nivea kevyesti päivettävä

Daks

Moi,
vaik olen kuinka laittanut "omasta mielestäni" tasaisesti "kevyesti päivettävää" kosteusvoidetta, ensin Garnierin Summerlotionia ja nyt Nivean lotionia niin kylläpä jäin kamalille juoville. Huomasin aamulla autoa tankatessa ranteeni olevan aivan keltaruskeakirjavat.
Millä tätä tilannetta tasottaisi. Mies piirsi sormella eilen viivat missä kohti on pahimmat läikät ja länttäsin siihen aineen "vaikuttamaan".
Koko talven olen kuorinut ja rasvannut tavallisella "värjäämättömällä" kosteusvoiteella mutta ilmeisen kuiva tyyppi olen kun noin jämähtää.

9

1828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta

      Kokeile vaikka Doven Summer Glow:ta, se toimii hienosti ainaskin mulla. Muista merkeistä ei olekkaan kokemusta kun tuon olen hyväksi havainnut =)

      • Daks

        "dove-ihmisiä" en tiedä johtuiko liiasta värivoiteen levityksestä vai mistä mutta olivat aivan oransseja. en uskaltanut sen takia ostaa.. =)


      • muuta
        Daks kirjoitti:

        "dove-ihmisiä" en tiedä johtuiko liiasta värivoiteen levityksestä vai mistä mutta olivat aivan oransseja. en uskaltanut sen takia ostaa.. =)

        Itse en onneksi ole oranssi =D En tiedä, voi olla että johtuu siitä että jokaisen iho on erilainen tai sitten liika on liikaa. Itse laitan viikon ajan joka päivä ja sitten pidän viikon tauon, koska olen tosi vaalea ja pelkään että iho päivettyy liikaa. Voi olla että tuokin on vain luuloa, mutta toisaalta päivetys pysyy ihan hyvin tauon ajan, joten ainakin voidepurkki kestää kauemmin jos ei muuta =)


      • Daks
        muuta kirjoitti:

        Itse en onneksi ole oranssi =D En tiedä, voi olla että johtuu siitä että jokaisen iho on erilainen tai sitten liika on liikaa. Itse laitan viikon ajan joka päivä ja sitten pidän viikon tauon, koska olen tosi vaalea ja pelkään että iho päivettyy liikaa. Voi olla että tuokin on vain luuloa, mutta toisaalta päivetys pysyy ihan hyvin tauon ajan, joten ainakin voidepurkki kestää kauemmin jos ei muuta =)

        että olen pessyt käteni huonosti ja sormenvälini ovat toisessa kädessä ihan oranssit. =( *nolo*
        ihania rasvoja joka tapauksessa, mulla ei olisi muuten ikinä mahdollisuutta olla tämän värinen.

        kokemuksia btw kasvojen itseruskettavista?


      • muuta
        Daks kirjoitti:

        että olen pessyt käteni huonosti ja sormenvälini ovat toisessa kädessä ihan oranssit. =( *nolo*
        ihania rasvoja joka tapauksessa, mulla ei olisi muuten ikinä mahdollisuutta olla tämän värinen.

        kokemuksia btw kasvojen itseruskettavista?

        Kasvojen itseruskettavista ei ole kokemusta kun en ole niitä uskaltanut kokeilla. Viime kesänä kokeilin rimmelin Sun Shimmer voidetta, joka päivettää kasvot mutta lähtee pesussa pois. Se oli tosi hyvää ja levitty tasaisesti. Toimi minulla hyvin meikkivoiteen sijasta, mitä en tykkää kesällä kovin paljoa käyttää. Aion ostaa sitä tulevallekkin kesälle jos sitä vielä löytyy =)


    • saara

      Itselläni kyllä Nivea on toiminut ihan ok. Jostain luin, että kun laittaa "rantuihin" hammastahnaa, se vaalentaa.

      • ..............

        mun mielestä garnier on paras..se levittyy parhaiten ja näin ollen rajoja ei tule! ainut miinus on kaikissa itseruskettavissa oleva kammottava haju..yäk! :(


    • Siiri24

      Minullakin on käytössä tuo Nivean kevyesti sävyttävä vartalorasva, muistaakseni vielä se tummalle iholle oleva versio. Tykkään kovasti, vaikka välillä minullekin noita raitoja/ihmeellisiä läikkiä on tullut. Yleensä kun käyttää useamman päivän voidetta putkeen, niin raidat tasoittuvat, eivätkä ole enää niin silmiin pistävät. Pidän päivettyneestä ihosta sen verran paljon, että olen päättänyt olla välittämättä pienoisista "värivirheistä" :)

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe