Pelimiehet ja pettäjät tunnistaa helposti

Pelimiespoliklinikalta terv...

Pelimiehet tunnistaa helposti ja nopeasti.

Pelimiestyyppi 1 lähettää ensin lyhyen imartelevan viestin jossa on ripaus ns. "huumoria" yleensä erittäin huonoa sellaista. Tämän jälkeen viestittely jatkuu edelleen suppeina viesteinä a'la mitäs kuuluu tänään, miten päivä on mennyt jne. Kolmannen viestin jälkeen pelimies kirjoittaa jo nimimerkkinsä viereen "hali!" Tämän jälkeen alkaa viesteihin tulla aina jotain hellyttelysanoja. Tyyppi 1 lähettää muutaman viestin per päivä, mutta sisältö ei muutu eikä juttu kehity miksikään ja ne pysyvät lyhyinä.

Tämä pelimiestyyppi 1 ei siis koskaan puhu mistään henkilökohtaisesta, ei edes siitä mitä katsoo televisiosta, mitä syö tai miten viettää aikaansa töiden jälkeen, vaikka profiilissaan kertookin harrastuksistaan laveasti ja olevansa mm. fuusiokokkaaja jne. Korkeintaan mies sanoo olleensa salilla ja saunassa ja että töitä on paljon. Jos häneltä kysyy suoraan jotain, niin asia kierretään esittämällä vastakysymys.

Aika pian tulee kuvapyyntö ( omaa ei tietysti ole kun on kamera rikki tms.) ja mies alkaa ehdottamaan tapaamista. Kun vastaa, että tahtoo tutustua vielä hetken pidempään näin kirjoitellen, niin pelimies vastaa, että hän ei ole oikein "kirjoitusmiehiä" ja ei totta tosiaan ole kun ei pysty edes yksinkertaisiin kysymyksiin vastaamaan. On tehnyt mieli kysyä usein näiltä, että kuinka ovat pärjänneet opiskeluissa ja työelämässä kun kuitenkin profiilissa on korkeampi tutkinto ja tulot yli 50 000.

Pelimies jatkaa maanitteluaan tapaamiseen edelleen ja kertoo, että on miettinyt, että poistuu koko palstalta jne, mutta tahtoisi kuitenkin niin jatkaa yhteydenpitoa jne ( huom ! kiristystekniikka), mutta ei kuitenkaan anna mitään muuta osoitetta, jota kautta voisi olla yhteydessä, eikä edelleen kerro mitään itsestään tietenkään. Kun ei suostu treffeille kuitenkaan vielä ( kukaan normaaliälyinen ei lähde, jos ei toisesta tiedä yhtään mitään), niin viestittely päätetään yhteisymmärryksessä, vaan eihän se pelimies profiiliaan poista.

Toinen ryhmänsä on ne pelimiehet, jotka kirjoittavat taas erittäin sujuvasti. Ote kirjoittelussa on hallitseva ja kiusoitteleva.
He ottavat heti ohjat käsiinsä ja esittävät kysymyksiä ennen kuin itse ehtii ja oman vastauksen jälkeen ovatkin jo ihan uudessa aiheessa ja välttyvät näin itse vastaamasta. Pelimies kakkostyyppi viljelee pieniä kaksimielisyyksiä ja käyttää paljon ; )- merkkejä, nämä miehet eivät ole mitään "hali"-äijiä. Jonkun suttuisen kuvankin lähettävät ja esittävät avointa sitä kuitenkaan olematta.

Kakkostyyppi kertoo myös vilkkaasta sosiaalisesta elämästään, missä ollaan milloin purjehtimassa, tai laskettelemassa jne. Joka päivä noin. klo 17- 22.00 harrastetaan jotain tai ollaan kavereiden kanssa kaljalla ja viikonloput tietysti läpeensä on ohjelmaa, mutta iltayöstä sitten istutaan koneella kuin tatti ja loggaudutaan sisään ja ulos vähän väliä, toisin kuin virastoaikaan, jolloin ollaan koneella taas kokoajan online.

