että mistä sitä voisi ostaa (muualta kuin nettikaupasta) ja paljonko se maksaa, olen kuullut että se on halpa mutta en ole saanut tietää että paljonko se maksaa, niin jos joku vois vastata tähän nii kiitos =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe