mitä mieltä olette bändin nykyisestä kokoonpanosta, onko edelleen hyvä livenä?
aikooko joku mennä? Ainakin itse olen menossa :D
29.4 su Dr Feelgood
9
791
Vastaukset
- ...........
Mene tuonne mikä lie rock palstalle. siellä on samanlainen kyssä. Sieltä näet myös mielipiteet. Et silleen..=/
- nyt negatiivisia
onko se sinulta jotain pois, vaikka kysymys olisi joka palstalla? Miksi ylipäätään vaivauduita vastaamaan tähän? Ps. Kannattaako olla aina negatiivinen?
- dfgdfgd
nyt negatiivisia kirjoitti:
onko se sinulta jotain pois, vaikka kysymys olisi joka palstalla? Miksi ylipäätään vaivauduita vastaamaan tähän? Ps. Kannattaako olla aina negatiivinen?
Jos se diggaa Negativeä. :)
- vaivaudun, että sanon sinulle
nyt negatiivisia kirjoitti:
HAISTA PASKA vitun mulkero!!! Totesin vaan asian. Itse en ole menossa katsomaan sitä, koska ensinnäkään ei vaan hotsita ja toiseksi rahoilleni on muuta käyttöä. Mene sinä vaan..ei se minua paljoakaan hetkauta! ja turha luullakkaan, että palaan enää tälle palstalle.
- fsdfsdf
vaivaudun, että sanon sinulle kirjoitti:
HAISTA PASKA vitun mulkero!!! Totesin vaan asian. Itse en ole menossa katsomaan sitä, koska ensinnäkään ei vaan hotsita ja toiseksi rahoilleni on muuta käyttöä. Mene sinä vaan..ei se minua paljoakaan hetkauta! ja turha luullakkaan, että palaan enää tälle palstalle.
>HAISTA PASKA vitun mulkero!!!
Tässäpä oli äijämäinen kommenttia. Onnea vaan ja pitkää ikää. :)
- daddario
Livenä, silloin oli tämä ex-animals vocalistina - taitaa olla vieläkin. Mutta diggaan tuota esihistoriallista versiota johnson brilleaux.
Ei siinä mitään, kyllä tuollakin porukalla back in the night pisti sakilta sukat pyörimään ja onpa vokalisti jonninmoinen harpistikin samalla ja lavakarismassa löytyy vaikka muille jakaa.
Näkee kumminkin että tykkäävät soittaa.- täytyy käydä
tsekkamassa, kiitti tiedosta ;)
- Big figure
täytyy käydä kirjoitti:
tsekkamassa, kiitti tiedosta ;)
Tohtori höpöoloa kerran päivässä ja pitää taudit loitolla! Canvey island rules!
- - wakeup -
- Näin bändin 80-luvun lopulla Turussa Rantasipissä ja jäi mieleen ihan ok esityksenä. Menin keikan jälkeen juttelemaan Brilleauxin ym. kanssa. Kiitin keikasta ja juteltiin hetki biisivalinnoista myös. Vanhemmat biisit kiinnostavat kyllä eniten, nykykokoonpanosta ei mitään hajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1777362
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes823200- 572295
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671455Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681416- 571343
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201296Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171061Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010