moro kaikki! eli norjaan olis tarkoitus päästä raksalle!kokemusta timpurin tehtävistä 8v koulu.
jos jollain tuttuja tai kontakteja sinne niin mielellään ottaisin tietoja vastaan! myös omat kokemukset kiinnostaa siellä olosta ja työskentelystä!
norjaan raksalle
8
2178
Vastaukset
- tommerman
Laita s-postisi osoite niin annan sulle puh.numeron
Tromsoon,suomalainen pomo ja ottavat
vain suomalaisia timpureita hommiin.Oon ollu samalla
firmalla töissä,palkat tulee ajallaan jne.- pkl2
Tervehdys!
voisitko laittaa minullekkin sen suomalaisen
firman puhelin numeron.
Olen itse tromsossa.
email. [email protected]
Kiitokset. - työssäoppineena, eli ilman ...
Kiinnostas kesä tehä jossain muualla hommia ku Suomessa..työkokemusta ois yhteesä rakennus ja maanrakennuspuolelta 1,5 vuotta
- tommerman
pkl2 kirjoitti:
Tervehdys!
voisitko laittaa minullekkin sen suomalaisen
firman puhelin numeron.
Olen itse tromsossa.
email. [email protected]
Kiitokset.Kenellä olet Tromsossa töissä?
- pkl
tommerman kirjoitti:
Kenellä olet Tromsossa töissä?
tulin viime viikolla, eli en ole vielä kelläãn.
etsin maalaustõitã joista kokemusta n.25 vuotta.
Olisin kiinnostunut suomalaisesta firmasta
kun kielitaitoni ei ole kehuttava.
Olisin kiitollinen tiedoista josta vois
saada tõitã. Moi.
voisitko laittaa sen suomalaisen firman sähköpostiosoitteen mullekin,olisin
myöskin kiinnostunut.
[email protected]
- 21v ammattilainen
Hieman myöhässä kirjottelen mutta laitas tommerman postilla se numero mullekkin jos vielä elävien kirjoissa olet! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään935203Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen543341Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,742710Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621378Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3041288Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?251228Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121096- 461040
- 411036
Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2321031