Kilpaurheilijoilla ei ole sellua!

Laihdutus auttaa

Usein puolustellaan kyvyttömyyttä laihduttaa selluliittia pois sillä että hoikallakin ihmisellä voi olla selluliittia. Muistakaan että kahden samanpituisen ja samanpainoisen ihmisen kehon KOOSTUMUS voi olla aivan erilainen. Toinen voi olla lihaksikas, ja omata vain vähän rasvaa. Toisella taas ei ole lihaksia nimeksikään, ja niiden tilalla pelkkää rasvaa. On selvä että jälkimmäisellä voi olla selluliittia.

Kilpaurheilijoilla, kestävyysurheilijoilla, kehonrakentajilla, fitnessurheilijoilla ei selluliittia näe. Se johtuu kehon koostumuksesta. Vähän rasvaa.

Selluliitti johtuu siitä että rasvasolut kasvavat, sidekudos ei pysty venymään mukana ja syntyy kuoppia kohtiin joissa sidekudos vetää ihoa sisäänpäin. Kun ihminen laihtuu, rasvasolujen koko ja määrä pienenee, ja silloin myös selluliitti vähenee. Se on fakta.

Voihan sitä kuppailla vaikka koko loppu elämänsä, pumpata nestettä rasvasoluista pois. Se ei kuitenkaan poista oikeaa ongelmaa, eli rasvasolujen kokoa tai määrää. Vain laihduttamisella (oikea ruokavalio ja/tai liikunta) voit saada aikaan pysyviä tuloksia, jotka eivät vaadi jatkuvaa ylläpitoa toisin kuin kuppaaminen.

5

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärsivä

      ei se oikein noin mene että vain laihduttamalla saa sellun pois. olen hyvä esimerkki. olen normaalipainoinen, liikun kohtuu paljon sekä työni on kuluttavaa, syön terveellisesti vaikkakin hyvin epäsäännöllisesti, en syö karkkia tai muita herkkuja kuin harvoin, ja silti sellu on ja pysyy. se ei paljoa vaivaa, mutta kun luin tuosta kuppauksesta ja muiden kokemuksista siitä, otin selvää enemmän ja ajattelin että ehkä se ei ihan huuhaata olekkaan, ja tilasin kupit. saas nyt nähdä toimiiko ne mulla!toivon niin, jotta pääsisin eroon vuosikausien ongelmasta!!!

    • aktiiviurheilija

      Mitenköhän selität sitten tämän?! Lähes 10 vuotta olen urheillut hulluna mm. kuntosalia, pyöräilyä ja juoksua (useita maratooneja). Selluliitit ei ole lähteneet reisistä mihinkään, päinvastoin tuntuu että vain pahenevat. Vartaloni on muuten todella hyvässä kunnossa, lihakset näkyvät monessa paikassa. Ruokavalioon ei herkkuja kuulu. Alkaa olla keinot vähissä!

    • Entinen kilpaurheilija

      Mistä tuon olet keksinyt..
      aineenvaihdunnallinen kudoksen häiriö on riippumaton
      urheileeko vai ei. Jopa 5-6 vuotiailla on kudoksesissa puristaessa näkyvissä ns. selluliittia mikäli taipumusta siihen on. Nyt 13 v. tytöilläkin on näkyvissä muutoksia ja tähän vaikuttaa mm. kevyt tuotteet eli kevyt limut ja siinä oleva aspartaami.
      Voit tiputtaa rasvaprosenttiasi vaikka kuin, mutta selluliitti on ja pysyy- sen koko vain vaihtelee.
      Mikäli haluaa puhdistaa itsensä kunnolla - paastolla
      saa kudostaan puhtaaksi.

    • Beentheredonethat

      Aikoinaan kun treenasin ja kisasin kunnolla, oli rasvaprosenttini alle kahdenkymmenen, ja sellua oli silti.

    • apina

      eli painan 45kg ja urheilen 3-5 kertaa viikossa.silti ulkoreisissä ja pakaroissa hieman muhkurainen iho.en usko voiteisiin yms.missään nimessä en halua laihtua!olen kyllä herkkusuu joten ei kai muuta kuin herkut vähemmälle..mutta miten??21v saanut syödä mitä vain ilman että lihoo tms.niinpä miun herkuttelu on lähes päivittäistä.muuten syön kyllä ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe