hmmh...

olen eläinsuojelia.

Mulla on äiskän kaa tosi hyvät välit.ei tule riitoja ja äiti on tosi kiva ja huolehtivainen! mutta sen sijaan siskoni ei ole minulla on 4 siskoa. Mira 17v,Ellen 15v,Laura 13v ja Iida 1,3 vuotta.Mira on oikeestaan ihan kiva...Ellen on tosi tyhmä puhuu kokoajan jostain pervoista jutuista,Laura,ihan muuten kiva mutta haukkuu mua!ja Iida se ei osaa ees puhuu kunnolla joten se ei häiritte mua!MUTTA miten mä saan Lauran kanssa välit kuntoon?oon ite 11v

2

1236

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhemp..i

Haluat tulla toimeen siskojesi kanssa. Jos haluat tulla toimeen sisariesi kanssa, osoita se heille. Pyydä palvelusta, pyydä mukaan johonkin tapahtumaan. Pyydä apua. ( ei tietysti sitä pienintä).
      Varmasti isot-siskosi arvostavat sitä, että haluat heidän huomiotaan.

• nnnngfsssssss

Mulla on ollu sama juttu. Sisko täytti 13-15 eikä mun olemassa olo kiinnostanu millään tavalla. Olin täysi idiootti maanvaiva ja saisin kuolla, sitä sain kuulla. Ainoa keino oli sitten ilmeisesti pysytellä "pois alta" ja oleskella yksin, kunnes rakas siskoni rauhoittui ja kasvoi tuosta vaiheesta ohi. Nykyään tullaan siskon kanssa mainiosti toimeen ja voidaan aina tukeutua toisiimme. En kestäisi ilman häntä ja tiedän että hän tuntee samoin :) Ainoa neuvo mitä voin antaa, on että et lähde mukaan riitelyihin. Kun siskosi haukkuu sinua, anna juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jos siskosi on veemäisellä päällä niin mene vaikka omaan huoneeseesi kuuntelemaan musiikkia tai mene kavereiden luo. Kohtele siskoasi aina ystävällisesti äläkä anna hänelle syytä haukkua sinua. Kun hän sitten ilman syytä haukkuu, poistu mieluummin paikalta ja sano rauhallisesti että toivot todella että hän lopettaisi turhan haukkumisen. Siskosi kasvaa tuosta vaiheesta ohi eikä varmasti tarkoita sanomisiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      81
      1194
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      29
      865
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      19
      735
    4. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      609
    5. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      577
    6. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      180
      562
    7. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      123
      530
    8. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      530
    9. On ollut syyllinen olo viime päivinä

Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si
      Ikävä
      23
      460
    10. Onko kaivattusi

hyvä ihminen? Kerro
      Ikävä
      26
      448
    Aihe