Taktiikkana on myös, että jonkun ajan kuluttua uskoudutaan jostain vakavasta aiheesta ja kerjätään sääliä. Yleinen tarina on esim. miten entinen vaimo jätti ja lähti toisen matkaan ja olisi itse ollut valmis yrittämään lastenkin takia ja vaimo ei anna nyt tavata lapsia jne. Nyt on kuulemma päässyt asiasta yli ja kaikki on hyvin ja sen jälkeen kertoillaan hellyttäviä "tarinoita" lastensa kanssa puuhailusta, vaikka juuri oli kerrottu kuinka ex rajoittaa tapaamisia jne.

Nämä miehet kirjoittelevat päivittäin useampia viestejä päiväsaikaan ja luovat illuusiota lähemmästäkin suhteesta ja orastavasta intohimosta. Viestissä saattaa lukea, että "oli taas pakko kirjoittaa, kun tunnut niin tutulta, vaikka ei olla koskaan tavattukaan, olen miettinyt sinua paljon jne. Näitä viestejä lähetetään vain päiväsaikaan.
Sitten aletaankin sitä tapaamista ehdottelemaan suht nopeasti jne. loppu menee ihan samalla tavalla kuin ykköstyypillä.

Olen tässä pohtinut, että onkohan jossain todellakin olemassa joku pelimies-opas tyyppiesimerkein mitä nämä varatut ja pelimiehet opiskelevat, kun menee niin tasan saman kaavan mukaan että! Tiedän, että aiheesta on nyttemmin julkaistu kirja, vaan kun tämä ilmiö on toiminut näin jo vuosia ennen sen julkaisua.
Googletin jopa pelimies-sanalla, vaan en löytänyt mitään miesten salaista opusta aiheesta. Sen sijaan törmäsin ilmiöstä tehtyyn biisiin Pelimies
http://www.myspace.com/marttivainaa. Kyllä oli osuva kuvaus kaikkine raudan vääntöineen. Pelimies biisi on näköjään saanut myös uuden jatko-osan nimeltä- Toinen nainen, josta käy selville mitä varattujen pelimiesten päässä liikkuu.

Tältä palstalta saa käsityksen, että pelimiehiä on liikkeellä paljon ja tämän voin empiirisesti allekirjoittaa. Noin joka kolmas yhteydenotto sopii tasan kaavaan. Eipä siinä mitään jos pelimiehet pelaavat, ja pelaanhan itsekin heidän kanssaan, mutta vähän toista peliä. Saisivat kuitenkin jo uudistaa metodejaan niin olisi mielenkiintoisempaa.

Seuraavaksi analysoidaan mistä kunnon mies tunnistetaan nopeasti, onko jo joku tehnyt tätä?

38

13861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon mies??

joku kirjoittaisi tähän tuon "kunnon miehen" tunnusmerkit, niin uskaltaisi ehkä kunnon mieheksi itsensä luulevakin ottaa sitten noihin naisprofiileihin yhteyttä... ettei tuntisi itseään "pelimieheksi"

• profiloit

pelimiehen, ja itsellänikin heistä kokemusta on, harmittavan monesta ikävä kyllä. Tää viimeisin aloitti viestin tyyliin "Olet niin lähellä, mutta silti niin kaukana..." ja muuta skeidaa eka viestissä. Tyyppi etsii ja löytää treffipalstalta naisia, pelailee usean kaa yhtaikaa, puhelimeen vastaa silloin kun pystyy ts. silloin kun ei ole kenenkään toisen muijan kaa. No, mä pääsin hänestä eroon, ja päätin, että oli viimeinen hemmo näissä merkeissä ja päätöksessani olen pysynyt ja siirtynyt live-elämään, siis seuran kattelussa...:))

• dddf

Live elämästäkö ei pelimiehiä löydy? Hömelö

• nainen 9949494939303034+0+0

Olen törmännyt molempiin. Täällä ihan viimeksi tuohon ykköseenkin taas jo. Kyselee parastaikaa "mistä olitkaan kotoisin" (seannut postinsa ja varmaan deletoinut mun viestejä) - vaikka sen olen hänelle jo kertonut. En kiusallakaan viitsi vastata - enää.

