leuanveto

ghoosu

moe
oon 13v poika.miten mä saisin leukoja enemmän?niitä lähtee nyt 3.pelottaa yläasteella ku tulee joku testi ja saan noin vähän vaan.miten kannattaa harjotella????joo ehkä punteilla.....mut miten usein ja minkä painosilla??auttakaa

8

1503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sportman86

Parhaiten kuntosi nousee vetämällä leukoja. Ei mitään puntteja! Pistä leuanvetotanko esim. huoneesi ovenkarmiin. Näin se on aina lähellä ja muistuttamassa sinua leuanvedosta.
      Vedä vaikka joka toinen tai joka kolmas päivä niin paljon leukoja kun saat. Ekan sarjan jälkeen muutaman minsan paussi ja sit taas maksimit.
      Näin se kunto nousee. itse vedin ikäisenäsi n.4 leukaa, mut yläaste ikäisenä leuanvetokunto nousi n.20:een. siinä junnannut näille päiville asti.

• ghoosu

kiitos kiitos paljo!!viel semmone kyssä et montako sarjaa kannattas tehä??jos vaik nyt alotan joka toine päivä tekee niit..mont sarjaa päiväs?

• sportman86

2-3 sarjaa. Tee puhtaita suorituksia. Alhaalla kädet ihan suorana.Tee sarja yhteen menoon, ei taukoja toistojen välissä. Sarjojen välillä sit muutaman minsan paussi.

• ghoosu
        sportman86 kirjoitti:

2-3 sarjaa. Tee puhtaita suorituksia. Alhaalla kädet ihan suorana.Tee sarja yhteen menoon, ei taukoja toistojen välissä. Sarjojen välillä sit muutaman minsan paussi.

paljo vaa :DDDDnytte harjottelee vaaa...mitenköhän nopeesti lihakset alkaa kasvaa?no sen näkee sitte ku huomaa et saa enemmä :DD

• auh!

Mut kannattaa laittaa se tanko kunnolla kiinni, eikä heilua siinä kovin kovaa ainakaan. Ite mä tein kanssa just tuolleen leukoja ja sain sitten yhessäkin testissä 20 (ois vielä ehkä menny lisääkin mut ei tarvinnu tehä enempää, kun se anto jo parhaan tuloksen).

Mut siis mä oon ite pudonnu sen tangon kaa selälleni pari kertaa, mutta eiköhän se kestä ihan normaalikäyttöä kuitenkin, jos laittaa kunnolla kiinni. ;)

• Muskeli

Oon 14 w elikkä kasilla ja mä veän 17(oikeata leukaa)...Meijän luokalla on vaikka kuinka paljo semmosia jotka saavat yhe tai pari leukaa...eikä niitä pelota ollenkaa...joka päivä vedät yhden leuan enemmän kuin eilen niin huomaat että kuukauen päästä leukoja lähtee.

• nyt noin

"vakavasti" kannat ottaa että alat jotain sarjoa tekemään jos laitat tangon ovenkarmiin ja vedät siinä niin monta leukaa kun jaksat (tai jos sä saat 3 leukaa niin vedät 2 leukaa) aina kun meet tangon ali.

mä oon tehny tolla periaatteella jostain 13 vuotiaasta asti ja nyt menee 20 leukaa(16w),ylä-asteella meni jotain 15, siinä nyt oli aina vähä taukoa välissä kun ei huvittanu mutta sitte kun kuuli että on kuntotesti kohta ja alko joka päivä vetämään kovaa treeniä niin kyllähän se tulos aika paljolla nousi.

• ertttxxdf

Miksi pitäisi mennä kädet suoriksi?tuohan on lähes mahdotonta jos menee suorille,mulla ainakin on ihan helevetin vaikeeta päästä "veto"asentoon alhaalta.Pienestä koukku asennosta(lähes suorilta)on ihan hyvä vetää.Ittelläni menee 15 leukaa(lähes suorilta)ei yhtäkään suorilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      402
      2699
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      17
      2138
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      111
      2135
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      106
      1665
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      232
      1511
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1210
    7. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      193
      1149
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1141
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1053
    10. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1040
    Aihe