Olen tyhmä mies!

Tyhmänlainen mies

Voi hessus kuinka typeräksi itseni tunnenkaan! Menin ihastumaan korvieni korkeimpia nipukoita myöten tyttöön, joka käyttäytyy kaikkia kohtaan ystävällisesti ja huomioiden.

Tulkitsin tytön yleisen ystävällisyyden kohdistuvan juuri minuun ja tunnustin ihastukseni vastavuoroisuuden toivossa, mutta tyttö ei reagoinut siihen mitenkään. Edelleenkin hän käyttäytyy minua kohtaan hyvin ystävällisesti ja huomioiden, mutta ihastunut hän ei kyllä ole. Ei sitten alkuunkaan.

Tunnen itseni typeräksi. Olen niin nolo. Olen epäonnistunut homo tunteellisuskena. Pidän itseäni erittelevänä ihmisenä, mutta nyt ei toiminut sen enempää havaintokyky kuin järkikään.

Minun logiikallani perässä läähättävä nainen olisi ärsyttävä, mutta onneksi naisilla näyttää olevan erilainen logiikka, koska tämä yksilö ei vaikuta mitenkään erityisesti hämmentyneen tunnustuksestani. Näemmekin aika usein. Olen toki yrittänyt välttää kaikenlaista tungettelua, joten ehkä se selittää sietämyksen.

Huh. Olen niin typerä, mutta onneksi naisen logiikka ei ainakaan tässä tapauksessa rankaise minua liiaksi.

21

1998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmänlainen mies

Niin noloa. Noloa noloa nolonnolon noloa! Että pitkin tehdä tällainen paha virhearvio, joka jäytää vielä kuukausia jälkeenpäin.

• munata

ihanaa! Toi on niin yleinen "kämmy", sattunut varmaan joka toiselle ihmiselle. Mutta kiemurtele hetki tuossa olotilassa ja sit voit jatkaa taa matkaa pää pystyssä eikös niin :)

sitä sattuu, elämää tää vaan on. Lupa munata, eiks juu 007 ;)

• Tyhmänlainen mies?
        munata kirjoitti:

ihanaa! Toi on niin yleinen "kämmy", sattunut varmaan joka toiselle ihmiselle. Mutta kiemurtele hetki tuossa olotilassa ja sit voit jatkaa taa matkaa pää pystyssä eikös niin :)

sitä sattuu, elämää tää vaan on. Lupa munata, eiks juu 007 ;)

"Toi on niin yleinen "kämmy", sattunut varmaan joka toiselle ihmi"

Onko? Miten sitä voikin olla niin ääliö, että tulkitsee kaikki äänenpainot, huomionosoitukset, kontaktit ja yleensä kaiken mahdollisen sillä tavoin, että se tukee omaa käsitystä.

Voi punaiset posket tätä suunnatonta sokeutta. Noloa.

• täti
        Tyhmänlainen mies? kirjoitti:

"Toi on niin yleinen "kämmy", sattunut varmaan joka toiselle ihmi"

Onko? Miten sitä voikin olla niin ääliö, että tulkitsee kaikki äänenpainot, huomionosoitukset, kontaktit ja yleensä kaiken mahdollisen sillä tavoin, että se tukee omaa käsitystä.

Voi punaiset posket tätä suunnatonta sokeutta. Noloa.

Kyllä todellakin on erittäin yleinen kämmy. Kiva, että vastapuoli otti sen noin rennosti. Ota sinäkin! Uutta matoa koukkuun!

• Tyhmänlainen mies
        täti kirjoitti:

Kyllä todellakin on erittäin yleinen kämmy. Kiva, että vastapuoli otti sen noin rennosti. Ota sinäkin! Uutta matoa koukkuun!

"Uutta matoa koukkuun!"

Se kai surullisinta onkin, kun en minä ihastu kuin varmaan kerran viidessä vuodessa. Jos seuraavakaan ihastus ei satu olemaan molemminpuolinen, niin mitäs sitten tehdään?

Olisihan se ollut kiva, jos tällainen jysäys olisi lauennut. Nyt se jäi sisälleni kera negatiivisten tunteiden.

• Emmanuele

mitä noloa tossa nyt on.
      Sehän on sille tytölle vaan imartelevaa.
      Ja se on selvästi ihan viksu tapaus kun suhtautuu suhun kuten ennenkin-ystävällisesti.
      Ainoa ongelma on sun päässä ja sen ongelman vain sä voit muuttaa.

• Tyhmänlainen mies

"Ainoa ongelma on sun päässä ja sen ongelman vain sä voit muuttaa."

Jep, mutta aikaa siihen menee kauan, luultavasti ainakin vuosi. Kypsyttää elää tämän palon kanssa.