• mies..

Miksi te arvon naiset sitten alatte pelailee noiden lipeväkielisten "pelimiesten "kanssa. Siksikö kun tuntuu niin mukavalta saada kehuja vaikkapa vain valokuvan perusteella, jonka todellisuutta ei tuo pelimieskään tiedä!! Itse en ainakaan kovin lipeviä lausuntoja antaisi kenestäkään , ennenkuin live maailma koittaa.
        SE on vain ikävä tosiasia että sellaiset miehet jotka kertovat ja puhuvat realiielämästä ja arjenkin asioista eivät sitten sytytä jutuillaan näitäkään pelimiehiin kyllästyneitä naisia.

• äly hoi
        mies.. kirjoitti:

Miksi te arvon naiset sitten alatte pelailee noiden lipeväkielisten "pelimiesten "kanssa. Siksikö kun tuntuu niin mukavalta saada kehuja vaikkapa vain valokuvan perusteella, jonka todellisuutta ei tuo pelimieskään tiedä!! Itse en ainakaan kovin lipeviä lausuntoja antaisi kenestäkään , ennenkuin live maailma koittaa.
        SE on vain ikävä tosiasia että sellaiset miehet jotka kertovat ja puhuvat realiielämästä ja arjenkin asioista eivät sitten sytytä jutuillaan näitäkään pelimiehiin kyllästyneitä naisia.

No kuule, kerropa mulle mistä ensimmäisen (tai edes toisenkaan) viestin perusteella vielä tietää, että herra x on pelimies? Se olisi ainut keino olla kohtaamatta heitä - eli toisin sanoen, pitäisi luopua teistä miehistä ihan kokonaan.

• ex-deittailija
        mies.. kirjoitti:

Jos on tositarkoituksella seuraa hakemassa, niin yleensä sitä kirjoittaa miehelle, joka vähänkään tuntuu asiallisille. Hetken päästä, kun asia ei etene muuten kuin tuolla kuvatulla tavalla, nainen lopettaa yhteydenpidon...tai sitten on liian blondi tajutakseen vedätystä.

Minulle kävi niin, että mies kertoi itsestään ties mitä, lähetti jopa kuvankin, muttei ollut minun valokuvasta kiinnostunut. Se sai minut heti ihmettelemään, sillä yleensä toisen ulkonäöllä on edes jonkinlaista arvoa (edes sen verran, että on ns. ihmisen näköinen). Ilmeisesti hänelle kelpasi petiin kuka tahansa. Sitten hän alkoi suunnittelemaan samantien romanttista iltaa kynttilänvaloineen ja viineineen, ja ensimmäisen kerran tavattaisiin Stokkan kellojen alla. Hän ilmoitti, että minä tunnistan hänet siitä, että hänellä on mukanaan 10 ruusua. Mies kyseli myös, että minkä värisiä toivoisin ruusujen olevan.
        Siinä vaiheessa kysyin häneltä, että onko ihan tosissaan. Kerroin myös, että minulla soi joku kello päässä, mutta että aika sen näyttää. Ilmoitin myös, etten ole hänelle helppo nakki, ja jos kuvittelee kallistavansa minut helposti, kannattaa siirtyä seuraaviin profiileihin. Sen jälkeen hänen yhteydenotot (tekstarit) yms. vähenivät huomattavasti ja kun piti tavata (ihan kahvin merkeissä yleisellä paikalla), niin hänelläpä oli käynyt paha este: lapsi oli poikkassut kätensä, soittanut koulusta hänelle, kun ei ollut exää saanut kiinni ja nyt hän sitten istui päivystyksessä, kun käsi on kipsattava. Exästä ei tietenkään ollut mitään tietoa, vaikka piti olla lastenhoitovuoro. Mies pahoitteli kovasti, että treffimme menivät näin sivu suun, mutta tokihan minä ymmärsin, että lapset ensin. Koska sairaalassa ei voi pitää kännykkää auki, hän tekstaili pitkin iltaa milloin sattui ja muutoin oli puhelin kiinni... Eipä sitten tavattu ollenkaan.

