Niin, onko kenelläkään tietoa, kuinka hyvä Jarkko Nieminen on sulkapallossa. Missä luokassa vosi olla kansallisella tasolla. Koska yleensähän on niin, että tennispelaajat hallitsevat jotenkuten myös sulkapallon.
Jarkko Nieminen
3
1128
Vastaukset
- siantuntija
Sain pari vuotta sitten Helsinki-päivänä Myllypurossa seurata, miten kävi ottelussa Anu Nieminen - Jarkko Nieminen. Jarkko taisi saada säälistä muutaman pisteen.
Anu on miesten tasolla sellaista hyvää A-luokkaa, ehkä jopa valioluokan häntäpäätä. Arvioisin Jarkon tuon pelin perusteella jonnekin B-luokan puolivälistä alaspäin.
Varmasti Jarkko kyllä pienellä harjoittelulla pääsisi (tai on jo päässyt) nopeasti paremmalle tasolle..- jjjjk
jarkko Nieminen ei ole todellakaan B- luokan tason pelaaja. Uskoisin että noin C- luokan tason pelaaja, jos treenaa hiukan.
Anu ehkä A- luokan häntäpään tason pelaaja.
- sulkapallosta
Varmaan voisi voittaa kansallisen D-luokan kisan, muttei missään nimessä C-luokan kisaa. Liikkuminen ja askeleet, ranteen käyttö sekä rystylyönti varmasti tuottaa niin paljon ongelmia, ettei menestyisi C-luokan kisoissa. Mutta 1/2 vuoden treenillä menestyisi jo C:ssä jollain tavalla. Anu jättäisi nollille jos haluaisi. Tavallisen "säännöllisesti sunnunstaisin pelaavan" Jarkko naulaisi pystyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916