• normaali tunne

Eikö ihnmisille ole itsestään selvä asia olla ystävällinen tai ainakin asiallinen.Mitä vikaa nolostumisessa on sehän on normaali tunne, siinä missä onnellisuuskin.Onko tosiaan niin että ihminen suojelee itseään niin paljon että ei enää kykyne käsitelemään normaali tilojaan.
        Aivan hyvin muistan kun yksi tuttu sanoi että kun meni yksin elokuviin, hänestä TUNTUI että suunnileen katsoivat häntä säälien.JA MITÄ SITTEN VAIKKA KATSOISIVATKIN.Minä en varmaan pääsis mihinkään jos aina pitäisi olla "esiliina mukana" . Mitä. onko teistä noloa yksin liikkua ja kokea kaikkea epämiellyttäviä tunteita. siis miksi.Ei elämää voi elää ainoastaan positiivisten tunteiden varassa sehän me tiedetään.

• Emmanuele
        Tyhmänlainen mies kirjoitti:

"Ainoa ongelma on sun päässä ja sen ongelman vain sä voit muuttaa."

Jep, mutta aikaa siihen menee kauan, luultavasti ainakin vuosi. Kypsyttää elää tämän palon kanssa.

et tekee sulle vain hyvää.
        Mieti mitä voit asiasta oppia...

• lesti---

?????????

• JasminTea

Ala ota noin vakavasti. Fiksustihan sina olet kayttaytynyt, kun olet ymmartanyt olla kaymatta 'maanvaivaksi'.

• Tyhmänlainen mies

"Ala ota noin vakavasti. Fiksustihan sina olet kayttaytynyt, kun olet ymmartanyt olla kaymatta 'maanvaivaksi'."

En tiedä itsekään, miksi tämä kyseinen tapaus kolahti näin lujaa. Ehkä tämän tilanteen hämmentävyyttä lisää se, että mainittu neitihenkilö vetäytyi ihastuskysymyksestä kokonaan ottamatta siihen kantaa ja jatkoi kanssakäymistä entiseen malliin.

Jos hän olisi lyönyt tai kiusaantunut, niin olisi helpompi olla. Nyt jokin roikkuu. Tietenkin ihastellun päässä on helpompaa kuin ihastelevan päässä. Ihasteltuna oleminen voi olla jopa imartelevaa, joskin sitä omassa tapauksessani epäilen... ;)

• Tyhmänlainen mies kirjoitti:

"Ala ota noin vakavasti. Fiksustihan sina olet kayttaytynyt, kun olet ymmartanyt olla kaymatta 'maanvaivaksi'."

En tiedä itsekään, miksi tämä kyseinen tapaus kolahti näin lujaa. Ehkä tämän tilanteen hämmentävyyttä lisää se, että mainittu neitihenkilö vetäytyi ihastuskysymyksestä kokonaan ottamatta siihen kantaa ja jatkoi kanssakäymistä entiseen malliin.

Jos hän olisi lyönyt tai kiusaantunut, niin olisi helpompi olla. Nyt jokin roikkuu. Tietenkin ihastellun päässä on helpompaa kuin ihastelevan päässä. Ihasteltuna oleminen voi olla jopa imartelevaa, joskin sitä omassa tapauksessani epäilen... ;)

että sentäs sait asian tunnustettua. Itse tässä saa varoa koko ajan ettei pulpauta tunteitaan ulos, ja se se vasta rasittavaa onkin.

• Tyhmänlainen mies
        maestria kirjoitti:

että sentäs sait asian tunnustettua. Itse tässä saa varoa koko ajan ettei pulpauta tunteitaan ulos, ja se se vasta rasittavaa onkin.

Niin paljon kuin minua nolottaakin, niin olen sitä mieltä, että anna mennä! Vaikenemalla ei voi useimmiten kuin hävitä.

Olet esittelysi perusteella fiksu ja ajatteleva (puoli)kaunosielu. Mies korkeintaan hämmentyy tunnustuksestasi, mutta mitään ikävämpää tuskin tapahtuu. Usko pois!

-Ajatteles jos ei kaadukaan, sanoisi herra Puh. Ajatteles jos vaikka versoaa, sanoisi tyhmänlainen mies.

Niin paljon kuin minua nolottaakin, niin olen sitä mieltä, että anna mennä! Vaikenemalla ei voi useimmiten kuin hävitä.

Olet esittelysi perusteella fiksu ja ajatteleva (puoli)kaunosielu. Mies korkeintaan hämmentyy tunnustuksestasi, mutta mitään ikävämpää tuskin tapahtuu. Usko pois!

-Ajatteles jos ei kaadukaan, sanoisi herra Puh. Ajatteles jos vaikka versoaa, sanoisi tyhmänlainen mies.

ajatellut olen, tänäänkin kun hänet näin. Olen ajatellut asiaa myös hänen kannaltaan ja annan asian tämän jälkimmäisen ajattelun johdosta olla mieluummin näin.

Sitäpaitsi, uskon että hän aatokseni tietää muutenkin. Tiedän nimittäin, että minun ilmeitäni on äärimmäisen helppo lukea.

• Tyhmänlainen mies
        maestria kirjoitti:

ajatellut olen, tänäänkin kun hänet näin. Olen ajatellut asiaa myös hänen kannaltaan ja annan asian tämän jälkimmäisen ajattelun johdosta olla mieluummin näin.