• mies..
        äly hoi kirjoitti:

No kuule, kerropa mulle mistä ensimmäisen (tai edes toisenkaan) viestin perusteella vielä tietää, että herra x on pelimies? Se olisi ainut keino olla kohtaamatta heitä - eli toisin sanoen, pitäisi luopua teistä miehistä ihan kokonaan.

opettaa näissäkin jutuissa. Mutta luulisin että nää pelimiehet on se aktiivinen osapuoli ottamaan ensin naisen profiiliin yhteyttä. Mitä jos lukisit vähän ajatuksella noita mies profiileja. Yleensä fiksu ja luonnollinen mies osaa oman minänsä tuoda rivien "välissä" esille. Ja jos vaikka kokeilisi ihan kokonaan olla vastaamatta itselle lähetettyihin viesteihin. Kokeilepa ! Tuskin nuo pelimiehet aina kuvaansakaan uskaltaa julkaista. Ja jotkut naiset kuulemma käyttää vaklausprofiilia ihan eka viestistä alkaen, se on kuulemma hyvä paljastuskeino. Itse en nimittäin miehenä täällä kirjoittele useamman naisen kanssa yhtä aikaa. Ja sama käytäntö olisi varmaan aika nasta juttu naisillekin. Silloin tietää missä mennään ja jos ei treffeillä natsaa, niin voi mietiskelyn jälkeen harkita uutta juttua.
        Mutta moniko tähän pystyy ??

• 123345
        ex-deittailija kirjoitti:

Jos on tositarkoituksella seuraa hakemassa, niin yleensä sitä kirjoittaa miehelle, joka vähänkään tuntuu asiallisille. Hetken päästä, kun asia ei etene muuten kuin tuolla kuvatulla tavalla, nainen lopettaa yhteydenpidon...tai sitten on liian blondi tajutakseen vedätystä.

Minulle kävi niin, että mies kertoi itsestään ties mitä, lähetti jopa kuvankin, muttei ollut minun valokuvasta kiinnostunut. Se sai minut heti ihmettelemään, sillä yleensä toisen ulkonäöllä on edes jonkinlaista arvoa (edes sen verran, että on ns. ihmisen näköinen). Ilmeisesti hänelle kelpasi petiin kuka tahansa. Sitten hän alkoi suunnittelemaan samantien romanttista iltaa kynttilänvaloineen ja viineineen, ja ensimmäisen kerran tavattaisiin Stokkan kellojen alla. Hän ilmoitti, että minä tunnistan hänet siitä, että hänellä on mukanaan 10 ruusua. Mies kyseli myös, että minkä värisiä toivoisin ruusujen olevan.
        Siinä vaiheessa kysyin häneltä, että onko ihan tosissaan. Kerroin myös, että minulla soi joku kello päässä, mutta että aika sen näyttää. Ilmoitin myös, etten ole hänelle helppo nakki, ja jos kuvittelee kallistavansa minut helposti, kannattaa siirtyä seuraaviin profiileihin. Sen jälkeen hänen yhteydenotot (tekstarit) yms. vähenivät huomattavasti ja kun piti tavata (ihan kahvin merkeissä yleisellä paikalla), niin hänelläpä oli käynyt paha este: lapsi oli poikkassut kätensä, soittanut koulusta hänelle, kun ei ollut exää saanut kiinni ja nyt hän sitten istui päivystyksessä, kun käsi on kipsattava. Exästä ei tietenkään ollut mitään tietoa, vaikka piti olla lastenhoitovuoro. Mies pahoitteli kovasti, että treffimme menivät näin sivu suun, mutta tokihan minä ymmärsin, että lapset ensin. Koska sairaalassa ei voi pitää kännykkää auki, hän tekstaili pitkin iltaa milloin sattui ja muutoin oli puhelin kiinni... Eipä sitten tavattu ollenkaan.

Kuka oikeasti jaksaa lähteä tapaamaan naista joka kuvittelee toisen olevan vaan pelimies ja kiinnostuneen ainoastaan sänkyyn kaatamisesta. Saattoi olla jopa kiinnostunut sinusta ihmisenä kunnes osoitit ennakkoluulosi ja henkisen vammaisuutesi...

Ei se ennakkoluulosi kuitenkaan mihinkään katoa siinä tapaamisessakaan. Vaikka miten olisi oma itsensä niin sulla pyörii päässä vaan että "toi feikkaa, manipuloi, pelaa, esittää mukavaa"

• kiitos!!

Tyhjentävä analyysi! Olet valitettavan oikeassa.

• Tutkijatar

Jos tuohon voisi jotkain kommentoida niin ei voi muuta sanoa kuin että sinulla ainakin riittää kirjoitustaitoa ja ilmaisukykyä. Harvoin saa lukea noin hyvin jäsenneltyä tekstiä ja vieläpä hauskasti ilmaistuina - vaikka kysymys onkin kaikkea muuta kuin hauskasta ilmiöstä.

Juuri noin se menee! Tutulta kuullostaa!

• vcvc

"kuulijalla" savolaisittain käännettynä. Siis tässä foorumissa viestin saajalla. Mikäs pakko se on alkaa viestittelemään, kun tälläisen lipevän yhteydenoton saa. Eiköhän se ole monelle naiselle se odotus... että siellä oliskin se prinssi , pitkä, tumma, komea , hyvin koulutettu, ehkä rikaskin. Mutta yksinkertaisesti totta vain on se, että noilla ominaisuuksilla olevia miekkosia on aika vähän ja edes osankin noista ominaisuuksista omaavia
        harvassa. Ja ne miehet kellä nuo omainaisuudet on, onkin sitten jo se pelipöytä ihan omassa hallussa. Mutta kokeilkaapa seuraavalla kerralla ihan sellaista kaveria joka tunnustaa itsensä eka viestissä ihan tavikseksi ja menkää ikäänkuin takaoven kautta sisään. Tulos voi olla toisenlainen, positiivinenkin ylläri !!

• 20v kokemuksella

Ei miehetkään tyhmiä ole. (kaikki)

Ihmiset suhtautuvat toisiinsa yksilöllisesti. Jollekin tietylle pelimies voi olla unelma mies. Suhde kestää ja toimii.

Miehen tarvitsee nähdä naisessaan jotain arvostamisen aihetta. Arvostus on ansaittava.

Jos neidosta ei löydy mitään, niin miten siitä voi olla vakavasti kiinostunut?

Eli kasin järjenjuoksulla ja kasin perseellä on turha haaveilla pitkäaikaisesta yhteiselämästä Alfan kanssa. OMA VIKA.

• nainen 2345999

pelimies ei ole Alfa

• kannattaisi

naisten unohtaa nämä päiväuniensa kohteet, Alfat sun muut siihen kastiin itsensä lukevat. Niitä on kuitenkin väestömäärästä vain promillen luokkaa oleva sakki. Antaa sitten diiden alfaurosten ja naaraiden temmeltää sillä järjellisellä tasolla ja perseen kapeudella minkä luoja heille on suonut. Siis tavallinen, Rehellinen, Suomalainen mies kunniaan. Sellaiset miehet tämän maan on sotien kautta rakentaneet tämän päivän yhteiskunnaksi... siis myös näille alfoille, jotka luulevat olevansa jotain extraa maapallolla.

