Eli mikä olisi hyvä juoksumatto aloittelijalle? Ei tarvitse olla "hieno", ostan sitten sellaisen jos innostun ihan kunnolla.. Haluaisin liikuntaa kotona, kun ei lasten kanssa pääse lenkkipolulle.. Kertokaa omista matoistanne, toiminnot, hinta, heikkoudet jne. KIITOS kaikille vastaajille etukäteen : )
Hyvä perusjuoksumatto?
4
1237
Vastaukset
- mietintämyssy
Omasta kokemuksesta sanoisin parin kokeilu kerran jälkeen kuntosalilla. Itse en hommaisi lainkaan koko juoksu mattoa totesin että ulkona järkevämpää juosta eikä muutenkaan tuntunut luonnolliselta juokseminen matolla. Parempana vaihtoehtona pitäisin kunnon crostraineria. mutta valintahan on sinun.:)
- miu
Vaan kun sinne ulos ei noin vain pääse juoksentelemaan. Crosstrainer vie ymmärtääkseni tosi paljon tilaa, ja ainakin jotkut juoksumatot saa taitettua pieneen tilaan. Siksi en alun perin crossaria hommannutkaan, vaikka niitä netistä katselinkin. Ihanne olisi, että hommaisin kuntosalikortin, mutta tällä hetkellä pitäisi pystyä enimmäkseen kotona harrastamaan.
Kiitos kuitenkin vastauksestasi : ) - Fitney
miu kirjoitti:
Vaan kun sinne ulos ei noin vain pääse juoksentelemaan. Crosstrainer vie ymmärtääkseni tosi paljon tilaa, ja ainakin jotkut juoksumatot saa taitettua pieneen tilaan. Siksi en alun perin crossaria hommannutkaan, vaikka niitä netistä katselinkin. Ihanne olisi, että hommaisin kuntosalikortin, mutta tällä hetkellä pitäisi pystyä enimmäkseen kotona harrastamaan.
Kiitos kuitenkin vastauksestasi : )Mieluumin minäkin juoksen ulkona, mutta mulla kolme pientä lasta niin ei ainakaan ole siitä kiinni ettei lenkille pääse, kun matto on kotona. Ehkä kerran kaksi viikossa juoksen sillä.
Tänään juoksin ulkona 10km ja sisällä jatkoin matolla 5km.
Mutta siis, mulla perusmatto ei erityisen tunnettu Sportop MT600, mutta ominaisuudet on ihan riittävät, 0-16 km/h, 6 valmista ohjelmaa ja kaksi omaa. (mäkijuoksu tosin ei ole automaattinen vaan pitää erikseen kallistaa). Mutta ei sekään ihan pieneen tilaan mene, vaikka pystyyn nousee. Itselläni oli aiemmin crossari mutta juoksumatosta tykkään itse enemmän.
Ostin tän maton huuto.netistä ja sillä oli juostu (ehkä kävelty vain, päätellen ettei omia ohjelmiakaan oltu käytetty) todella vähän. Myynnissä ehkä ekaa kertaa puolen vuoden päästä ostosta ja kun minä sen sitten ostin, takuutakin oli vielä jälellä pari kuukautta. Halvimmat perusmatot uutena maksaa n. 1000 euroa, käytetyt moottoroidut hintahaarukassa n. 400 - siitä ylöspäin. Tuntureita myynnissä eniten ja niistä pyydetään eniten.
- jdhijx
Itelläni on ollut parisen kuukautta Bremshey Ambition t.Se on toiminut tarvittavan alkusäädön jälkeen moitteetta.Alussa matto "lipsahteli" juostessa,mikä tuntui suorastaan vaaralliselta.Asia korjaantui säädöllä.
Maton hyvä puoli on huokeahko hinta,juoksupinta-alan riittävä koko ja mahdollisuus sykeohjattuun liikuntaan.Huonona puolena matosta puuttuu juoksijaa vilvoittava tuuletin.Lisäksi matto ulvoo ja naksuu joillakin nopeuksilla häiritsevästi.Juoksen matolla miltei joka päivä.
http://www.exerciseequipment.co.uk/(S(s0m2zbmzl5pxu4urhw1ykv45))/catalog/productinfo.aspx?id=221&AspxAutoDetectCookieSupport=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255