Sitäpaitsi, uskon että hän aatokseni tietää muutenkin. Tiedän nimittäin, että minun ilmeitäni on äärimmäisen helppo lukea.

"Tiedän nimittäin, että minun ilmeitäni on äärimmäisen helppo lukea."

Niin minäkin luulin ihastuksestani. Ajattelin, että kun joku työntää itseään aivan tykö ja on niin läsnä ettei enemmän läsnä voi olla, niin homma on selvää pässinlihaa. Vaan eipä ollut.

Puhumallakin oman pään sisällöstä kertominen on vaikeaa. Ilman puhetta se on mahdotonta. Jos mies on varattu, niin ongelma on tietenkin todellinen. Jos ei, niin anna mennä!

"Tiedän nimittäin, että minun ilmeitäni on äärimmäisen helppo lukea."

Niin minäkin luulin ihastuksestani. Ajattelin, että kun joku työntää itseään aivan tykö ja on niin läsnä ettei enemmän läsnä voi olla, niin homma on selvää pässinlihaa. Vaan eipä ollut.

Puhumallakin oman pään sisällöstä kertominen on vaikeaa. Ilman puhetta se on mahdotonta. Jos mies on varattu, niin ongelma on tietenkin todellinen. Jos ei, niin anna mennä!

tuo sinun ihastuksesi kuulostaa käyttäytyneen ihan samoin kuin minä omalle ihastukselleni tuossa vielä jokin aikaa sitten. Nyt olen oppinut jo hillitsemään itseni :). Olen näet niin konservatiivinen, että noi lähestymiset on miesten hommia (vaikka muuten miesten ja naisten töitä en erottelekaan).

Jännä taas huomata, miten erilaisia immeiset onkaan.

• Tyhmänlainen mies
        maestria kirjoitti:

tuo sinun ihastuksesi kuulostaa käyttäytyneen ihan samoin kuin minä omalle ihastukselleni tuossa vielä jokin aikaa sitten. Nyt olen oppinut jo hillitsemään itseni :). Olen näet niin konservatiivinen, että noi lähestymiset on miesten hommia (vaikka muuten miesten ja naisten töitä en erottelekaan).

Jännä taas huomata, miten erilaisia immeiset onkaan.

"tuo sinun ihastuksesi kuulostaa käyttäytyneen ihan samoin kuin minä omalle ihastukselleni tuossa vielä jokin aikaa sitten."

Mitä tarkoitat? Läsnäoloa ja sen sellaista?

Minä olen niin ihastunut, etten haluaisi edes seurustella tämän neidin kanssa, vaikka hänkin olisi ihastunut. En uskaltaisi. Olen ihan kutikuti. Tunteeni ovat yltyneet järjettömiksi. Ja minä kun en kauheasti edes perusta mistään romanttisesta hömpästä, vaikka tunneihminen olenkin. Enemmän luotan järkeen.

Vaan nyt kävi niin kuin kävi.

"tuo sinun ihastuksesi kuulostaa käyttäytyneen ihan samoin kuin minä omalle ihastukselleni tuossa vielä jokin aikaa sitten."

Mitä tarkoitat? Läsnäoloa ja sen sellaista?

Minä olen niin ihastunut, etten haluaisi edes seurustella tämän neidin kanssa, vaikka hänkin olisi ihastunut. En uskaltaisi. Olen ihan kutikuti. Tunteeni ovat yltyneet järjettömiksi. Ja minä kun en kauheasti edes perusta mistään romanttisesta hömpästä, vaikka tunneihminen olenkin. Enemmän luotan järkeen.

Vaan nyt kävi niin kuin kävi.

no minäkin pidän itseäni järki-immeisenä, mutta minkäs teet kun toinen ihminen vain saa pasmat niin sekaisin että.

Tarkoitan käyttäytymisellä sitä, että esimerkiksi katseli toista aika pitkäänkin, varsinkin kun toinen ei huomannut. Muutenkin katsoin silmiin ja hymyilin, tosin sitä teen nytkin, ja muillekin :). Mutta eri tavalla siis. Ja sitten hakeutui kosketusetäisyydelle, esimerkiksi ihan viereen seisomaan. Lisäksi olen ollut äärimmäisen säikky, nauratti oikein, kun muistelin tässä kuinka hypähdin paikallani säikähdyksestä kun hän käveli takaani. Niin, ja ääneni on saanut aivan ihme korkeuserokohtauksia :). Mutta siis, olen saanut itseni onneksi kuriin!

• ystävällinen...

se ei yleensä tarkoita mitään

• -Hoksotin-

Onko tää se tapaus, mihin kaipasit rohkaisua? Vai olitkohan se sinä..? Voittehan kuitenkin edelleen olla ystäviä, vai särkeekö sydäntäsi liikaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      225
      2970
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      184
      2606
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      110
      1227
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      135
      1154
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1088
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1060
    7. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1055
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      352
      1034
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      965
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      808
    Aihe