• Gamma-naaras
        kannattaisi kirjoitti:

naisten unohtaa nämä päiväuniensa kohteet, Alfat sun muut siihen kastiin itsensä lukevat. Niitä on kuitenkin väestömäärästä vain promillen luokkaa oleva sakki. Antaa sitten diiden alfaurosten ja naaraiden temmeltää sillä järjellisellä tasolla ja perseen kapeudella minkä luoja heille on suonut. Siis tavallinen, Rehellinen, Suomalainen mies kunniaan. Sellaiset miehet tämän maan on sotien kautta rakentaneet tämän päivän yhteiskunnaksi... siis myös näille alfoille, jotka luulevat olevansa jotain extraa maapallolla.

Varma vinkki pelimiehestä on myös tuo alfan esittäminen, yak!

Ei terveet naiset mitään alfoja hae, vaan zeettoja, tai paremminkin Tarzanin kavruja Cheettoja, jotka ovat inhimillisiä ja saavat hymyn huulille. Joten olkaa miehet vaan ihan rauhassa omia persoonianne niin tärppää varmasti.

• Rane1967
        Gamma-naaras kirjoitti:

Varma vinkki pelimiehestä on myös tuo alfan esittäminen, yak!

Ei terveet naiset mitään alfoja hae, vaan zeettoja, tai paremminkin Tarzanin kavruja Cheettoja, jotka ovat inhimillisiä ja saavat hymyn huulille. Joten olkaa miehet vaan ihan rauhassa omia persoonianne niin tärppää varmasti.

Jos tietää miten Alfoille käy monesti eläinmaailmassa, niin ei se järkimiehen tavoite edes ole.

• oikeesti :))

Luuleeko ns pelimies oikeasti olevansa joku Alfa-uros!? :D Pellejähän ne Pelimiehet oikeasti ovat!! -Niihin kyllästyykin nopeesti.......:D ! Huvittavaa!

• nainen 9949494939303034+0+0
        oikeesti :)) kirjoitti:

Luuleeko ns pelimies oikeasti olevansa joku Alfa-uros!? :D Pellejähän ne Pelimiehet oikeasti ovat!! -Niihin kyllästyykin nopeesti.......:D ! Huvittavaa!

• 20v kokemuksella
        oikeesti :)) kirjoitti:

Rakkaalla rakastajalla monta nimeä! Oli nimi mikä tahansa, niin tärkeintä on, että piirakka aukeaa!

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa..

Turha asiasta on itkemistiedettä tehdä, jos ei kykene pitämään itsellään tasokasta miestä.

Profiili teksteistä on aivan turha tehdä mitään johtopäätöksiä! (selviä munauksia sisältävät jätetään pois)
        Monen profiilin tarkoitus on ainoastaan herättää haun kohteen mielenkiinto!

Silloin kun netti oli uusi keksintö ja yhteydet hitaita. Kävin Cityn sivuilla katomassa kuvia. Yritin nimestä arvata, onko takana katsomisen arvoinen kuva, niin oli täysin mahdotonta. Mielelläni olisin jättänyt huonot kuvat väliin kun katsominen kesti pahimmillaan minuutteja. Mutta yhtään ei pystynyt nimestä arvaamaan tuleeko kaunotar vai petoeläin. Sama on varmasti profiileissa.

• hheh hehheh
        20v kokemuksella kirjoitti:

Rakkaalla rakastajalla monta nimeä! Oli nimi mikä tahansa, niin tärkeintä on, että piirakka aukeaa!

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa..

Turha asiasta on itkemistiedettä tehdä, jos ei kykene pitämään itsellään tasokasta miestä.

Profiili teksteistä on aivan turha tehdä mitään johtopäätöksiä! (selviä munauksia sisältävät jätetään pois)
        Monen profiilin tarkoitus on ainoastaan herättää haun kohteen mielenkiinto!

Silloin kun netti oli uusi keksintö ja yhteydet hitaita. Kävin Cityn sivuilla katomassa kuvia. Yritin nimestä arvata, onko takana katsomisen arvoinen kuva, niin oli täysin mahdotonta. Mielelläni olisin jättänyt huonot kuvat väliin kun katsominen kesti pahimmillaan minuutteja. Mutta yhtään ei pystynyt nimestä arvaamaan tuleeko kaunotar vai petoeläin. Sama on varmasti profiileissa.

• sairaudesta...

Tosi hyvin kuvailtu! Olen itsekkin törmännyt noihin "pelimiehiin". Kyllä sen itse tiedostaa, että missä mennään, mutta antaa leikkiä :). Olen vaan miettinyt aina silloin tällöin, että mitä ne pelimiehet oikeastaan saavat tosta touhusta ja miksi niin toimivat!? Mutta ilmeisesti se on vain joku sairauden muoto!!!

• mmmmiesss

Löytyy myös naisista ja paljon,meitä on moneen junaan ja molemmista sukupuolista.

• nainennauravainen:)

Pelastit mun illan...juuri näin olen minäkin analysoinut,mutta en osaisi noin hyvin sitä tuoda esiin!!Tämä on pelimiesten pelikenttä,vain tarpeeksi kauan tutkimalla ja kirjoittelemalla tämäkin avautuu.....on hyvin vaikea löytää asiallista ja kunnollista mieskokelasta.Niitä on oikeasti todella vähän.Suurin osa kieroja.

• mies..

On meitä hyväkäytöksisiä, kunnollisia ja naisenkin huomioivia miehiä täälläkin varmaan aika paljon. Mutta ongelma onkin siinä , miten pääsemme näkyviin noiden"pelimiesten" profiilien ohi... ne kun naiset plokkaa ensimmäisenä ja lopputuloksen voi sitten lukea vaikka tältä keskustelusivulta.

• mutta

Hyvä kirjoitus mutta itse en olisi pelimiehiin tuhlannut noin paljon aikaa :)

• Wappis

Tylsää sulla ainakin tuntuu olevan.

• vittu taas !!

kyllä te naiset olette saappaita !!
      nyt ymmärrän miksei netistä saa naisia iskettyä,laitat mitä vaan kommentti naiselle nii aina olet joko pelimies tyyppiä 1,2,3,4 tai 5 !!!
      Eli antaa olla vaan.Eikä tarvii enää ihmetellä naiset missä ne kunnon miehet ovat,siellä ne viestittää teille mutta te laskette ne pelimiehiksi ettekä vastaa.KIITOS.

• justiis...

Naiset ovat niin jäävejä paasaamaan ns. pelimiesten/renttujen tekemisistä, ja ihmettelemään julkisesti että mistä niitä "kunnon miehiä" löytää. Tiedän itse omasta empiirisestä kokemuksesta, että olemalla se kunnon/kiva mies, olen ainoastaan päätynyt naisten kanssa ystävätasolle, josta on pirun vaikea enää edetä suhteeseen. Juuri hetki sitten sain kylmää vettä niskaan, kun avauduin ja osoitin haavoittuvaisuuteni sekä ilmoitin suoraan kiinnostukseni kohteelle että tahtoisin tämän kanssa yhteen ja alkaa seurustelemaan. Tästä seurasi ainoastaan tämän naisen kiinnostuksen lopahtaminen ja hän sanoikin parin viikon jälkeen että hän "vaihtaa" minut toiseen, ja hän sanoi suoraan, että hän on kiinnostunut tästä toisesta jantterista koska tämä on "renttu".

Myös omaan testikenttään on kuulunut oman käytöksen muuttaminen ja tarkkailu kun olen onnistunut naisten kanssa. Ikäänkuin lähes täysin kääntämällä oman "kunnon miehen" käytökseni olen saanut valtavasti parempia onnistumisia.

En sano etteikö oikeasti jossain voisi olla näistä kunnon miehistä kiinnostuneita naisia, mutta heitä on HUOMATTAVASTI harvemmassa kuin taas näitä kunnon miehiä.

• veri nais änd jang

Tää ykköstyyppi sanoo olevansa 35v mutta on todellisuudessa ainaski 10v vanhempi. Siksi ei kuvaa passaa näyttää eikä homma etene yhtään mihinkään. Pelkää paljastuvansa (vale)pukiksi.

• Elämä on buhaahahaha

Muuta todeta että ämmät on kaikki saatanan tyhmiä,,pelimies,sitä ja tätä, täällä, itketään ,,profiloidaan sun muuta.
      Mutta ei se tahtia haittaa ))) tämä on ihan kivaa luettavaa, kertaus on opintojen äiti.!!!!!!
      Hyvin pyyhkii ja kiitos 24sen ämmille profilokiaa ihan rauhassa ja kirjoitelkaa kaikkea paskaa tuutin täydeltä..
      Pelimies se vaan porskuttaa ja naattii naisista ja elämästä..
      Niin saatanan helppoja ja typeriä ämmiä täällä hahahaha buhahahaaaaa.
      Munarikasta pääsiäistä jos en ennen palaa jauhamaan paskaa teidän kanssa olisi kymmenkunta uutta pokaa tyrkyllä..
      Siitä vaan valitsen entten ,tentten,teelika...

• Selkä suoraan!

Kuunneelas tyttäret ja pojjaat Matin ja Tepon biisi " Kunnon mies", :D Kunnon mies taikka sitten nainen on täyttä TOTTA, ja hänellä sydän paikallaan tiukemmassakin tilanteessa :D

• Tunnisteita

Aloitukseen laittaisin tuplaten: pelimies sanoo että hänellä on vain sinut. Hän ei näillä sivuilla käy vaikka olisi treffaillut vuosia tai vuosikymmeniä. Hän ei ole tavannut ketään joiden kanssa netissä juttelee. Hän sulkee välillä profiilinsa jos hän tapaa sinua mutta palaa entiseen pian tapaamisen jälkeen. Hän valehtelee kaiken mahdollisen. Hän haluaa saada sinut ihastumaan itseensä. Jotakin pientä hän voi elämästään kertoa joka ei aina ole totta tai se on osittain muunneltu. Viestien halit ja pusut kuuluu kuvaan silmäniskuineen ja hymyineen. Viestejä tulee päivässä useita hän on yli- innostunut sinusta. Olet ihanan upee ja erikoinen vaikka hän ei edes tunne sinua. Viestit ovat useimmiten lyhyitä. Muista että et taatusti ole hänelle ainoa!

• ei tule mitään

Niin...pitääkin näemmä aloittaa että moi ruma ämmä niin ei ole pelimies.
      Jää vaan vaivaamaan moniko vastaa.

• Luonnevikaa

Juuri tuollaiset ääripää laukojat ovat hankalia ihmisiä. ei minkäälaista keskitietä sanoissa eikä teoissa. väliin ollaan niin taivaallisissa tunnelmissa ja väliin maan manalassa.

• Kokemusta on

Olen oman playerini kanssa pari kertaa kirjoitellut. Kaavat ovat täysin oikeat,
      unohditte kyllä kyselyt missä asuu, mitä tekee työkseen,ja melkein omistaako asuntonsa. Viimeisen kohdan voi kyllä päätellä helposti. Playerit eivät kysy mitään lapsista, eivät ole kiinnostuneet kuin panoista siis omasta saaliistaan..

Tai ilmaisesta, upeasta palvelusta. Ja kun jäävät kiinni toisista naisista, syy on aina sinun, koska teit sitä tai tota. Playerit ovat lähellä narsiteja, mielestäni. Yrittävät sitoa uhrinsa kauniilla kielenkäytöllä tarvittaessa, suurella rakkaudella, säälintunteella; miksi pidät minusta? Olen niin rumakin??? Yms. jutuista.

• 80+15

Siehän sen tiiät ku oot niin kokenut näissä ..ja varmaan hyvin "pidetty" heheee

• monellekko olet anta

Kaikki parturit ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole partureita.

Kuinka monta miestä olet pyörittänyt saman aikaisesti ilman että mies on saanut tietää siitä?
      Suoli24.sen naiset ovat likaisia lutkia.
      löysätöpseli helposti seksiin antautuva, huorahtava nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      258
      2707
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      104
      1656
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      206
      1279
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe